Szybko przestaje przyspieszać, jaki powód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Szybko przestaje przyspieszać, jaki powód

Post autor: Maćkooo » czw sty 03, 2008 23:05

Witam :D
Cały problem polega na przyśpieszaniu.
Mój silnik 1,6 RF 72KM gaźnik, znany w 2jeczkach.
Poprostu autko za nic nie chce osiagnac fabrycznych wyników.
Więc 1 bieg - totalny max 35km/h - a silnik wyje i dalej nie pojedzie , 2 bieg - 50 km/h - wycie to norma, 3 bieg - do 90 km/h można go pociągnąć ale znów to wycie.
Silnik poprostu przyspiesza na każdym biegu przez jakąs 1 -2
sekunde. Potem już jeden ryk i tak utrzymuje już predkosc.
Wiem ze stac go na wiecej. Co to może być. Tylko nie pytajcie czy wymeinione to i owo bo wymieniłem już większość. Dacie rade pomóc, byłbym naprawde baaardzo wdzięczny.
Pozdro :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt sty 04, 2008 00:59

Jak dla mnie to coś z gaźnikiem - regulacja nie znam sie na Pierungach ale to wygląda tak jak by odcinało


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt sty 04, 2008 01:22

Maćkooo, moze sprzeglo ?

tutaj masz cos podobnego :dol:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... szenia+mk2



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sty 04, 2008 14:18

grandilodz pisze:Jak dla mnie to coś z gaźnikiem
Szujacie dalej bo napewno to nie gaźnik. NAwet mam odczuc uie jakby się dusił.
Zapłon już opużniałem , przyspieszałem i nic.
Rozrząd ustawiony jest okk.
Mis pisze:Maćkooo, moze sprzeglo ?
Nom to juz ciekawszy pomysł ,lecz kiedys niby ze wyszło ze jest okk.
Da sie to jakos dokłądnie sprawdzic. JEdyne co moge napisac to to iż łapie dopiero na samej górze czyli późno.
Mam tutaj pytanie. W 2jeczkach po ilu km wymienia sie sprzegło (mój ma 200 tys km).
Dlaczego do pewnego momentu przyspiesza , a potem juz nie, a gdy np jade bez sprzegła na polnej drodze np na 2 biuegu to bez szarpniec łądnie jedzie. Czy to napewno sprzęgło.??
Aha i jeszcze jedno b.ważna rzecz, wydaje mi sie że gdy autko sie rozgrzeje to ciężej wrzucic biegi, czy to tez moze byc od sprzegła, jesli tak to dlaczego??
Ostatnio zmieniony pt sty 04, 2008 14:21 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt sty 04, 2008 14:23

stawiam na sprzęgło


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt sty 04, 2008 14:57

że łapie od połowy ?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sty 04, 2008 23:04

grandilodz pisze:że łapie od połowy ?
Raczej na samej końcówce .
A może mozna jakos to wyregulować. MAm regulacje ręczną na lince.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt sty 04, 2008 23:15

Maćkooo pisze:W 2jeczkach po ilu km wymienia sie sprzegło (mój ma 200 tys km).
jak sie skonczy to sie wymienia, nie ma limitu km.
Wrzuc III bieg i sprobuj ruszyc, jak Ci sie uda to masz juz sprzegło na wykonczeniu, tarcza sie slizga juz.
Popusc linke troszke , tak zeby do ktorej jest przymocowana linka przy skrzyni sie troszke opusciła. Moze cos pomoze , a jak nie i jezeli to jest wina sprzegła to wymiana.
Co do tego ze ciezej sie wrzuca biegi na ciepłym to bedzie raczej cos z olejem, albo stan oleju, albo niewlasciwy wlany.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 05, 2008 01:04

guti pisze:Co do tego ze ciezej sie wrzuca biegi na ciepłym to bedzie raczej cos z olejem, albo stan oleju, albo niewlasciwy wlany.
teraz jest zimno olej jest gesty jak się rozgrzeje robi sie rzadszy i to normalne zalej elf 80w90 typ b ja wczoraj kupowalem banka 1 litr 19 zł to francuski olej a hipol kosztuje 15 zl leje go zawsze i jest oki

możesz jedynie wymienić tarcze albo dociski


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob sty 05, 2008 10:02

grandilodz, jak jest zimno to ok, ciezko biegi wrzucic, ale Macko pisze ze ciezko jak sie rozgrzeje :)
ja zawsze sadzilem ze jak jest zimny to ciezko a w miare rozgrzewania wszystko lzej smigac zaczyna, tak bynajmniej jest u mnie :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » sob sty 05, 2008 12:20

Raczej na samej końcówce .
sprzęgło do wymiany. Jak sam potrafisz zrobić to kompletne sprzęgło nowe kupisz za 340 - 450 pln. Nawet kolega z forum sprzedaje kompletne sprzęgła chyba kolega Sas-gti czy jakoś tak
profil: http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=7788
Pogadaj może da jakiś rabat :]
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 12:22 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob sty 05, 2008 12:25

guti pisze:
Maćkooo pisze:W 2jeczkach po ilu km wymienia sie sprzegło (mój ma 200 tys km).
jak sie skonczy to sie wymienia, nie ma limitu km.
Wrzuc III bieg i sprobuj ruszyc, jak Ci sie uda to masz juz sprzegło na wykonczeniu, tarcza sie slizga juz.
Popusc linke troszke , tak zeby do ktorej jest przymocowana linka przy skrzyni sie troszke opusciła. Moze cos pomoze , a jak nie i jezeli to jest wina sprzegła to wymiana.
Co do tego ze ciezej sie wrzuca biegi na ciepłym to bedzie raczej cos z olejem, albo stan oleju, albo niewlasciwy wlany.

dokładnie, sprawdz jak kolega wyżej opisał i jesli bedzie zwiekszal obroty a ie zgasnie to odpowiedz masz na tacy



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sty 05, 2008 12:34

dz chlopaki za zinteresowanie :D zaraz ide popatrzec co i jak
grandilodz pisze:teraz jest zimno olej jest gesty jak się rozgrzeje robi sie rzadszy i to normalne zalej elf 80w90 typ b ja wczoraj kupowalem banka 1 litr 19 zł to francuski olej a hipol kosztuje 15 zl leje go zawsze i jest oki
Jeśli mowa o oleju przekłądniowym to wymienilem i zalałem Mobilem1 80W90. Napewno jest go tam dosyć. Za 1 l zapłaciłem 15zł.
W razie czego - jakie marki sprzęgieł polecacie. Ja słyszałem tylko np. o sprzęgle marki LUK.
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 12:35 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » sob sty 05, 2008 12:55

Valeo tez jest dobre


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości