Trudno pali na ciepłym silniku!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jarek

Trudno pali na ciepłym silniku!!!!

Post autor: Jarek » pt lis 26, 2004 00:53

Mam taki problem.
Jak odpalam na zimnym silniku pali od zaraz.
Jak się silnik nagrzeje to jak go zgasze i odrazu
zapalm to musze troche rozrusznikiem pokręcić nim zapali.
Jak postoji ok. 5 minut to znowu pali odrazu.
Ta sytuacja jest taka sama w zimie i w lecie.
Sprawdzone: zapłon, dawka paliwa, nowe świece, kopółka, rozdzielacz
paliwa, czujnik tem. wtryskiwacze., akumulator paliwa.
Za wszelkie sugestie dzięki.
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 21:13 przez Jarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt lis 26, 2004 01:57

u mnie to samo ale mam to w :butthead:
pokręce i zapali przynajmniej olej sobie nabije :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » pt lis 26, 2004 02:35

MAREK 74 pisze:u mnie to samo ale mam to w :butthead:
pokręce i zapali przynajmniej olej sobie nabije :)
MARKU 74 jak masz w taki sposób odpowiadać to dla dobra ogółu lepiej żebyś głosu na forum nie zabierał.


U mnie też ostatnoio zauważyłem taką dolegliwość i już się czepiałem wszystkiego bez większych rezultatów. Kiedyś byłem z tym u moich gazowników coś przestawili ale nie chcieli zdradzić co i na trochę było lepiej. Czy JARKU posiadasz inst. gaz. bo mi się wydaje że tu tkwi problem "komputer" zbyt wolno reaguje wraz z lambdą na mieszankę i zapamiętuje ustawienia z gazu a odpalam na benzin, a gdy do zresetowałem to przez moment było dobrze.Trzeba by było resetować kompa za każdym razem po odłączeniu zapłonu.Jutro to sprawdzę to się podzielę spostrzeżeniami.

P.S.

Byłem dziś u gazowników w moim przypadku wystarczy zmienić adaptację w sterowniku gazowym. Nastąpi to w poniedziałek bo chłopaki zarobieni po pachy są i trzeba się zapisać hehe.
Zobaczymy na ile to bedzie skuteczne.



Jarek

Post autor: Jarek » pt lis 26, 2004 18:01

U mnie nie będzie to gazem bo go nie posiadam.



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » pt lis 26, 2004 18:07

Panowie sprawdźcie kilka spraw jak wam nie zapala:
1. Czy jest iskra na świecy
2. Czy pompa podaje paliwo
3. Czy cewka działa prawidłowo
4. Czy filterek paliwa jest ok.

Jak nie ma iskry na świecy to czujnik Halla w aparacie zapłonowym zaczyna padać. Miałem tak, czasami potrafi zgasnąć podczas jazdy, ale nie zawsze.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
radwan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:43
Lokalizacja: kluczbork
Kontakt:

Post autor: radwan » pt lis 26, 2004 19:34

sprawdź czujnik prądu przy alternatorze... mi nie chciałodpalać od razu na ciełym gdy sie zepsuł ten czujnik



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt lis 26, 2004 22:24

Petergo i co wyprodukowałeś takiego posta i nic to do sprawy nie wniosło.
Piszesz o lambdzie która nic do rzeczy nie ma w momencie rozruchu i resetowaniu kompa który w PLu jest zawsze zresetowany.

Jak dojde do tego co jest z tym zapalaniem to napisze a narazie nie ma sie co załamywać bo to standartowa dolegliwość szesnastki.


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » sob lis 27, 2004 02:03

Chylę czoła zawsze przed fachowcami MARKU ale myślę że fabryka nie stworzyła takiej technologi by na ciepło długo trzeba bylo kręcić a moje spostrzeżenia oparłem o rozmowy z ludźmi którzy grzebią w tym od rana do nocy. Zareagowałem tak na twego posta bo u mnie musi być wszystko jak fabryka dała a może i lepiej ale może masz rację to tylko auto hehe.Co do mojej usterki to tak jak dodałem w P.S. i problem tkwił po stronie sterownika gazu chłopaki obiecali to zmienić a ja poczekam na efekty :pub:



vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » sob lis 27, 2004 02:06

eeeee panowie, dajcie po browcu i jest ok :)


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lis 27, 2004 02:12

spoko

ja sie tym nie przejmuje tzn tym odpalaniem bo ten samochód ma 17lat
jasne że lepiej by było żeby odpalał tak jak ma ale nie mam czasu narazie na znalezianie byka bo zapala narazie :) szewc bez butów.....


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » sob lis 27, 2004 02:14

Gdyby wszędzie była tak wspaniała wiara
Częściej bym chadzał na zimnego browara :pub:



Awatar użytkownika
whd1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 15, 2007 08:04
Lokalizacja: z Ostrowca

Post autor: whd1 » wt kwie 03, 2007 20:51

To samo miałem co Ty. Mam golfaII 1,6 Kat ,silnik PN ,gaznik Pierburg 2EE. Wtedy palił bardzo dużo paliwa,wymieniłem lampe Lambda i został ustawiony zapłon (pomoglo). Acha jeszcze z rury lecial czarny dym



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr kwie 04, 2007 20:36

" lampe lambda"- szkoda słów


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 356 gości