Temperatura cieczy max 70C. Wszystko juz wymienione..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 19:01
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK/PIASTA
- Kontakt:
Temperatura cieczy max 70C. Wszystko juz wymienione..
No już mnie szlak bierze że tak powiem
Chodzi mi o temp.cieczy chłodzacej,a mianowicie powymieniałem juz wszystko co sie dało,czyli termostat Wahlera,czujnik temp.i czujnik załanczania wiatraka i temperatura non stop 70*C.Ale dałem sobie z tym spokój bo winny moze być czujnik temp.który podaje fałszywe dane bądz same zegary.Ale teraz jest jeszcze gorzej bo nawet nie ma 70*C,a tak sie stało po wczorajszej wymianie chłodnicy.
Bardzo proszę o jakieś sugestje na ten temat za co z góry bardzo dziękuję!!!
Chodzi mi o temp.cieczy chłodzacej,a mianowicie powymieniałem juz wszystko co sie dało,czyli termostat Wahlera,czujnik temp.i czujnik załanczania wiatraka i temperatura non stop 70*C.Ale dałem sobie z tym spokój bo winny moze być czujnik temp.który podaje fałszywe dane bądz same zegary.Ale teraz jest jeszcze gorzej bo nawet nie ma 70*C,a tak sie stało po wczorajszej wymianie chłodnicy.
Bardzo proszę o jakieś sugestje na ten temat za co z góry bardzo dziękuję!!!
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 13:53 przez RAFIK-XX, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 19:01
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK/PIASTA
- Kontakt:
No i termostat równiez mam drugi,a ten pierwszy sprawdzałem w garnku z wodą wrzacą,czy poprawnie sie otwiera i przy jakiej temp.Z tych moich pomiarów wyszło,ze wszystko jest oki.
Więc nadal czekam na jakies konkretne rozwiazania!!!
Acha a dlaczego po wymianie chłodnicy temp.spadła jeszcze nizej???Powiem,ze to napewno nie wina odpowietrzenia bo to zostało precyzyjnie dokonane.
[ Dodano: 04 Sty 2008 13:15 ]
No i termostat równiez mam drugi,a ten pierwszy sprawdzałem w garnku z wodą wrzacą,czy poprawnie sie otwiera i przy jakiej temp.Z tych moich pomiarów wyszło,ze wszystko jest oki.
Więc nadal czekam na jakies konkretne rozwiazania!!!
Acha a dlaczego po wymianie chłodnicy temp.spadła jeszcze nizej???Powiem,ze to napewno nie wina odpowietrzenia bo to zostało precyzyjnie przeprowadzone.
Więc nadal czekam na jakies konkretne rozwiazania!!!
Acha a dlaczego po wymianie chłodnicy temp.spadła jeszcze nizej???Powiem,ze to napewno nie wina odpowietrzenia bo to zostało precyzyjnie dokonane.
[ Dodano: 04 Sty 2008 13:15 ]
No i termostat równiez mam drugi,a ten pierwszy sprawdzałem w garnku z wodą wrzacą,czy poprawnie sie otwiera i przy jakiej temp.Z tych moich pomiarów wyszło,ze wszystko jest oki.
Więc nadal czekam na jakies konkretne rozwiazania!!!
Acha a dlaczego po wymianie chłodnicy temp.spadła jeszcze nizej???Powiem,ze to napewno nie wina odpowietrzenia bo to zostało precyzyjnie przeprowadzone.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
no to wszystko wskazuje na to ze zegary przekłamuja jezeli termostat jest sprawny i dobry i jezeli czyjnik też. Ja bym przełożył od kumpla na moment zegary i sprawdził jak bedzie pokazywac na innych. jak bedzie trzymał 90 C to problem rozwiazanu. Napisz jak się zachwuja weże od chłodzenia jak jest silnik nagrzanu - czy sa gorące ze ich dotknąc nie można???
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 00:22
- Lokalizacja: Namysłów woj. opolskie
- Kontakt:
witam! w moim mk3 1,6ABU 94r jakis miesiąc temu tez miałem podobny problem bo silnik nie łapał mi temperatury, ledwie wychylała sie wskazówka z tych białych kresek.wymieniłem termostat na jakiejś francuskiej firmy dokładnie teraz nie pamietam ,ale tempeatura otwarcia termostatu to 84stopnie i tak mniejwiecej mi pokazuje to znaczy powyzej 70 na wskazniku. w czwartek stałem w korku we wrocławiu i nawet nie doszedł do połowy wskwznika jak usłyszałem ze sie włączył wiatrak na chłodnicy.
czujnik temp. do wymiany sa 4 rodzajerafalczarny pisze:witam! w moim mk3 1,6ABU 94r jakis miesiąc temu tez miałem podobny problem bo silnik nie łapał mi temperatury, ledwie wychylała sie wskazówka z tych białych kresek.wymieniłem termostat na jakiejś francuskiej firmy dokładnie teraz nie pamietam ,ale tempeatura otwarcia termostatu to 84stopnie i tak mniejwiecej mi pokazuje to znaczy powyzej 70 na wskazniku. w czwartek stałem w korku we wrocławiu i nawet nie doszedł do połowy wskwznika jak usłyszałem ze sie włączył wiatrak na chłodnicy.
Mam identyczny problem opisany przez autora tego tematu:
wymieniłem również wszystko. Chłodnicę, termostat (WAHLER) i czujnik. Części są z tej nienajtańszej półki więc powinny działać prawidłowo, zresztą po sprawdzeniu przeze mnie tych zmienionych części działają one prawidłowo.
Ja obstawiam nieprawidłwowe wskazania wskaźnika na tablicy. Tylko tego elementu nie wymieniałem jeszcze u siebie. Gdyby termostat otwierał się za wcześnie lub zacinał wówczas dolny wąż przy chłodnicy byłby przynajmniej lekko ciepły co świadczyłoby o otwarciu pełnego układu chłodzenia. U mnie wąż ten jest zimny, temperatura bardzo wolno się podnosi i po około 10 minutach jazdy osiąga max około 75 stopni. Jednak ciepłe powietrze z nawiewu leci już niedługo po rozpoczęciu jazdy nawet przy wskazaniach temperatury ZERO.
He, może to głupi pomysł ale przyjąłem sobie że moje wskazania na zegarze wynoszą +20 stopni nie nie grzebie już w tym temacie.
wymieniłem również wszystko. Chłodnicę, termostat (WAHLER) i czujnik. Części są z tej nienajtańszej półki więc powinny działać prawidłowo, zresztą po sprawdzeniu przeze mnie tych zmienionych części działają one prawidłowo.
Ja obstawiam nieprawidłwowe wskazania wskaźnika na tablicy. Tylko tego elementu nie wymieniałem jeszcze u siebie. Gdyby termostat otwierał się za wcześnie lub zacinał wówczas dolny wąż przy chłodnicy byłby przynajmniej lekko ciepły co świadczyłoby o otwarciu pełnego układu chłodzenia. U mnie wąż ten jest zimny, temperatura bardzo wolno się podnosi i po około 10 minutach jazdy osiąga max około 75 stopni. Jednak ciepłe powietrze z nawiewu leci już niedługo po rozpoczęciu jazdy nawet przy wskazaniach temperatury ZERO.
He, może to głupi pomysł ale przyjąłem sobie że moje wskazania na zegarze wynoszą +20 stopni nie nie grzebie już w tym temacie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 481 gości