Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: Golf GTi » śr sty 02, 2008 09:57
Za mala wydajnosc cos ok 150ccm masz a w PG 230-260ccm, maja byc, a odnosnie swapa to wez poszukaj na forum , ktos opisywal jak instalacje z PF/PB przerobic na PG.
-
simens
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: simens » śr sty 02, 2008 11:45
szukalem ale nie znalazlem konkretow tylko opis jak wygladaja obie skrzynki bezpiecznikow.... i podobno w silnikach 16v przed modelem 88 jest inaczej a po jeszcze inaczej...
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » śr sty 02, 2008 15:24
Daj kompa z wtyczką to ci reszte dorobie, COPot też
-
simens
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: simens » śr sty 02, 2008 18:56
wlasnie co to jest ten caly COPot??
i jak to dziala?
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
-
Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: Adrian1980 » śr sty 02, 2008 22:05
mam pytanko, bo piszecie ze Digi 1 jest lepsze niz Digi 2 wiec czy daloby rade w silniku PF/PB zastosowac Digi 1 ?? jak tak, czy przyniesie to jakies efekty ??
Czarny turboklekocik
-
simens
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: simens » czw sty 03, 2008 00:10
z tego co sie orientuje to nie bedzie roznicy. na digi sie zamienia 16v ktore byly na mechanicznym wtrysku lub pod turbo.... a tak to watpie zebys mial roznice
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » czw sty 03, 2008 00:50
simens pisze:z tego co sie orientuje to nie bedzie roznicy. na digi sie zamienia 16v ktore byly na mechanicznym wtrysku lub pod turbo.... a tak to watpie zebys mial roznice
jakas tam róznica bedzie
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 00:51 przez
Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vrservice.pl
-
simens
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: simens » czw sty 03, 2008 04:25
Borys pisze:simens pisze:z tego co sie orientuje to nie bedzie roznicy. na digi sie zamienia 16v ktore byly na mechanicznym wtrysku lub pod turbo.... a tak to watpie zebys mial roznice
jakas tam róznica bedzie
na plus czy na minus?? oplaca sie przerabiac digi2 na 1 w atmosferycznym silniku??
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » czw sty 03, 2008 08:42
roznica podstawowa to brak zdlawienia na dolocie... czasem zle czasem dobrze:)
-
MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
-
Kontakt:
Post
autor: MAREK 74 » czw sty 03, 2008 23:07
jak już tak mówicie o przeróbkach z digi2 na digi1 to powiem tyle że digi1 MA przepływomierz
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
-
Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: Adrian1980 » pt sty 04, 2008 00:28
MAREK 74 pisze:jak już tak mówicie o przeróbkach z digi2 na digi1 to powiem tyle że digi1 MA przepływomierz
chybra raczej digi 1 nie ma
a digi 2 ma przeplywomierz
Ostatnio zmieniony pt sty 04, 2008 00:33 przez
Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny turboklekocik
-
simens
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: simens » pt sty 04, 2008 07:25
MAREK 74 pisze:jak już tak mówicie o przeróbkach z digi2 na digi1 to powiem tyle że digi1 MA przepływomierz
pokaz mi gdzie?? bo nie widzialem go tam
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pt sty 04, 2008 07:59
MAREK 74, wiem o co ci chodzi.. nie motajmy ludkom w glowach:) digi 1 Map digi 2 Maf, te jedne mozna pominac to z ery dinozaurów:)
-
simens
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: simens » pt sty 04, 2008 10:44
evolution pisze:MAREK 74, wiem o co ci chodzi.. nie motajmy ludkom w glowach:) digi 1 Map digi 2 Maf, te jedne mozna pominac to z ery dinozaurów:)
nie motaj ludkom ale mi wytlumacz o co chodzi jak juz zaczales?
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 25 gości