Co to za kabel w G60 ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co to za kabel w G60 ?
Witam,
kabel jak na zdjeciu
mniejsza wtyczka lezala luzem, ma trzy styki jakby od lambdy,.
dokad to powinno isc?
Jedna lambda jest przed katem podpieta, czy jest druga?
Doradzcie do czego moze byc ten kabel?
P.s. czy to moze powodowac zwiekszone obroty na biegu jalowym? /1000-1500rpm/
/przy lekkim puszczeniu sprzegla na 1 biegu obroty spadaja i utrzymuja normalny poziom/
Dzieki
kabel jak na zdjeciu
mniejsza wtyczka lezala luzem, ma trzy styki jakby od lambdy,.
dokad to powinno isc?
Jedna lambda jest przed katem podpieta, czy jest druga?
Doradzcie do czego moze byc ten kabel?
P.s. czy to moze powodowac zwiekszone obroty na biegu jalowym? /1000-1500rpm/
/przy lekkim puszczeniu sprzegla na 1 biegu obroty spadaja i utrzymuja normalny poziom/
Dzieki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
No to wyglądałoby to na czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, wzbudzany przez występy na kole zamachowym, nawet ta "wtyczka" podobna jest w kształcie do zaślepki od otworu w obudowie skrzyni (konkretnie sprzęgła, tuż przy połączeniu z blokiem). Nie wiem na sicher, bo nie mam g60 i nie mam żadnych materiałów, ale sądząc po opisie, zdjęciu i uwagach sas_gti przynajmniej staram się snuć jakieś przypuszczenia....sas_gti pisze:NO kurde pomóżcie chłopakowi,
dodam ze ta wieksza wtyczka bez stykow (po prawej) wchodzi od góry chyba do skrzyni w okolicach wybieraka (jest mało miejsca i nie wiem na pewno czy to juz skrzynia czy jeszcze blok)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[quote="czyśNo to wyglądałoby to na czujnik prędkości obrotowej wału korbowego[/quote]
To bedzie to..dzieki
Teraz dokąd to idzie? Na drugim końcu jest złacze 3stykowe, kabel ma długośc około 20-30 cm...
Szukaliśmy dokąd może on iść, ale w tym g60 jest tak mało miejsca ze ciężko cokolwiek dojrzeć, intercooler leży na silniku i wszytko zasłania.
To bedzie to..dzieki
Teraz dokąd to idzie? Na drugim końcu jest złacze 3stykowe, kabel ma długośc około 20-30 cm...
Szukaliśmy dokąd może on iść, ale w tym g60 jest tak mało miejsca ze ciężko cokolwiek dojrzeć, intercooler leży na silniku i wszytko zasłania.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
OK, masz chyba racje co do trwałości tego urządzenia.....
Zwykle chyba robią koło 100 tys km....potem siadają....
Ta u jakubu zrobiła 140 tys km ale jezdzil nim dzidek ur w 1936r, wiec pewnie jej nie meczyl, potem również dzidek wydał 3200 wtedy jeszcze marek na nowa sprezarke w ASO VW w niemczech, teraz ma ze 40 tys ta nowa sprezarka wiec powinna byc ok....a tak na marginesie to mierzyl ktos juz cisnienie doladowania? ma moze sprzet do tego? nie zaszkodzi ją zbadac tak czy inaczej, wiec czekamy z jakubu porady odnosnie sprezarki, pozdrawiam
Zwykle chyba robią koło 100 tys km....potem siadają....
Ta u jakubu zrobiła 140 tys km ale jezdzil nim dzidek ur w 1936r, wiec pewnie jej nie meczyl, potem również dzidek wydał 3200 wtedy jeszcze marek na nowa sprezarke w ASO VW w niemczech, teraz ma ze 40 tys ta nowa sprezarka wiec powinna byc ok....a tak na marginesie to mierzyl ktos juz cisnienie doladowania? ma moze sprzet do tego? nie zaszkodzi ją zbadac tak czy inaczej, wiec czekamy z jakubu porady odnosnie sprezarki, pozdrawiam
wiesz każda sprężarka źle użytkowana jest nietrwała. moja zprężarka miała pierwszą redeneracje po 160000km a popowinna być regenerowana co 70000km. najbardziej zużyte były listwy uszczelniające a pokaż mi sprężarke gazową(turbine) która tyle wytrzyna bez większych uszkodzeń po takim przebiegu.G-lader kręci się maks do 13000obr/min a turbiny nawet do 200000obr/min.poczytaj na ten temat turbiny prawidłowo powinno się regenerować co 50000km,chociaż nikt z użytkowników o tym nie wie, czyli patrząc na okres między naprawczy g-lader jest żywotniejszy i dużo sprawniejszy bo pompuje większą ilość powietrza przy dużo mniejszych prędkościach. poprostu złą opinie tych spręzarek wyrobili użytkownicy którzy ją tylko katowali i niemieli wogule pojęcia jak się powinno urzytkować silnik turbo doładowany.troche się rozpisałem, a więc może powrócimy do tematu jaki tutaj jest a brzmi CO TO ZA KABEL W G60czyś pisze:No dobra, nie mam, nie znam się, sorki, G-Lader, może być ? O sprężarkach i tego typu urządzeniach będę cicho. W każdym razie słyszałem, że te urządzeniaw G60 są dość nietrwałe.
Pozdro
[ Dodano: Sro Sie 03, 2005 10:24 ]
ciśnienie mozna sprawdzić na komputerze w aucie poprostu trzeba wejść w tryb serwisowy na MFA ciśnienie jest pokazywane w milibarachsas_gti pisze:OK, masz chyba racje co do trwałości tego urządzenia.....
Zwykle chyba robią koło 100 tys km....potem siadają....
Ta u jakubu zrobiła 140 tys km ale jezdzil nim dzidek ur w 1936r, wiec pewnie jej nie meczyl, potem również dzidek wydał 3200 wtedy jeszcze marek na nowa sprezarke w ASO VW w niemczech, teraz ma ze 40 tys ta nowa sprezarka wiec powinna byc ok....a tak na marginesie to mierzyl ktos juz cisnienie doladowania? ma moze sprzet do tego? nie zaszkodzi ją zbadac tak czy inaczej, wiec czekamy z jakubu porady odnosnie sprezarki, pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości