mk2 gti 1.8 8v zmiany??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr sty 02, 2008 09:57

Za mala wydajnosc cos ok 150ccm masz a w PG 230-260ccm, maja byc, a odnosnie swapa to wez poszukaj na forum , ktos opisywal jak instalacje z PF/PB przerobic na PG.



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » śr sty 02, 2008 11:45

szukalem ale nie znalazlem konkretow tylko opis jak wygladaja obie skrzynki bezpiecznikow.... i podobno w silnikach 16v przed modelem 88 jest inaczej a po jeszcze inaczej...


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sty 02, 2008 15:24

Daj kompa z wtyczką to ci reszte dorobie, COPot też :bigok:



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » śr sty 02, 2008 18:56

wlasnie co to jest ten caly COPot?? :food: i jak to dziala?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » śr sty 02, 2008 22:05

mam pytanko, bo piszecie ze Digi 1 jest lepsze niz Digi 2 wiec czy daloby rade w silniku PF/PB zastosowac Digi 1 ?? jak tak, czy przyniesie to jakies efekty ??


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » czw sty 03, 2008 00:10

z tego co sie orientuje to nie bedzie roznicy. na digi sie zamienia 16v ktore byly na mechanicznym wtrysku lub pod turbo.... a tak to watpie zebys mial roznice :jezor:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 03, 2008 00:50

simens pisze:z tego co sie orientuje to nie bedzie roznicy. na digi sie zamienia 16v ktore byly na mechanicznym wtrysku lub pod turbo.... a tak to watpie zebys mial roznice :jezor:
jakas tam róznica bedzie
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 00:51 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » czw sty 03, 2008 04:25

Borys pisze:
simens pisze:z tego co sie orientuje to nie bedzie roznicy. na digi sie zamienia 16v ktore byly na mechanicznym wtrysku lub pod turbo.... a tak to watpie zebys mial roznice :jezor:
jakas tam róznica bedzie
na plus czy na minus?? oplaca sie przerabiac digi2 na 1 w atmosferycznym silniku?? :chytry:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 03, 2008 08:42

roznica podstawowa to brak zdlawienia na dolocie... czasem zle czasem dobrze:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw sty 03, 2008 23:07

jak już tak mówicie o przeróbkach z digi2 na digi1 to powiem tyle że digi1 MA przepływomierz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pt sty 04, 2008 00:28

MAREK 74 pisze:jak już tak mówicie o przeróbkach z digi2 na digi1 to powiem tyle że digi1 MA przepływomierz
chybra raczej digi 1 nie ma

a digi 2 ma przeplywomierz :jezor:
Ostatnio zmieniony pt sty 04, 2008 00:33 przez Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » pt sty 04, 2008 07:25

MAREK 74 pisze:jak już tak mówicie o przeróbkach z digi2 na digi1 to powiem tyle że digi1 MA przepływomierz
pokaz mi gdzie?? bo nie widzialem go tam :jezor:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sty 04, 2008 07:59

MAREK 74, wiem o co ci chodzi.. nie motajmy ludkom w glowach:) digi 1 Map digi 2 Maf, te jedne mozna pominac to z ery dinozaurów:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » pt sty 04, 2008 10:44

evolution pisze:MAREK 74, wiem o co ci chodzi.. nie motajmy ludkom w glowach:) digi 1 Map digi 2 Maf, te jedne mozna pominac to z ery dinozaurów:)
nie motaj ludkom ale mi wytlumacz o co chodzi jak juz zaczales?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości