Moje nowe wozidlo to BMW 323i z 95 roku. Silnik 2,5 litra o mocy 170 KM i 250 Nm momentu obrotowego. Do setki ma 7,4 sekundy (fabryka mowi ze , a pali mi w miescie 8,5 litra w trasie schodzi do 6,5 litra, a oto fotki:
dla mnie wypas-zwłaszcza że ten felunek zawsze mi się widział
no i ma wielkiego '+' mianowicie nie ma w niem Pierburga
A tak na serio to zazdroszczę-jak dla mnie jedyne słuszne wozidła to VW,Audi i BMW a ta betka naprawdę robi wrażenie zadbanej
Oby długo i bezawaryjnie Ci służyła
Walek ci zwieksza napelnianie, jako ze jest ostrzejszy i ciut inaczej ustawiony to podnosi moment i moc (glownie moc) i przenosi calosc w nieco wyzsze obroty, kolektor 4-2-1 z kolei podnosi moment w dolnym zakresie odbrotow. Przy polaczeniu tych dwu elementow poprawiamy elastycznosc i przyspieszenie a takze predkosc maksymalna o wartosci juz odczuwalne czyli ponad 5%.
Baaardzo ładna Bawarka. Kolega szuka podobnej jakiś czas tyle że 2.8 i nic ładnego nie moze znaleźć a tu patrz jaki okaz upolowałeś. Brawo. Ale z BeMką chyba juz się tak nie bedziesz bawił tzn. nbie przeszczepisz deski od 750
Panowie, kazdy kogo interesuje poprawa ekonomiki i osiagow swojego samochodu niech zglosi sie do mnie i poda swojego maila. Posiadam fajne opracowanie (wprawdzie dotyczace Fiatow 126p i 125p) ale bardzo uniwersalne dotyczace tego co mozna zrobic w samochodzie zeby szybciej i taniej sie nim poruszac. Opracowanie nie zostalo przygotowane przezemnie. Wpadlo mi w rece znalezione na internecie wiec nie odpowiadam za tresc ale powiem ze jest ciekawe.