1.6TD nie chce palić rano
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
1.6TD nie chce palić rano
Akumulator mam na gwarancji (taki z oczkiem co pokazuje ładowanie) mam tez wskaznik ładowania w aucie. I co sie dzieje. A no tak. Jak mi golfik postoi z dzień to są problemy żeby go odpalić rano ale tylko za 1 razem. Ładowanie mam na 13,6 jak sobie podładuje aku. I tak sobie jezdze z 2 dni. Potem aku ma mniejsze naładowanie. Aż w końcu jak mam 11,2 to przy odpalaniu go poprostu nie daje rady aku tak jak by byl kiepski a wręcz padniety :/ Zapalilem go dzisiaj na pych i pochodzil z minutke. Zgasilem i juz odpalil bez problemu.
Jak go juz odpale i sobie chodzi to mam ładowanie maxymalne.
Co za jaja
świecie OK. Aku mam duży taki jak ma byc do diesla.
To sie dzieje tylko wtedy jak mi sie deczka aku przyczerpie.
Jak go juz odpale i sobie chodzi to mam ładowanie maxymalne.
Co za jaja
świecie OK. Aku mam duży taki jak ma byc do diesla.
To sie dzieje tylko wtedy jak mi sie deczka aku przyczerpie.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
jak przytkalem miernik to bylo 16,.... i rosło na wlaczonym silniku
[ Dodano: 02 Sty 2008 10:44 ]
jak przytkalem miernik to bylo 16,.... i rosło na wlaczonym silniku a na wskazniku ladowania w aucie mialem 13,7
[ Dodano: 02 Sty 2008 10:44 ]
jak przytkalem miernik to bylo 16,.... i rosło na wlaczonym silniku a na wskazniku ladowania w aucie mialem 13,7
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-pawlo111 pisze:ak przytkalem miernik to bylo 16,.... i rosło na wlaczonym silniku
to niedobrze. Na regulatorze napiecia jest nawet napisane 14.5 ± 0,1 V. Niezaleznie, czy masz wlaczone odbiorniki czy nie, to ladowanie nie moze przekraczac tej wartosci, i nie moze sie zmieniac w rytm obrotow, bo wlasnie po to jest regulator napiecia, aby stabilizowal napiecie ladowania.
Jezeli Twoj miernik dobrze wskazuje, to zmienic musisz regulator napiecia, koszt ok 40 zl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], FAST WebCrawler [Crawler] i 245 gości