DRZENIE KIEROWNICY W MK3 1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
DRZENIE KIEROWNICY W MK3 1.4
BARDZO PROSZĘ O PORADE CO JEST PRZYCZYNĄ DRZENIA KIEROWNICY PRZY PRĘDKOŚCI POWYŻEJ 80KM/GODZ. DODAM ŻE KIEROWNICA JEST MNIEJSZA NIŻ STANDAR. A OPONY SĄ 195/50/15
ZAUWAŻYŁEM ŻE IM PREDKOŚĆ JEST WIEKSZA TYM BICIE NA KIEROWNICY JEST WIĘKSZE -O CO CHODZI-HELP!!!
POZDRO
RALF
ZAUWAŻYŁEM ŻE IM PREDKOŚĆ JEST WIEKSZA TYM BICIE NA KIEROWNICY JEST WIĘKSZE -O CO CHODZI-HELP!!!
POZDRO
RALF
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
A ja mam też pulsowanie kierownicy przy ponad 80km/h i .....
to nie prawda, że koła są źle wyważone - byłem sprawdziłem i jeśli chodzi o wyważenie to jest git. Natomiast opony posiadają tzw. schodki (powstałe podczas jeżdżenia na zużytych amorach) takie już kupiłem bo amory mam b.dobre też sprawdzałem (kupie x4 nowe oponki i nigdy więcej używanych), ponadto słyszałem że kierownica lubi drgać gdy poducha pod silnikiem jest walnięta, ale to już mi się wydaje mniej prawdopodobne
Mam nadzieję że jak kupię oponki to będzie OK a jak nie to zerkne na poduche pod silnikiem jeszcze.
Mam nadzieję że jak kupię oponki to będzie OK a jak nie to zerkne na poduche pod silnikiem jeszcze.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
że się tak wtrącę. nie znam się na golfach ale mam podobny problem przy swoim i miałem w fieście. mechanik uznał że końcówki drążków walnięte i jeszcze coś z gumami pod wahaczem ? (ja tylko umiem jeździć i słuchać mechanika )...w fieście zaś drgania powodowała rozwalona przekładnia kierownicza, potem drążki a w ostatnich dniach przed pozbycie się go rozwalony przegub krzyżakowy w przekładni kierowniczej. z tego co widzę w instrukcji obsługi golfika 3 powinny być 2 przeguby krzyżakowe ?? czyli ew. 2 problemy oczywiście to tylko domysły...jak napisałem na początku mam ten sam problem i w tym tygodniu mechanik ma się tym zająć....
pozdrawiam
VrooBell
VrooBell
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Jak będziesz wiedział co to za schorzenie daj znać
przekładnia kierownicza to raczej wolał bym żeby była ok - bo ze wspomaganiem to chyba troche kosztuje , a przeguby to by raczej chyba trykały najpierw na skręconych kołach hmm, ale kto wie
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
po mechaniku
no i po mechaniku. nie miałem jeszcze okazji sprawdzić za miastem, ale wydaje się że już wszystko w porządku. głównym powodem drgań były zniszczone gumy pod wahaczami. coś jeszcze mechanior dokręcał przy przekładni kierowniczej chyba.znaczy chyba przy dolnym przegubie krzyżakowym (nie właziłem z nim pod samochód a on nie jest jakiś gaduła ). końcówki drążków niby dobre mam.fakt że nie sprawdzałem kół czy wyważone itd. zobaczymy na trasie to się ostatecznie przekonam czy wszystko ok...
pozdrawiam
VrooBell
VrooBell
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 239 gości