odgłosy przy 80 km/h, wycieraczki troszkę szaleją
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
odgłosy przy 80 km/h, wycieraczki troszkę szaleją
Witam.
Jestem nowym posiadaczem Golfa 4, kilka rzeczy mu troszkę dolega, więc pytam
Mianowicie problemy wyglądają tak:
Problem 1
Przy około 80-90 km/h jest słyszalny jakiś odgłos z przodu auta ale nie jednostajny, przy innych prędkościach nie występuje, nie wiem czy jest to łożysko w kole bo troszkę ten dźwięk jest inny niż u ojca w samochodzie, może opony ?
Problem 2
Wycieraczki raz załapują raz nie, jak załapią to wszystkie tryby chodzą, jak nie to nic nie działa. Zauważyłem, że jak się cieplej robi w aucie to przestają załapywać. Od razu mówię że to nie chodzi o zatarcie przy silniczkach bo chodzą z normalną prędkością, nie mają oporów, myślałem że mogą to być przekaźniki, ale jak zdjąłem plastik (wyczytałem z forum ) pod kierownicą to zobaczyłem tylko jakąś obudowę czarną a przekaźników nima, one są od razu przy bezpiecznikach pod plastikiem, bo nie mogę ich zlokalizować
Problem 3
Wynikł on dzisiaj, jechałem sobie spokojnie słuchając radia aż tu nagle słyszę burczenie szumy i wszystkie stacje radiowe powoli zgasły jakby ktoś powoli przykręcał kurek z zasięgiem. O co chodzi?
DODANE: Radio standard VW Beta
Poza tym auto wszystko ok, auto jeździ jak ta lala
Jak ktoś będzie wiedział jak mi pomóc proszę o rady, jestem nowy więc przepraszam jeśli coś nie tak umieściłem, napisałem.
Jestem nowym posiadaczem Golfa 4, kilka rzeczy mu troszkę dolega, więc pytam
Mianowicie problemy wyglądają tak:
Problem 1
Przy około 80-90 km/h jest słyszalny jakiś odgłos z przodu auta ale nie jednostajny, przy innych prędkościach nie występuje, nie wiem czy jest to łożysko w kole bo troszkę ten dźwięk jest inny niż u ojca w samochodzie, może opony ?
Problem 2
Wycieraczki raz załapują raz nie, jak załapią to wszystkie tryby chodzą, jak nie to nic nie działa. Zauważyłem, że jak się cieplej robi w aucie to przestają załapywać. Od razu mówię że to nie chodzi o zatarcie przy silniczkach bo chodzą z normalną prędkością, nie mają oporów, myślałem że mogą to być przekaźniki, ale jak zdjąłem plastik (wyczytałem z forum ) pod kierownicą to zobaczyłem tylko jakąś obudowę czarną a przekaźników nima, one są od razu przy bezpiecznikach pod plastikiem, bo nie mogę ich zlokalizować
Problem 3
Wynikł on dzisiaj, jechałem sobie spokojnie słuchając radia aż tu nagle słyszę burczenie szumy i wszystkie stacje radiowe powoli zgasły jakby ktoś powoli przykręcał kurek z zasięgiem. O co chodzi?
DODANE: Radio standard VW Beta
Poza tym auto wszystko ok, auto jeździ jak ta lala
Jak ktoś będzie wiedział jak mi pomóc proszę o rady, jestem nowy więc przepraszam jeśli coś nie tak umieściłem, napisałem.
Ostatnio zmieniony wt sty 01, 2008 20:29 przez PietreK84, łącznie zmieniany 2 razy.
pod tym plastikiem wzmocnienia zobaczyszPietreK84 pisze:Problem 2
Wycieraczki raz załapują raz nie, jak załapią to wszystkie tryby chodzą, jak nie to nic nie działa. Zauważyłem, że jak się cieplej robi w aucie to przestają załapywać. Od razu mówię że to nie chodzi o zatarcie przy silniczkach bo chodzą z normalną prędkością, nie mają oporów, myślałem że mogą to być przekaźniki, ale jak zdjąłem plastik (wyczytałem z forum ) pod kierownicą to zobaczyłem tylko jakąś obudowę czarną a przekaźników nima, one są od razu przy bezpiecznikach pod plastikiem, bo nie mogę ich zlokalizować
-a nie spadło czasem zasilanie? tj brak ładowania aku?PietreK84 pisze:Problem 3
Wynikł on dzisiaj, jechałem sobie spokojnie słuchając radia aż tu nagle słyszę burczenie szumy i wszystkie stacje radiowe powoli zgasły jakby ktoś powoli przykręcał kurek z zasięgiem. O co chodzi?
DODANE: Radio standard VW Beta
ad. Problem 1
Słychać taki niby huk przerywany, częstotliwość narasta ze wzrostem prędkości, jest to na pewno coś z układu jezdnego, po wciśnięciu sprzęgła nie ustaje. Jak narazie jest to cichy odgłos dlatego ciężko mi sprecyzować skąd i jaki jest.
ad. Problem 2
To trzeba zdjąć tą osłonę co jest pod plastikami, taka czarna profilowana ? Czy mogę te przekaźniki zamienić z przekaźnikami z Golfa 3 żeby sprawdzić w nim czy działają poprawnie, czy podpasują do trójki ? Bo brat ma.
Może to być przełącznik przy kierownicy? Mam przełącznik z MFA, które działa bez zarzutu i spryskiwacze też działają bez zarzutu, a wycieraczki szaleją.
ad. Problem 3
Radio działa, znikły tylko stacje radiowe wszystkie, słychać tylko szumy, nic nie znajduje.
Słychać taki niby huk przerywany, częstotliwość narasta ze wzrostem prędkości, jest to na pewno coś z układu jezdnego, po wciśnięciu sprzęgła nie ustaje. Jak narazie jest to cichy odgłos dlatego ciężko mi sprecyzować skąd i jaki jest.
ad. Problem 2
To trzeba zdjąć tą osłonę co jest pod plastikami, taka czarna profilowana ? Czy mogę te przekaźniki zamienić z przekaźnikami z Golfa 3 żeby sprawdzić w nim czy działają poprawnie, czy podpasują do trójki ? Bo brat ma.
Może to być przełącznik przy kierownicy? Mam przełącznik z MFA, które działa bez zarzutu i spryskiwacze też działają bez zarzutu, a wycieraczki szaleją.
ad. Problem 3
Radio działa, znikły tylko stacje radiowe wszystkie, słychać tylko szumy, nic nie znajduje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości