Swap z Ke-jetronic na Digifant I - pytania do znawców

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn lip 02, 2007 07:34

tirsone pisze: ps. mam już cyt:

DIGIFANT I:
-stabilizator wolnych obrotów, czyli popularny silnik krokowy z PG,PF,PB jak i innych 2 pinowy
-wtryskiwacze z PG,1H - Bosch 0 280 150 905 - 245cc/min @ 3bar
-do wyrzeźbienia ;) -->COPOT czyli czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-sonda lambda jakakolwiek wąskopasmowa z podgrzewaniem
-switche(przełaczniki na przepustnice)
toffic pisze:Widze ze odpowiedziec to nie łaska...
spokojnie ...na wszystko jest odpowiedź w pierwszym poście. Mam już przepustnicę z PG także dziękuję za tę propozycję. Natomiast to zdanie
toffic pisze:A wiązka z ABFa to całkiem inna bajka
jak możesz to rozwiń bo ja myślałem że skoro ABF to przecież jest DIGIFANT I to raczej poza drobnymi kłopotami podejdzie mi do mojego silnika...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn lip 02, 2007 10:02

ABF to digi 3 / 3.2



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn lip 02, 2007 11:49

olozwirski pisze:ABF to digi 3 / 3.2
No dobrze ale mi chodzi o samą wiązkę .... mam rozumieć że ona się w ogóle nie nadaje..?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lip 02, 2007 23:12

Jeżeli masz taką wiązkę to możesz ją porównać z opisem w temacie 16V na digifancie zamieszczonym w dziale FAQ. Jeżeli rozkład rzędów i ilość pinów w kostkach kompów z digi1 i digi3 się zgodzi to można takową instalacje przerobić. Na 100% nie będzie to ta sama instalacja co ma G60.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt lip 03, 2007 10:47

Taz jak możesz to wklej mi jeszcze foto tej przepustnicy ze switchami...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » pn gru 31, 2007 06:31

witam! mam pytanie jaka jest roznica miedzy digi1 a digi2 mam instalke digi2 z silnika pb i chcialbym to podlaczyc do silnika 9a , kolejno przerobic ja pod digi1

posiadam : kompletny silnik pb i chicialbym sie zapytac jakie organy mi sie z tego nadaja do przerobki na digi1?? czy wtryski sie nadaja z listwa i regulatorem??

z tego co wiem co potrzeba to: komputer digi1 z g60


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 01, 2008 14:37

simens pisze:tam! mam pytanie jaka jest roznica miedzy digi1 a digi2 mam instalke digi2 z silnika pb i chcialbym to podlaczyc do silnika 9a , kolejno przerobic ja pod digi1

posiadam : kompletny silnik pb i chicialbym sie zapytac jakie organy mi sie z tego nadaja do przerobki na digi1?? czy wtryski sie nadaja z listwa i regulatorem??

z tego co wiem co potrzeba to: komputer digi1 z g60
Wtyczka z komputera (po przeróbce), stukowy, sonda i switche (też trzeba przerobic) reszta sie nienadaje



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt sty 01, 2008 22:22

toffic pisze:
simens pisze:tam! mam pytanie jaka jest roznica miedzy digi1 a digi2 mam instalke digi2 z silnika pb i chcialbym to podlaczyc do silnika 9a , kolejno przerobic ja pod digi1

posiadam : kompletny silnik pb i chicialbym sie zapytac jakie organy mi sie z tego nadaja do przerobki na digi1?? czy wtryski sie nadaja z listwa i regulatorem??

z tego co wiem co potrzeba to: komputer digi1 z g60
Wtyczka z komputera (po przeróbce), stukowy, sonda i switche (też trzeba przerobic) reszta sie nienadaje
tylko silnik pb nie ma sondy :chytry:

napisz mi konkretnie w co musze sie zaopatrzec zeby to przerobic??


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 01, 2008 22:33

No to ci jeszcze sonda dochodzi do zdobycia, sorry pomyliłem z PFem :bigok:



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt sty 01, 2008 23:08

a jakis schemacik jak to zrobic masz moze?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości