Projekt 2.0 TDI 317KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
he he, moze zróbcie jakąś fotorelacje z tego wydarzeniauysy pisze:pierwsze jest punto JTD, zresztą bardzo fajne właściciel jest poważny i całkowicie zdecydowany wysłać motor na orbitę
dobrze wiedziećuysy pisze: Przeniosłem się już całkiem na Maja.
poczytaj tu o suchychFido_dido pisze:patrzyłem na ebayu do nx chyba suchej nie robi
http://www.n2o.pl/index_pliki/Page888.htm
http://www.tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/highpower
System Highpower około 3300 PLN
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
cowboy zapasu powietrza jak podkręcicie turbo do 1,55-1,6 bara to wystarczy do ok.180KM - później pojawi się dym..ZŚ ma LPG i główka na miejscu więc działaj:satan:
uysy podaj newsy z tej operacji w JTD...co do nitro i GT22 racja, ale strzał od dołu mógłby się skończyć mega overboostem i ciężko byłoby zapanować nad ciśnieniem...ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min ale delikatny ok.+35KM...nie chcę sprzątać oleju z asfaltu, a głowicę przyśrubuje ARP
uysy podaj newsy z tej operacji w JTD...co do nitro i GT22 racja, ale strzał od dołu mógłby się skończyć mega overboostem i ciężko byłoby zapanować nad ciśnieniem...ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min ale delikatny ok.+35KM...nie chcę sprzątać oleju z asfaltu, a głowicę przyśrubuje ARP
www.vagtune.pl tel. 502730289
ZŚ ma 190KM na LPG i turbo ze 130-tki ale za to pompa 11mmmirass pisze:ZŚ ma LPG
http://img67.imageshack.us/img67/9232/190gr6.jpg
jemu to dopiero przydałoby sie wiecej powietrza czyli jakiś gaz rozweselający
moje turbo dmucha obecnie 1,35 Bara (2500-4000 rpm), a że jest to hybryda AWX/ARL to mogłaby nawet te 1,55 czy nawet 1,6 dmuchnąc ....tyle ze ja raczej skonczyłem zabawy w zwiekszanie mocy :)może jak kupie 2 auto to wtedy golfa zostawie do zabawy
ale czego LPG czy N2O ? a moze jedno i drugiemirass pisze:ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min
[ Dodano: Sro Sty 02, 2008 14:04 ]
no piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gazFido_dido pisze:nie jestem, pewien czy akurat nx sucha instalacje robi bo akurat tej firmy
[ Dodano: Sro Sty 02, 2008 14:05 ]
chodziło mi o Highpowerno piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gaz
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
zakładając, że ten układ jest sprawny to jesteś potencjalnie na bogato - śmiało nadupcać N2O. Ma ogromną przewagę nad turbiną - dużo więcej tlenu - superzimnego, nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach, itd... wada jest jedna - nie występuje w przyrodzieczyli przy turbo z arl i wtryskach 230 i pompie 11mm mozna go zalac ropa i smiało strzelac z suchej insatalki ?
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 02:29 przez uysy, łącznie zmieniany 2 razy.
no ale to Audi z pierwszej strony ma własnie LPG + nitro ??mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
czyli mniejsze siły na korby i czape - a rośnie moc bo sie gnój spalauysy pisze:nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach
uysy pisze:wada jest jedna - nie występuje w przyrodzie
no niby tak... ale LPG tez tanie i mozna sobie deilkatnie dodawać - do czego to doszło diesel i kuchenka gazowa"Zatankowanie butli z NITRO kosztuje ok. 60pln/kg gazu więc ok. 300PLN za 5kg butlę.
W zależności od wielkości „strzału” 5kg gazu przy np. 30KM strzale wystarczy nam na ok. 30-40 20-sekundowych wyścigów!
Butla w zależności od sposobu użytkowania może wystarczyć na trzy miesiące, tydzień lub jeden wieczór"
jak tak szukałem sobie po SR tematu gazów w dieslu to straszny opór był przed nitro w dieslu ze strony tunerów... a po 2 latach juz wszyscy psiukali gazami
ale można zrobić sobie LPG nawet za 260 PLN
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... ro&start=0
[ Dodano: Czw Sty 03, 2008 08:42 ]
i jeszcze ciekawe linki z podanego wyżej linkacowboy pisze:http://www.streetracing.p...t=nitro&start=0
http://www.mrsharkey.com/lpg.htm
http://www.rv.net/forums/index.cfm/fuse ... age/es.cfm
to kto sie podejmie ?
No właśnie kto się podejmie?? bo ja do aż tak odważnych nie należę Dobrze by było żeby zrobił to ktoś prz seryjnej jednostce(mniejsze ryzyko )cowboy pisze:to kto sie podejmie ?
PS:Fajnie by było mieć taki 20-sto konny strzał własnej domowej roboty
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)uysy pisze:mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
mówimy tu o seryjnych blokach, bez mocniejszych śrub i motorach mających swoją historię...
strzelisz -> zobaczysz -> przeżyjesz
btw: człowiek całe życie się uczy jedni chętniej drudzy mniej :green_fuck:
www.vagtune.pl tel. 502730289
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości