czujnik temp. silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik temp. silnika
poszukuje pomiarow rezystancji czujnika temp silnika w mk4. chodzi mi rezystancje na pinach 2-4, kiedys widzialem to na forum ale nie moge znajsc..
z gory dzieki za pomoc daro
a znalazlem tylko to niestety to pomiary na pinach 1-3
sadze zee rezystancja na pinach 1-3 i 2-4 ma byc taka sama lub tez bardzo podobna ale czy mam racje?
z gory dzieki za pomoc daro
a znalazlem tylko to niestety to pomiary na pinach 1-3
sadze zee rezystancja na pinach 1-3 i 2-4 ma byc taka sama lub tez bardzo podobna ale czy mam racje?
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 18:16 przez daro31ie, łącznie zmieniany 2 razy.
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
może to ci sie nada
Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.
Sprawdzić opór:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika.
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami 3 i 4 czujnika. Porównać z podanym oporem.
Sprawdzić napięcie zasilania:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika.
Włączyć zapłon i kolejno mierzyć napięcie pomiędzy końcówkami 3, 4 złącza i ujemną końcówką akumulatora. Jedna z wartości powinna być równa 5 V. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie ECU.
Sprawdzić podłączenie do ECU:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącza z czujnika i ECU.
Zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza napięcia zasilania i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien on być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.
Sprawdzić uziemienie:
Sprawdzić na schemacie czy podłączenie uziemienia zostało podłączone do uziemienia bezpośredniego czy do ECU. Jeśli jest ono podłączone bezpośrednio do uziemienia: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika i zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza uziemienia i ujemną końcówką akumulatora. Powinien być on < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. W przypadku podłączenia do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza uziemienia i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien być on < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie ECU.
Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.
Sprawdzić opór:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika.
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami 3 i 4 czujnika. Porównać z podanym oporem.
Sprawdzić napięcie zasilania:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika.
Włączyć zapłon i kolejno mierzyć napięcie pomiędzy końcówkami 3, 4 złącza i ujemną końcówką akumulatora. Jedna z wartości powinna być równa 5 V. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie ECU.
Sprawdzić podłączenie do ECU:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącza z czujnika i ECU.
Zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza napięcia zasilania i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien on być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.
Sprawdzić uziemienie:
Sprawdzić na schemacie czy podłączenie uziemienia zostało podłączone do uziemienia bezpośredniego czy do ECU. Jeśli jest ono podłączone bezpośrednio do uziemienia: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika i zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza uziemienia i ujemną końcówką akumulatora. Powinien być on < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. W przypadku podłączenia do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza uziemienia i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien być on < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie ECU.
problem mam taki ze wlasnie istnieje roznica w rezystancjach na pinach 1-3 i 2-4
piny 1-3 to ECU, a piny 2-4 to wskaznik temp. na desce.
Obydwa dzialaja poniewaz je mierzylem ale jednak wywala mi bledy na vagu
G62 i G2 czyli problem z pomiarem ECU i Wskaznika tem. na desce.
Dziwne prawda bo roznica wskazan omomierza to ok 200omow. Nie jest to duzo. Co o tym sadzicie?
piny 1-3 to ECU, a piny 2-4 to wskaznik temp. na desce.
Obydwa dzialaja poniewaz je mierzylem ale jednak wywala mi bledy na vagu
G62 i G2 czyli problem z pomiarem ECU i Wskaznika tem. na desce.
Dziwne prawda bo roznica wskazan omomierza to ok 200omow. Nie jest to duzo. Co o tym sadzicie?
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
wtyczka oraz czujnik jest w bardzo dobrej kondycji moze dlatego ze samochod nigdy nie poznal smaku soli-tak mysle.
Problem jest w czujniku ktory podaje dwie rozniace sie informacje o temp. silnika. Mnie jednak zastanawia dlaczego wyskakuje ten blad. wskaznik temp na desce to inne okablowanie (chociaz jeden czujnik) a temp. podawana do ECU. wlasnie zastanawiam sie nad tym bo przeciez to jakby nie mic wspolnego ze soba
bardzo interesujace prawda
Problem jest w czujniku ktory podaje dwie rozniace sie informacje o temp. silnika. Mnie jednak zastanawia dlaczego wyskakuje ten blad. wskaznik temp na desce to inne okablowanie (chociaz jeden czujnik) a temp. podawana do ECU. wlasnie zastanawiam sie nad tym bo przeciez to jakby nie mic wspolnego ze soba
bardzo interesujace prawda
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 139 gości