Obrotomierz - jak podłączyć?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Obrotomierz - jak podłączyć?

Post autor: bettek » ndz gru 09, 2007 20:15

Witam!
Ostatnio kupiłem tanio zegary do Golfa od diesla z obrotkirm. Oryginalnie miałem zegary z zegarem. alternator kupiłem i założyłem z wyjściem W. Ale.... co dalej? Muszę podpiąć pod wyjście W przewód i ciągnąć go aż do kabiny i podpiąć po jedną z kostek, tak? Pod którą kostkę - jaki numerk - trzeba to podpiąć? Wystarczy tylko to i bedzie działać?
z góry dzięki za odp.


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz gru 09, 2007 21:00

jesli zegary masz na jedna wtyczke to sygnał z alternatora W musisz podpiąć do pinu numer 10 we wtyczce od zegarow
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 21:01 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » ndz gru 09, 2007 21:51

Zegary mam właśnie na 2 wtyczki...


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz gru 09, 2007 21:58

wiec biala wtyczka, pin 2

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 21:58 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn gru 31, 2007 19:07

tez mam zegary na 2 wtyki i u mnei pin 2 i 7 sa puste. Jak podllączyc ten obrotek?


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn gru 31, 2007 19:33

tomcio pisze:
garczus pisze:tez mam zegary na 2 wtyki i u mnei pin 2 i 7 sa puste. Jak podllączyc ten obrotek?
ciągnij kabel bezpośrednio od obrotka o ile masz w nim wyjście W, jak nie to trzeba się wlutować zdaje się pod którąś z diod.
to akurat wiem, tylko gdzie go potem w zegarach podłaczyc??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 31, 2007 20:12

wlozyc jakis pin we wlasciwe miejsce we wtyczce


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn gru 31, 2007 20:28

zaprzal pisze:wlozyc jakis pin we wlasciwe miejsce we wtyczce
no ale napisalem wyzej ze pin 2 i 7 mam puste : tzn ze zadna sciezka nie jest podłaczona.


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 31, 2007 20:32

no to ci odpisalem, ze musisz wlozyc tam pin i pociagnac przewod


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » wt sty 01, 2008 12:36

jak mozna włozyc pin jak nie ma do niego sciezki?
wie ktos moze ktore piny juz w samym obrotku sa od czego?? tam sa 4, a 3 uzywane.


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 01, 2008 12:46

garczus pisze:jak mozna włozyc pin jak nie ma do niego sciezki?
wie ktos moze ktore piny juz w samym obrotku sa od czego?? tam sa 4, a 3 uzywane.
jeszcze raz, mowimy o wtyczce obrotka czy o obrotku? :helm:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » wt sty 01, 2008 12:57

zaprzal, wiem ze jestem po imprezie :) i ze ledwo wstałem :D ale tak serio to powiedz mi jak to najprosciej podłączyc? bo tak ja pisze wyzej w kostkach z calych zegarow nie ma podłączenia obrotka wiec trzeba wie wbic bezposrednio w obrotek. tam sa 3 piny. przypuszczam ze prad, masa, sygnal. wiec ktory to sygmal??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 01, 2008 13:28

a no to ja sie sam zamotalem.... myslalem, ze brakuje Ci tylko pinu we wtyczce licznika (instalacja) to wtedy sobie mozna wlozyc, ale jak brakuje w samym liczniku to juz Ci nei pomoge :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości