Obrotomierz - jak podłączyć?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obrotomierz - jak podłączyć?
Witam!
Ostatnio kupiłem tanio zegary do Golfa od diesla z obrotkirm. Oryginalnie miałem zegary z zegarem. alternator kupiłem i założyłem z wyjściem W. Ale.... co dalej? Muszę podpiąć pod wyjście W przewód i ciągnąć go aż do kabiny i podpiąć po jedną z kostek, tak? Pod którą kostkę - jaki numerk - trzeba to podpiąć? Wystarczy tylko to i bedzie działać?
z góry dzięki za odp.
Ostatnio kupiłem tanio zegary do Golfa od diesla z obrotkirm. Oryginalnie miałem zegary z zegarem. alternator kupiłem i założyłem z wyjściem W. Ale.... co dalej? Muszę podpiąć pod wyjście W przewód i ciągnąć go aż do kabiny i podpiąć po jedną z kostek, tak? Pod którą kostkę - jaki numerk - trzeba to podpiąć? Wystarczy tylko to i bedzie działać?
z góry dzięki za odp.
BETTEK
[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]
[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jesli zegary masz na jedna wtyczke to sygnał z alternatora W musisz podpiąć do pinu numer 10 we wtyczce od zegarow
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 21:01 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
to akurat wiem, tylko gdzie go potem w zegarach podłaczyc??tomcio pisze:ciągnij kabel bezpośrednio od obrotka o ile masz w nim wyjście W, jak nie to trzeba się wlutować zdaje się pod którąś z diod.garczus pisze:tez mam zegary na 2 wtyki i u mnei pin 2 i 7 sa puste. Jak podllączyc ten obrotek?
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
no ale napisalem wyzej ze pin 2 i 7 mam puste : tzn ze zadna sciezka nie jest podłaczona.zaprzal pisze:wlozyc jakis pin we wlasciwe miejsce we wtyczce
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
jak mozna włozyc pin jak nie ma do niego sciezki?
wie ktos moze ktore piny juz w samym obrotku sa od czego?? tam sa 4, a 3 uzywane.
wie ktos moze ktore piny juz w samym obrotku sa od czego?? tam sa 4, a 3 uzywane.
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
zaprzal, wiem ze jestem po imprezie
i ze ledwo wstałem
ale tak serio to powiedz mi jak to najprosciej podłączyc? bo tak ja pisze wyzej w kostkach z calych zegarow nie ma podłączenia obrotka wiec trzeba wie wbic bezposrednio w obrotek. tam sa 3 piny. przypuszczam ze prad, masa, sygnal. wiec ktory to sygmal??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości