Pompa wtryskowa / paliwa - poci sie :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 31, 2007 00:15

wymien węzyk i zaślep go porządnie



arwam

Post autor: arwam » pn gru 31, 2007 00:51

w twoim przypadku trzeba wymienić oring na cięgnie gazu i na bolczyku (ABSTASHIFT to o ile dobrze pamiętam jest z porady ZAPRZALA) od LDA.
A jeśli pocą Ci się przewody wtryskowe to spróbuj je poluzować i ponownie zakręcić na pracującym silniku.

[ Dodano: 30 Gru 2007 23:56 ]
w twoim przypadku trzeba wymienić oring na cięgnie gazu i na bolczyku (ABSTASHIFT to o ile dobrze pamiętam jest z porady ZAPRZALA) od LDA.
A jeśli pocą Ci się przewody wtryskowe to spróbuj je poluzować i ponownie zakręcić na pracującym silniku.
Dodatkowo oring na pokrywce tłoczka dynamicznej regulacji kąta wtrysku.
Koszt samych oringów to około 12-15 zł.
Możesz to zrobić samemu jeśli masz trochę cierpliwości to zrobisz to bez zdejmowania pompy z silnika.
Pozdrowienia i życzenia szybkiego powrotu do szczelności i dynamiki :helm:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 31, 2007 01:14

arek wamej pisze:w twoim przypadku
w czyim ??



arwam

Post autor: arwam » pn gru 31, 2007 01:16

Tak twoim

[ Dodano: 31 Gru 2007 00:17 ]
Albo autora tematu :)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 31, 2007 01:25

arek wamej, oring dawno wymieniony !!! znaczy tego lata :)
z tamtąd sie nie leje i jest sucho tylko te miejsca gdzie napisałem

podjade i zapytam ile by mi wzieli za uszczelnienie pompy ... jak nie wyrobie z kasą to spróbuje sie za to wziąśc sam ale wolałbym oddać bo przy okazji by mi ustawili ją :D



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn gru 31, 2007 10:55

3 fota jest tam hydrauliczny przestawiacz wtrysku ,po zdjęci dekla 2 podkładki ,sprężyna, uszczelka
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 19:48 przez vision, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pn gru 31, 2007 11:35

Tomallus, nie baw sie w jakies tam, ja tam miałem wkreta i tez bylo ok ale zaślepka takaladna kosztuje z 3 zł :grin:

[ Dodano: 31 Gru 2007 10:35 ]
vision, o to mi chodzilo tylko nie znalem nazwy i funkcji ;p


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 31, 2007 17:08

vision, a nie masz tego obrazka większego ?? :)



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pn gru 31, 2007 17:28

To_mas, rozumiem ze chcesz wiedziec jak najwiecej ale nie musisz :grin:
wystarczy ze zdejmiesz ten dekielek , wyjmiesz uszczelka ktora jest na wierzchu i wlozysz nowa i zakrecic, tego automatu nawet nie ruszasz.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn gru 31, 2007 19:47

advance timing mod wyjmij 1 podkładkę ewentualnie słabsza sprężyna cieńsze podkładki i zobacz jak się jeździ :chytry:
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 20:18 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pn gru 31, 2007 19:53

To_mas czyżby chodził ci po głowie advance timing mod?


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 31, 2007 21:04

Tomallus pisze:To_mas czyżby chodził ci po głowie advance timing mod?
a bo wy od razu wszystko byście chcieli wiedzieć :PPP

tak przewinął mi sie przez myśl ale czy to nie jest po to głównie zeby wyzej kręcić dieselka ???? tak ok 6 tyś bo tak chyba gdzieś czytałem .... ze przy normalnej jezdzie tego nie czuć
moze ktoś powiedzieć co to tak właściwie daje ??
Ja moim spokojnie jade do 5 tyś :) i to mi starcza.....a o advanced timing mode nie czytałem zbyt wiele i nie wiem jakie sie z tym wiązą konsekwencje i co to na prawde daje ...



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » wt sty 01, 2008 03:07

No właśnie się zagłębiłem wczoraj w ten temat i zdaję się być dosyć prosty. Jednak, nadal za bardzo, nie wiem jak wpływa na pracę silnika i czy przy, codziennej jeździe, daję się odczuć różnicę. Może by stworzyć osobny temat, bo wydaję mi się, że ten mod jest tutaj pilnie strzeżony.
Ostatnio zmieniony wt sty 01, 2008 03:08 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt sty 01, 2008 11:09

timing mod to przerobka tego mechanizmu wyprzedzenia kata wtrysku, ktory jest na dole pompy. po co? zeby przy zrobionym gov modzie i kreceniu do ponad 5k pompa dala jeszcze rade ten kat wyprzedzic i silnik nie dostawal po dupie od zbyt poznego wtrysku ropy. jak nie ma gov moda to i nie ma za bardzo sensu robic timing moda, a jak juz jezdzi sie spokojnie...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości