Pompa wtryskowa / paliwa - poci sie :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
w twoim przypadku trzeba wymienić oring na cięgnie gazu i na bolczyku (ABSTASHIFT to o ile dobrze pamiętam jest z porady ZAPRZALA) od LDA.
A jeśli pocą Ci się przewody wtryskowe to spróbuj je poluzować i ponownie zakręcić na pracującym silniku.
[ Dodano: 30 Gru 2007 23:56 ]
w twoim przypadku trzeba wymienić oring na cięgnie gazu i na bolczyku (ABSTASHIFT to o ile dobrze pamiętam jest z porady ZAPRZALA) od LDA.
A jeśli pocą Ci się przewody wtryskowe to spróbuj je poluzować i ponownie zakręcić na pracującym silniku.
Dodatkowo oring na pokrywce tłoczka dynamicznej regulacji kąta wtrysku.
Koszt samych oringów to około 12-15 zł.
Możesz to zrobić samemu jeśli masz trochę cierpliwości to zrobisz to bez zdejmowania pompy z silnika.
Pozdrowienia i życzenia szybkiego powrotu do szczelności i dynamiki
A jeśli pocą Ci się przewody wtryskowe to spróbuj je poluzować i ponownie zakręcić na pracującym silniku.
[ Dodano: 30 Gru 2007 23:56 ]
w twoim przypadku trzeba wymienić oring na cięgnie gazu i na bolczyku (ABSTASHIFT to o ile dobrze pamiętam jest z porady ZAPRZALA) od LDA.
A jeśli pocą Ci się przewody wtryskowe to spróbuj je poluzować i ponownie zakręcić na pracującym silniku.
Dodatkowo oring na pokrywce tłoczka dynamicznej regulacji kąta wtrysku.
Koszt samych oringów to około 12-15 zł.
Możesz to zrobić samemu jeśli masz trochę cierpliwości to zrobisz to bez zdejmowania pompy z silnika.
Pozdrowienia i życzenia szybkiego powrotu do szczelności i dynamiki
Tomallus, nie baw sie w jakies tam, ja tam miałem wkreta i tez bylo ok ale zaślepka takaladna kosztuje z 3 zł
[ Dodano: 31 Gru 2007 10:35 ]
vision, o to mi chodzilo tylko nie znalem nazwy i funkcji ;p
[ Dodano: 31 Gru 2007 10:35 ]
vision, o to mi chodzilo tylko nie znalem nazwy i funkcji ;p
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
To_mas, rozumiem ze chcesz wiedziec jak najwiecej ale nie musisz
wystarczy ze zdejmiesz ten dekielek , wyjmiesz uszczelka ktora jest na wierzchu i wlozysz nowa i zakrecic, tego automatu nawet nie ruszasz.
wystarczy ze zdejmiesz ten dekielek , wyjmiesz uszczelka ktora jest na wierzchu i wlozysz nowa i zakrecic, tego automatu nawet nie ruszasz.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
a bo wy od razu wszystko byście chcieli wiedzieć :PPPTomallus pisze:To_mas czyżby chodził ci po głowie advance timing mod?
tak przewinął mi sie przez myśl ale czy to nie jest po to głównie zeby wyzej kręcić dieselka ???? tak ok 6 tyś bo tak chyba gdzieś czytałem .... ze przy normalnej jezdzie tego nie czuć
moze ktoś powiedzieć co to tak właściwie daje ??
Ja moim spokojnie jade do 5 tyś i to mi starcza.....a o advanced timing mode nie czytałem zbyt wiele i nie wiem jakie sie z tym wiązą konsekwencje i co to na prawde daje ...
No właśnie się zagłębiłem wczoraj w ten temat i zdaję się być dosyć prosty. Jednak, nadal za bardzo, nie wiem jak wpływa na pracę silnika i czy przy, codziennej jeździe, daję się odczuć różnicę. Może by stworzyć osobny temat, bo wydaję mi się, że ten mod jest tutaj pilnie strzeżony.
Ostatnio zmieniony wt sty 01, 2008 03:08 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
timing mod to przerobka tego mechanizmu wyprzedzenia kata wtrysku, ktory jest na dole pompy. po co? zeby przy zrobionym gov modzie i kreceniu do ponad 5k pompa dala jeszcze rade ten kat wyprzedzic i silnik nie dostawal po dupie od zbyt poznego wtrysku ropy. jak nie ma gov moda to i nie ma za bardzo sensu robic timing moda, a jak juz jezdzi sie spokojnie...
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 79 gości