zbyt niska temperatura
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zbyt niska temperatura
witam. jestem nowym użytkownikiem.mam problem z moim polo. mam 1.0 86c2f z 91 r.
zauwazylem ze silnik nie nagrzewa sie do 90 stopni.wymiemilem termostat i jest troszke lepiej bo sie szybciej nagrzewa ale do temp 70-80 stopni i przez to oczywiscie wiecej pali, co moze byc tego,przyczyna i co musze zrobic??. prosze o pomoc. pozdrawiam
zauwazylem ze silnik nie nagrzewa sie do 90 stopni.wymiemilem termostat i jest troszke lepiej bo sie szybciej nagrzewa ale do temp 70-80 stopni i przez to oczywiscie wiecej pali, co moze byc tego,przyczyna i co musze zrobic??. prosze o pomoc. pozdrawiam
przede wszystkim na 100% nie nalezy dawać wiary wskaznikowi tym bardziej po wymianie termostatu sprawdz przy jakiej temp na twoim wskażniku robi się ciepły - a pózniej gorący dolny wąż chłodnicy i przy jakiej temperaturze załącza się się wentylator chłodnicy
powiem ci że ja miałem podobny problem (złe wskazania wskażnika )jak się pózniej okazało temp wahała się 75 - 80 st ale nic z tego sobioe nie robiłem _i słusznie !! wpadły mi w ręce zegary( LIcznik) wymieniłem je i co się okazało ???? wskazówka po przejechaniu kilku km staje dęba na 90 i wszystko jest jak nalezy więc sprawdz tak jak ci pisałem wyzej
powiem ci że ja miałem podobny problem (złe wskazania wskażnika )jak się pózniej okazało temp wahała się 75 - 80 st ale nic z tego sobioe nie robiłem _i słusznie !! wpadły mi w ręce zegary( LIcznik) wymieniłem je i co się okazało ???? wskazówka po przejechaniu kilku km staje dęba na 90 i wszystko jest jak nalezy więc sprawdz tak jak ci pisałem wyzej
- Jotka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
- Lokalizacja: Pomorskie
- Auto: Golf 4 Variant
raczek888, Jeżeli masz włączone ogrzewanie na kabinę, to płyn chłodzący przechodzi przez nagrzewnicę i oddaje ciepło do kabiny. Czujnik temperatury znajduje się w chłodnicy przez którą tylko nadmiar ciepła (zimą zdecydowanie mniej) jest oddawany (schładzany). Nie oczekuj zatem, ze wskazania zimą i latem będą takie same, bo to niemożliwe. Wyłącz ogrzewanie w kabinie, a przekonasz się, że wskazanie temperatury będzie wyższe, ale i tak nie takie jak latem. Najlepiej zaobserwować to na postoju przy włączonym silniku i wyłączonej nagrzewnicy. Temperatura w chłodnicy urośnie szybciej.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.
Ja dzisiaj zaeksperymentowałem i zaraz po ruszeniu z rana włączyłem na klimatroniku obieg wewnętrzny. Zaowocowało to szybszym nagrzaniem kabiny no i wskazówka od temperatury w tempie "letnim" znalazła się na 90 stopniachJotka pisze:Wyłącz ogrzewanie w kabinie, a przekonasz się, że wskazanie temperatury będzie wyższe, ale i tak nie takie jak latem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości