Napinacz paska wieloklinowego - wymiana
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Napinacz paska wieloklinowego - wymiana
Hello.
Napinacz wygląda tak: http://tinyurl.com/2pfm4p
Zastanawiam się czy dam radę go sam wymienić, czy są jakieś hocki-klocki?
Pasek wieloklinowy zdejmuje się banalnie prosto, dostęp do napinacza od góry jest jako taki, tylko co dalej? Tam nie widać żadnych śrub mocujących. Napinacz jakby się sam klinował w otworze.
Da się to wymienić bez podnoszenia pojazdu?
Napinacz wygląda tak: http://tinyurl.com/2pfm4p
Zastanawiam się czy dam radę go sam wymienić, czy są jakieś hocki-klocki?
Pasek wieloklinowy zdejmuje się banalnie prosto, dostęp do napinacza od góry jest jako taki, tylko co dalej? Tam nie widać żadnych śrub mocujących. Napinacz jakby się sam klinował w otworze.
Da się to wymienić bez podnoszenia pojazdu?
majki
Dowiadywałem się w hurtowni, zakup samej rolki nie jest możliwy.Jozef pisze:Odkręcenie śruby wewnątrz rolki napinającej pozwala na wymianę tej rolki (tylko rolki). Zazwyczaj wymienia się tylko rolkę.
Więc zanim wydam 170zeta na komplet chce sie upewnić że uda mi się go samemu wymienić. W innym przypadku zlecę zakup i wymianę mechanikowi.
Mechanik powiedział że weźmie za robociznę ok 120zł - coś mi się wierzyć nie chce że tam jest tyle roboty.
[ Dodano: 01 Sty 2008 17:31 ]
Dzięki za te obrazki, ale opisują jak zdjąć pasek wieloklinowy, a ja chcę wymontować napinacz.pszczyna pisze:patrz
majki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości