mk2 gti 1.8 8v zmiany??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Na jaki przyrost możemy liczyć po założeniu takiego wałka w silniku 8v?GTO pisze:dobry wałek ok 250 OJRO.
Ostatnio zmieniony czw paź 04, 2007 07:21 przez tomekf, łącznie zmieniany 1 raz.
silnik gti ciezko jest uturbic ze wzgledu na digi2 a nie digi1 i ludzie wrzucaja kr 1,8 16v z chlodzeniem na denko tloka do tego wtrysk digi 1 z g60 i juz jest ciekawie podobno 150ps i jakies turbo mozna do takiej mieszanki dokladac. a tak nie ma sensu nic wielkiego przy silniku gti robic
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Jak chcesz nieduzym kosztem ,to wal mu pelen porting , lacznie z polerowaniem zaworow/komory sprezania , skroceniem prowadnic, deczko wieksze wtryski tak na 180-200 ccm@3bar, no i jakis dolot ,i wydech nalepiej w przelocie,strumiennica moze byc,ale tylko stozkowa, a koncowy tlumik dedykowany pod model. Przeplywka z BMW 735 tez by byla dobra. Uturbic ten silnik to nie jest jest za duzy problem , bo wszystko da sie tak czy owak przerobic, ale to bedzie koszztowac... Ja mam wolnossaka zrobionego jak wyzej napisalem i nie powiem jezdzi, zwlaszcza ze teraz jest wyregulowany, po nowym roku postaram sie dac filmik . Dla tych co uparcie twierdza ze PF nie potrafi jezdzic ))).
ale raczej wiecej jak 150ps z niego nie wyciagniesz a opcja kr na digi jest lepsza i o wiele latwiejsza niz to co pisales. choc pozniej mozna jeszcze cos pogrzebac:D ale turbo motor to jest to nawet przy malym doladowaniu ma inna elastycznosc
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
wiem ,ze inna. To co wymienilem wyzej to max 135-140ps , dla PF czy PB. KR dobry ale znajdz mi teraz dobrego,+ osprzet i ze 2500 trzeba dac. Ja bym na twoim miejscy sprobowal z T3 na poczatek jak masz zdrowy motor, odprez go tak na 8:1 , zalatw sobie chlodnice olejowa z MK1 GTI , + duzaaa do cieczy i bedzie to jakos jezdzic, tak do max 1500 sie wyrobisz z kosztami, tyle ze turbinka w uzywce. I taki PB z T by lepiej niz KR niedlubany pojechal.
Ale z DIGI 1 bo na 2 tego nie widzeGolf GTi pisze:Ja bym na twoim miejscy sprobowal z T3 na poczatek jak masz zdrowy motor, odprez go tak na 8:1 , zalatw sobie chlodnice olejowa z MK1 GTI , + duzaaa do cieczy i bedzie to jakos jezdzic, tak do max 1500 sie wyrobisz z kosztami, tyle ze turbinka w uzywce. I taki PB z T by lepiej niz KR niedlubany pojechal.
bo przy T digi2 majaca przeplywke sie wylozy. w temacietoffic pisze:Ale z DIGI 1 bo na 2 tego nie widzeGolf GTi pisze:Ja bym na twoim miejscy sprobowal z T3 na poczatek jak masz zdrowy motor, odprez go tak na 8:1 , zalatw sobie chlodnice olejowa z MK1 GTI , + duzaaa do cieczy i bedzie to jakos jezdzic, tak do max 1500 sie wyrobisz z kosztami, tyle ze turbinka w uzywce. I taki PB z T by lepiej niz KR niedlubany pojechal.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1610824#1610824
pytam jak przerobic wlasnie to digi na 1 . jak ktos wie konkretnie to prosze o wypowiedz.
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
to tak listwa z wtryskami i reg moze podejdzie z pb:D , czujnik temp?? ale to ma byc taki w krociec?? czy jaki?? co to jest COPot?? , stukowy raczej juz tez jest i krokowy juz jest. tylko sondy brak i kompa z digi1toffic pisze:Komp, listwa z wtryskami i regulatorem, czujnik temperatury silnika, COPot, wiązka lub chociaż wtyczka do kompa, stukowy, sonda, switche, silnik krokowysimens pisze:pytam jak przerobic wlasnie to digi na 1 . jak ktos wie konkretnie to prosze o wypowiedz.
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
a wiesz konkretnie jak to zrobic, zeby pozniej nie bylo jaj jak zaczne i zostanie mi za duzo kabelkow... pyt jeszcze jedno czy wtryski z pb pod ECU z pg beda dzialac poprawnie??Golf GTi pisze:No tak Toffic tylko na Digi1. A instalacje moze swoja poprzerabiac, bo np. wtyczki do switch"y pasuja.
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości