[MkIII 1,9TDI 95r] Coś stuka ... :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

[MkIII 1,9TDI 95r] Coś stuka ... :(

Post autor: Razal » pt lip 29, 2005 00:07

a wygląda to tak - zauważyłem już kilkakrotnie, że coś tak głucho stuka jak by pękało (wydaje mi się że to zawiecha), jest jedno ale tego stuku wogóle nie słychać podczas normalnej jazdy do przodu (nie zależnie od stanu nawierzchni i tego czy koła są skręceone - CISZA), jak przyjadę pod dom i następnie cofam żeby wyjechać z parkingu z regóły na skręconych kołach pojawia się owe głuche stuknięcie (jak by coś pękło) i znowu cisza. Co to może się sypać ??


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
bor0wy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 10:01
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: bor0wy » pt lip 29, 2005 09:25

Chyba mniej wiecej wiem o czym mowisz, byc moze sa do wymiany silentbloki. Jedz do mechanika to Ci powie, mialem podobna opcje jak cofalem mialem mialem wrazenie jakby cos tarlo, po wymianie jest ok



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: [MkIII 1,9TDI 95r] Coś stuka ... :(

Post autor: briano » pt lip 29, 2005 09:35

Ta to mogą być tuleje na wchaczach , podjedź na jakis kanał niech ci sprawdza co ma luz wtedy będziesz wiedział na bank :hmm: Bo na odległość nikt ci nie powie na 100% co stuka bo tego nie widzi ani nie słyszy



Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » pt lip 29, 2005 10:12

a czy jazda z uszkodzonymi slientblokami jest szkodliwa dla innych podzespołów??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » pt lip 29, 2005 10:55

Unicron pisze:a czy jazda z uszkodzonymi slientblokami jest szkodliwa dla innych podzespołów??
Tzn jeżeli to ma luz wpada w drgania to szybciej się zużywają inne elementy zawieszenia jak końcówki itp. Powiem tak często jest tak że jak nie wymienisz jednego to ciągnie to za sobą inne awarie :hmm:



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

gdzie szukać tych silentbloków ??

Post autor: Razal » pt lip 29, 2005 16:41

co to są za elementy i co łączą z czym ??

I czy trudna/kosztowna wymiana ??

Zara jade na obdukcję to się wyjaśni ;) co go boli

Od pewnego czasu coś go wogóle boli, przy prędkości powyżej 80 km/h na dobrej drodze widać jak pulsuje kierownica, myślałem że to od niewyważenia - jednak okazało się że koła są dobrze wyważone, a fachman od wulkanizacji stwierdził że oponki mają już tzw. schodki bo ktoś śmigał wcześniej na wykończonych amorkach. Teraz może się okazać że to jednak silentbloki dają takie efekty. No nic tak czy inaczej dzięki za rady, jade kuknąć do fachowca od zawiechy :).
PZDR.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości