Pompa wtryskowa / paliwa - poci sie :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Pompa wtryskowa / paliwa - poci sie :(

Post autor: To_mas » ndz gru 30, 2007 12:06

Witam panowie

Oto kolejny problem który pojawił sie w moim dieselku :(( a chodzi o to ze pompa pliwa sie poci :/ dość wyraźnie

Tutaj na pozyczonych zdjęciach (z fotoporady o gov mod by dawid018 ) zaznaczyłem miejsca gdzie najbardziej widoczne są ślady pocenia sie ... z krótkimi dopiskami

Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 14:38 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
buli56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw mar 01, 2007 20:27
Lokalizacja: gliwice
Kontakt:

Post autor: buli56 » ndz gru 30, 2007 12:16

cała pompa nadaje sie do wymiany uszczelnień. Miałem podobny problem oddałem do pompiarza koszt 300 zł. i jest ok. :bigok:


buli

Awatar użytkownika
wronio1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:07
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Kontakt:

Post autor: wronio1 » ndz gru 30, 2007 12:26

uszczelniacze do wymiany i najlepiej regeneracja pompki.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=64][img]http://img61.imageshack.us/img61/2152/9447bd1f4a9bcf7cmedda7.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 30, 2007 13:08

buli56 pisze:koszt 300 zł.
:panna:
jak na biednego studenta to duzo:// na razie nie mam tyle kaski
buli56, ile Ci to robili ???

Zna ktoś kogoś z bielska / zywca kto to zrobi DOBRZE I TANIO ??



Awatar użytkownika
buli56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw mar 01, 2007 20:27
Lokalizacja: gliwice
Kontakt:

Post autor: buli56 » ndz gru 30, 2007 13:13

umówiona wizyta wykonanie 3 h.


buli

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 30, 2007 14:34

buli56, ok a ze tak zapytam to ty robiłeś regeneracje i uszczelnienie chyba bo ja czytałem ze uszczelnienie taniej wychodzi ok 200 zł... ??????


Niech mi ktoś poleci jeszcze kogoś dobrego blisko mnie !!! trudno jak trzeba to niech zrobią ale jak juz robią to chce porządnie !!



Awatar użytkownika
buli56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw mar 01, 2007 20:27
Lokalizacja: gliwice
Kontakt:

Post autor: buli56 » ndz gru 30, 2007 14:42

może taniej gdybyś oddał samą pompę Ja oddałem auto do pompiarza i on demontował pompe. :bigok:


buli

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 30, 2007 14:53

No ja mysle wyciągnąć pompe do to nie problem pasek rozrządu sobie ściągne sam no i pompe jakoś odkręce :D



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz gru 30, 2007 15:00

A ile ci pali? U mnie też nie wygląda na taką suchą jak z tych zdjęć. Poza tym nie mogę se poradzisz z cieknącym powrotem ostatniego wtrysku. Pali powyżej 8l
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 15:09 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz gru 30, 2007 15:13

Tomallus, a z czym dokładnie, skad ci cieknie?? z przelewu co idzie do pompy do zaworka, przy zaworku??

[ Dodano: 30 Gru 2007 14:18 ]
To_mas, jal leci ci ztych miejsc to nie pekaj.
fota 1 to odpowietrzanie grzybka (tak mi sie wydaje) wilgotno ale delikatnie moze byc ale nie zeby leciało.
fota 2 to zobacz porade o rozbieraniu pompy (sa tam takie uszczelki małe nakazdym, cos jak papier ale tonie apapier)
fota 3 mowisz ze naj leci z tego, rozbierałem swoja pompe i tam jest tylko uszczelka ( oring) i mechanizm taki na tloczku ale jego nie musisz ruszac.

rada. fota 3 to sam odkrec imbusem (jest dojscie jakies wiec dasz rade bez zdejmowania) i wez ten oring wymien
fota 1 to rozbierz grzyba i zobacz czy tam sie cos nie dzieje- przyznam szczerze ze nie rozbieralem tego zaworku bo szlo to na sprzedaz dla kumpla z forum)
fota 2 zobacz skad to dokladnie leci bo moze z rurek a dokladnie miejsca loaczenia pompy z rurkami.
pozdrawiam i mam nadzieje ze moje jakies rady sie przydadza.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 30, 2007 15:36

tberent, dzieki :pub: masz moze linka do tej podary co wspominałeś ???
Wczoraj dokręciłem to odpowietrzenie grzybka bo on było dośc luzne :/

wytarłem całą pompe szmatką i postaram sie oblukać dobrze skąd to cieknie
Jak będzie 3a to ściągne góre pompy bo moze tam gdzieś na łączeniu oblewa mi pompe :)

Spróbuje tez odkręcić to ze zdjęcia nr 3 co piszesz i wymienić ten oring :)

Chyba ze będe mieć kaski coś to oddam całą do uszczelnienia (Bez regenereacji)



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz gru 30, 2007 15:45

To_mas, mówisz i masz
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=
ta jest bez grzybka ale te elementy masz tesame.
pozdrawiam


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 30, 2007 15:54

a to o to Ci chodziło :P heh no widziałem to nie raz ... zaraz zerknę co tam 3a odkręcić i ustawić zebym nie spieprzył czegoś :P


A orientuje sie ktoś które uszczelki wymieniają przy oddaniu pompy do uszczelnienia ????
zna ktoś tak zeby wymienić ile ich jest i mniej wiecej gdzie ??

[ Dodano: Nie Gru 30, 2007 15:00 ]
ale jak na to tak dokładniej patrez jak ten koleś robił choćby z samą tą głowiczką to mam dosć ://



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz gru 30, 2007 16:02

U mnie cieknie z ostatniego wtrysku z tego zaślepionego przewodu. Wymieniłem na nowy zaślepiłem go śrubką i silikonem :hmm: , ale dalej cieknie. Nowy przewód jest zbyt luźny. Nie wiecie czy można kupić od razu zaślepiony?


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 142 gości