problemy z układem chłodzenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z układem chłodzenia
Witam! Mam problem z układem chłodzenia, po odkręceniu korka na zbiorniczku wyrównawczym wybija mi plyn chłodniczy, a rurka gumowa która wychodzi z górnej części chłodnicy do silnika jest twarda (napompowana). Jak rozwiązać ten problem? Czy to uszczelka pod głowicą?
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 23:25
- Lokalizacja: ruciane nida
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Klego nie chcem cię straszyc ale może to byc uszczelko pod głowicą ma nieszczelnosc przy zawże wydechowym i bije kompresja do płynu lub głowica jest uszkodzona i jak się autko nagrzeje to jest gdzies pękniecia i puszcza w płyn ale to są moje przypuszczenia pozdrawiam
Mam do sprzedania głowice z silnika 16 GTI kompletna
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
u mnie byla taka sama sytuacja w 1.9 td... przewody byly ostro napompowane, silnik si mocno grzal i ubywalo plynu a jak odkrecalem korek od zbiorniczka wyrownwczego to wywalalo plyn.. wczoraj przestawilem kąt pompy wtryskowej tzn "opuznilem" i teraz jest wszystko w porzadku.. w przewodach jest tylko takie male cisnienie ale tak musi byc... i wentylator sie wlacza bo wczesniej sie nie wlaczal... pozdrro
grzechu;-))
- DJ Tomekk
- Born for Diesel
- Posty: 206
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
- Lokalizacja: RZEszów Estates
- Kontakt:
jakby byl termostat, to by mial silnik niedogrzany, co ma to do wywalania plynu?BENITO pisze:Po prostu wymień termostat.
Wg mnie albo korek od zbiorniczka, a jak nie, to uszczelka.Najlepiej pojedz na tester spalin najpierw.
[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]
JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL
JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL
odziwo temperatura silnika jest w normie i nie ma żadnych jej wahań.buli56 pisze:a jak wyglądają temp. przy pracy silnika
[ Dodano: 30 Gru 2007 12:24 ]
A jak to zrobić?ddriver pisze:u mnie byla taka sama sytuacja w 1.9 td... przewody byly ostro napompowane, silnik si mocno grzal i ubywalo plynu a jak odkrecalem korek od zbiorniczka wyrownwczego to wywalalo plyn.. wczoraj przestawilem kąt pompy wtryskowej tzn "opuznilem" i teraz jest wszystko w porzadku.. w przewodach jest tylko takie male cisnienie ale tak musi byc... i wentylator sie wlacza bo wczesniej sie nie wlaczal... pozdrro
Korek już zamieniałem i to samo, ale przed remontem silnika olej poszedł do ukladu chłodniczego i teraz zbiorniczek jest usyfiony nalotem po tym oleju może ten nalot zatyka jakieś odpowiecznikiPrzewodnik pisze:spróbuj wymieniśc korek zbiorniczka wyrównawczego jest tam taki zaworek który własnie reguluje to Cisnienie w układzie
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Odpowietrzników nie ma, korek spełnia te zadanie.
A sprawdź to:
Odpal autko, rozgrzej dobrze silniczek, dolny wąż z chłodnicy do bloku powinien mieć podobną temperaturę jak górny wąż, te grube węże, jeśli po po długim grzaniu autka dolny jest odczuwalnie zimniejszy niż górny to termostat do wymiany, jeśli nie to po jakimś czasie musi się załączyć wentylator, nie ma bata. Jeśli się załączy wentylator i nadal jest duże ciśnienie to odkręć korek i przegazuj parę razy autko, jeśli w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się bąble powietrza to uszczelkę ch..j strzelił.
Co do możliwości zapowietrzenia układu, to po jakimś czasie sam się układ odpowietrza poprzez korek na zbiorniczku.
Pozdrawiam...
A sprawdź to:
Odpal autko, rozgrzej dobrze silniczek, dolny wąż z chłodnicy do bloku powinien mieć podobną temperaturę jak górny wąż, te grube węże, jeśli po po długim grzaniu autka dolny jest odczuwalnie zimniejszy niż górny to termostat do wymiany, jeśli nie to po jakimś czasie musi się załączyć wentylator, nie ma bata. Jeśli się załączy wentylator i nadal jest duże ciśnienie to odkręć korek i przegazuj parę razy autko, jeśli w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się bąble powietrza to uszczelkę ch..j strzelił.
Co do możliwości zapowietrzenia układu, to po jakimś czasie sam się układ odpowietrza poprzez korek na zbiorniczku.
Pozdrawiam...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 189 gości