Ustawianie pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Ustawianie pompy wtryskowej

Post autor: Fido_dido » pt gru 21, 2007 21:24

hej mam 1z z pompa 11mm i wtryskami 230

Moze4 ktos mi doradzic jak sie u takowa pompe ustawia przby nie lała jak szalona

bo auto strasznie dymi i jest uciazliwe przy pracach wykonczeniowych

Rob cos mowil zeby nastaswnik poluzowac czy jakoś tak ?i ustawic dawke w vagu zeby tak nie dymilo

moze ktos pomoc ktorymi srobami trzeba pokrecic zeby to ustawic i gdzie jest ten nastawnik?
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2007 21:35 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt gru 21, 2007 21:34

zdjęcia pożyczone z fotoporady Adamma

Obrazek

luzujesz trzy torxy i jedną śrubę nietypową ( energetyczną ?? ) strzałki czerwone
wchodzisz w engine/meas block i wybierasz grupę 001 blok 2 sprawdzasz jaka jest dawka paliwa a następnie ustawiasz w okolicach 4.0 przesuwając nastawnik w stronę rozrządu jeżeli będzie za wysoka lub w stronę części wysokociśnieniowej jeżeli będzie za niska ..... wartości dawki pokazywane są odwrotnie czyli 3 jest większe od 5
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2007 21:35 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt gru 21, 2007 22:35

super mozesz podac mi linka do tej porady ?

punkcik dodany :bajer:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » sob gru 29, 2007 21:36

dołącze sie do waszego tematu i zapytam jak to jest na chłopski rozum-Ja mam w blok 1 wartosc 2 (5.8) i w która strone mam przesunac nastawnik by było poprawnie bo to napewno ma tez wpływ na to ze auto więcej pali. Słyszałem ze dla 1Z powinno byc 4mg+-0.5mg a 5.8mg to raczej troche za duzo. :bajer:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 29, 2007 21:41

wawrzon, delikatnie puknij w nastawnik w stronę koła rozrządu

[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:42 ]
aha i jeszcze coś
wawrzon pisze:5.8)
jest mniejsza od 4.0 ... więc jak chcesz zwiększyć do 4.0 do puknij w stronę części wysokociśnieniowej

[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:43 ]
damcio151 pisze:5.8mg to raczej troche za duzo.
nie to nie jest za dużo ... prędzej za mało , ale może tak zostać



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz gru 30, 2007 02:28

Fido_dido, ile masz kucy po tych modach? a wiesz ile dały ci same 230?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz gru 30, 2007 05:00

auto jeszcze nie wystrojone :grin:
15 stycznia mam termin

niewiem ile bo moj tjuna kazał nie przekraczac 2 tys obrotow zeby niebyło kuku bw silniku na 230

wiec zaraz jak auto zacznie jedzic jade prosto na strojenie


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości