Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
bizdzioch
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
- Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
-
Kontakt:
Post
autor: bizdzioch » sob gru 29, 2007 22:17
Witam !! Wczoraj zobaczylem ze cieknie mi ropa po jednym wtrysku wiec po przegladnieciu forum stwierdzilem ze to wina starych wezykow od przelewu paliwa i je wymienilem , ale to niec nie dalo !! Wydaje mi sie ze paliwo saczy sie spod tej nakredki ktora mocuje rurke idaca od pompy !! Jest miedzy tym jakas uszczelka moge ja wymienic ??
-
Jerry-GOLF-TDI
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Post
autor: Jerry-GOLF-TDI » sob gru 29, 2007 22:34
bierz klucz ,,17'' i dokręć tą nakrętkę, to sie fachowo nazywa nakrętka od przewodów wysokiego ciśnienia. Dokręć to delikatnie i powinno ustąpić a tam nie ma żadnej uszczelki
-
bizdzioch
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
- Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
-
Kontakt:
Post
autor: bizdzioch » sob gru 29, 2007 22:40
Dokrecalem delikatnie , a potem jeszcze troszke mocniej i dalej to samo !!
-
Jerry-GOLF-TDI
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Post
autor: Jerry-GOLF-TDI » sob gru 29, 2007 22:52
a odkręcałeś to wczesniej czy tak samo od siebie zaczeło kapać??? Może spróbuj odkręcić te przewody i wcelować bo tam jest taki stożek i on musi ładnie usiąśc w gnieżdzie i wtedy dokręć i nie ma prawa lecieć no chyba że masz coś uszkodzone
-
bizdzioch
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
- Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
-
Kontakt:
Post
autor: bizdzioch » sob gru 29, 2007 23:09
Odkresalem wczesniej pare dni temu !! Moze masz racje ze cos nie siadlo i teraz taki zonk musze jutro zobaczyc jak cos to sie jeszcze odzywe !! Dziekuje wszystkim wiem ze na was zawsze moge liczyc
-
Jerry-GOLF-TDI
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Post
autor: Jerry-GOLF-TDI » sob gru 29, 2007 23:14
no bo ta rurka tam sie kończy w postaci takiego stozka a jak odkręcałeś to to wiesz jak to wygląda tam. No i to musi ładnie siąśc w ten dołek i wtedy mozesz dokręcać. Jeśli dalej bedzie cieknąć to chyba jest coś uszkodzone na gwincie i cieknie przez gwint ale to mało prawdopodobne
-
buli56
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: czw mar 01, 2007 20:27
- Lokalizacja: gliwice
-
Kontakt:
Post
autor: buli56 » sob gru 29, 2007 23:18
Na stożku przewodu jeżeli nie był odkręcany nie zacznie cieknąć. Jeżeli już cieknie i dokręcenie nic nie daje to przewód do wymiany stożek w przewodzie jest miększy niż gniazdo wtryskiwacza.(mniejszy koszt) Jedna zasada jeżeli odkręcamy przewód to nie należy go giąć tylko odkręcać obie nakrętki i ściągać w całości wtedy stożki siadają w te same miejsca.
buli
-
Marcinelli
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:29
- Lokalizacja: WB*****
Post
autor: Marcinelli » ndz gru 30, 2007 00:19
Pewnie kiedys dokręcał to jakiś traktorzysta i przeciągnął! sprawdź jak wygladaja łebki na rurkach
-
tberent
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
- Lokalizacja: Tuszyn
-
Kontakt:
Post
autor: tberent » ndz gru 30, 2007 00:21
bizdzioch, rada moja taka zebyś wział papierem i oczyscil te rurki, wg mnie pomoze, mi kiedys w 1.6 D pomogło
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
Marcinelli
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:29
- Lokalizacja: WB*****
Post
autor: Marcinelli » ndz gru 30, 2007 01:22
tylko wskazana najwyzsza ostrozność jeżeli chodzi o czystośc, żeby żadne opiłki nie dostały się w obieg.
-
tberent
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
- Lokalizacja: Tuszyn
-
Kontakt:
Post
autor: tberent » ndz gru 30, 2007 02:46
Marcinelli, no o tym to chyba nie trzeba przypominac, zawsze rurki sie płuka w ropie
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
bizdzioch
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
- Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
-
Kontakt:
Post
autor: bizdzioch » ndz gru 30, 2007 12:16
Dzisiaj rano odkrecilem wszystko i jeszcze raz zlozylem ostroznie i dokladnie, rozgrzalem silnik przejechalem 15 kilometrow i sucho wiec chyba po klopocie !! Pojezdze jeszcze troche i sie okaze co i jak !!
-
sebekmez
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: sob gru 17, 2005 21:43
- Lokalizacja: Kutno
Post
autor: sebekmez » czw lut 21, 2008 22:49
Witam koledzy,
u mnie problem jest podobny - wystrzelila mi dwa razy zaslepka przelewuna ostatnim lewym wtrysku. Zeby nie kombinowac zalozylem zaslepiony wezyk i scisnalem go metalowa opaska. I tu najlepsze - zaczely sie pocic po kilku kilometrach wszystkie wezyki przelewowe - jakby nie bylo odplywu i powstalo jakies cisnienie w odplywie. Zdjalem na chwile wezyk z odplywu na filtrze i paliwo strumyczkiem wyplywalo wiec filtr jest ok. Ma ktos jakas koncepcje? pozdr!
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » ndz lut 07, 2010 16:44
a co w przypadku jesli po wymianie końcówek cieknie ropa z gwintu śruby 27
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 193 gości