Witam. Od jakiegoś czasu po przejechaniu ok 30km z zawieszenia (lub przeniesienia napędu) wydobywa się stukanie przy czym najpierw przypomina to klekot przegubu potem dźwięk staje się głośniejszy i metaliczny, nieadekwatny do obrotów koła, nasila się przy skręcaniu (w obie strony). Po wysprzęgleniu - cisza (nawet przy skręcaniu). Przy poruszaniu pólosiami wzdłużnie słychać taki metaliczny stuk. Obstawiam przegub tylko pytanie jak zlokalizować który to (wew., zew., prawy, lewy) a może to coś innego...sam już nie wiem. Pomóżcie!
MKII 1.3MH '88
Głośne, metaliczne stukanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Głośne, metaliczne stukanie
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 18:33 przez goofer, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
przeguby najczesciej slychac wtedy gdy skreci sie kolami, jadac na wprost zadko kiedy, chyba ze jest juz dosyc mocno wyrobiony. Przeguby slychac tylko gdy ciagnie silnik, na luzie lub sprzegle nie slychac tego. Najczesciej wyrabiaja sie przeguby zewnetrzne poniewaz maja one wiekszy promien skretu
Prawy czy lewy?
Powinno byc slychac z prawej lub lewej strony
Prawy czy lewy?
Powinno byc slychac z prawej lub lewej strony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 211 gości