Problemy z odpaleniem przy mrozie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ttettrusek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
- Lokalizacja: internet
- Kontakt:
ja tam lajkonik jestem w tych sprawach. ojciec mi robil bo ja jestem na wozku inw. wiec fizycznie sam nie dam rady. ale z tego co widzielem to sa 3 sruby ktore trzymaja pompe . je trzeba poluznic i przesunac cala pompa. ale prawde mowiac poqwinien to zrobic ktos tko zna sie na tym i ma przyrzad do prawidlowego ustawienia tego katu. u mnie bylo to dobre ze prZestawilem po staremu (mialem wglebienia, znaki porobione)
jak chcesz to sprobuj moze cos da. duzo tam nie ruszysz ta pompa co najwyzej 2 mm wiecej sie nie da.
jak chcesz to sprobuj moze cos da. duzo tam nie ruszysz ta pompa co najwyzej 2 mm wiecej sie nie da.
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 22:01 przez ttettrusek, łącznie zmieniany 1 raz.
**** Białe auto to zmora ****
witam
podepne sie pod ten temat zeby nie zasmiecac
od razu uprzedzam, ze jestem laikiem mechanicznym a golfa 3 TD z 94 mam od niedawna
mam problem z odpaleniem samochodu
rozrusznik kreci, czuc pod maska ropa, akumulator chyba w porzadku po napiecie tak 12.3 V poza tym niedawno byl wymieniany.... jednak nie zapala
jeszcze dzien wczesniej bez problemu zapalil pomimo -9 na dworze...
jednak generalnie bylo tak ze przez dluzszy czas zapalal dopiero 3-4 razem i na poczatku obroty byly nierowne.
troche juz poczytalem forum - czy jest to wina swiec?
czy przy moim znikomym poziomie wiedzy o naprawie samochodow porywac sie na wymiane?
ile wyniesie orientacyjnie calosc u mechanika?
i... slyszalem o patencie z podgrzaniem swiec zapalniczka i odpalenie, by dojechac o wlasnych silach do warsztatu bez holowania... jest w ogole cos takiego?
troche zarzucilem Was pytaniami, lecz mam nadzieje, ze znajdziecie chwile na odpowiedz
pozdrawiam golfiarzy z lubelskiego
podepne sie pod ten temat zeby nie zasmiecac
od razu uprzedzam, ze jestem laikiem mechanicznym a golfa 3 TD z 94 mam od niedawna
mam problem z odpaleniem samochodu
rozrusznik kreci, czuc pod maska ropa, akumulator chyba w porzadku po napiecie tak 12.3 V poza tym niedawno byl wymieniany.... jednak nie zapala
jeszcze dzien wczesniej bez problemu zapalil pomimo -9 na dworze...
jednak generalnie bylo tak ze przez dluzszy czas zapalal dopiero 3-4 razem i na poczatku obroty byly nierowne.
troche juz poczytalem forum - czy jest to wina swiec?
czy przy moim znikomym poziomie wiedzy o naprawie samochodow porywac sie na wymiane?
ile wyniesie orientacyjnie calosc u mechanika?
i... slyszalem o patencie z podgrzaniem swiec zapalniczka i odpalenie, by dojechac o wlasnych silach do warsztatu bez holowania... jest w ogole cos takiego?
troche zarzucilem Was pytaniami, lecz mam nadzieje, ze znajdziecie chwile na odpowiedz
pozdrawiam golfiarzy z lubelskiego
i... slyszalem o patencie z podgrzaniem swiec zapalniczka i odpalenie, by dojechac o wlasnych silach do warsztatu bez holowania... jest w ogole cos takiego? )))))
to już lepiej na tzw,fakle,ojciec tak odpalał kiedyś traktor ,a jak byłem w monie to skoty na poligonie tak zapalaliśmy przy -25
dla tych co nie wiedzą :fakla to kawałek szmaty nasączonej ropą wkłada się to do kolektora ssącego i odpalasz żywym ogniem
to już lepiej na tzw,fakle,ojciec tak odpalał kiedyś traktor ,a jak byłem w monie to skoty na poligonie tak zapalaliśmy przy -25
dla tych co nie wiedzą :fakla to kawałek szmaty nasączonej ropą wkłada się to do kolektora ssącego i odpalasz żywym ogniem
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 18:59 przez pioczel, łącznie zmieniany 2 razy.
- ttettrusek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
- Lokalizacja: internet
- Kontakt:
podstawa jest sprawdzenie swiec. sprawdzac mozna na kilka sposobow. ja kiedys sprawdzalem odkrecajac listwe (miedziany pasek laczacy rownolegle wsztstkie 4 swiece) potem sprawdzic rezystancje kazdej swiecy omomierzem. ksiazkowo maja miec od 0.9 do 1.2 ohma (lub kilo ohma- zapomnialem jednostki:)))
mozna tez odkrecic je i podlaczyc akumulator i po ok. 3 sek. powinna robic sie czerwona. ale to troche wiecej czasu zajmuje - jakies 1h.
mozna tez odkrecic wtrysk i po wlaczeniu zaplonu zagladac do komory czy robi sie jasno.
lub tez podlaczyc amperomierz w szereg z kazda swieca i sprawdzic czy plynie prad o wartosci ok. 8A.
jesli swiece sa dobre trza dalej szukac przyczyny.
mozna tez odkrecic je i podlaczyc akumulator i po ok. 3 sek. powinna robic sie czerwona. ale to troche wiecej czasu zajmuje - jakies 1h.
mozna tez odkrecic wtrysk i po wlaczeniu zaplonu zagladac do komory czy robi sie jasno.
lub tez podlaczyc amperomierz w szereg z kazda swieca i sprawdzic czy plynie prad o wartosci ok. 8A.
jesli swiece sa dobre trza dalej szukac przyczyny.
**** Białe auto to zmora ****
a ja tak z ciekawosci powiem ze ostatnio kolo od rozrzadu scielo mi klin na korbowodzie ciezko palil dymil na bialo lub szaro klepalo pare zeczy 2 wtryski sie zapiekly i malo co mi silnika nie rozpierdo..lo masakra powiedzieli mi mechanicy ze malo brakowalo do kapitalki korbowod do planowania przeorobiony klin na tdi czyli mocniejszy wtryski rozruszane musze przejezdzic 3000km z dolewka miksolu zeby sie przesmarowaly lepiej pare innych zeczy mi jescze porobili ale to juz drobnostki koszt 1600zl :(:( i to przed samymi swietami masakra nie lekcewazcie zadnych stukan pukan itp pozdro wszystkim
ps to ze scielo klin pociagnelo odrazu za soba przestawienie zaplonu i otwierania/zamykania zaworow malo brakowalo zeby sie spotkaly z tlokami ale juz jest ok wsio hula :):)
ps to ze scielo klin pociagnelo odrazu za soba przestawienie zaplonu i otwierania/zamykania zaworow malo brakowalo zeby sie spotkaly z tlokami ale juz jest ok wsio hula :):)
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 00:02 przez wojtaz83, łącznie zmieniany 2 razy.
- ttettrusek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
- Lokalizacja: internet
- Kontakt:
nie musisz ruszac pompy.
lisstwa miedziana ktora laczy swiece a tym samym podaje na nie + jest przykrecana bodajze nakretkami (do kazdej ze swiec czyli 4 szt.) M6 na klucz 10 a same swiece wkrecone sa w blok silnika i mozna je odkrecic kluczem 12.
co prawde troche malo miejsca jest zeby dojsc kluczami. i trzeba miec male paluszki
moj ojciec m duze graby wiec zeby sobie ulatwic odkrecanie swiec odkrecil przewody paliwa (metalowe oczywiscie) laczace silnik z pompa.
ale bez tego tez moza swiece powykrecac tylko troche cierpliwosci i gimnastyki.
powodzenia
lisstwa miedziana ktora laczy swiece a tym samym podaje na nie + jest przykrecana bodajze nakretkami (do kazdej ze swiec czyli 4 szt.) M6 na klucz 10 a same swiece wkrecone sa w blok silnika i mozna je odkrecic kluczem 12.
co prawde troche malo miejsca jest zeby dojsc kluczami. i trzeba miec male paluszki
moj ojciec m duze graby wiec zeby sobie ulatwic odkrecanie swiec odkrecil przewody paliwa (metalowe oczywiscie) laczace silnik z pompa.
ale bez tego tez moza swiece powykrecac tylko troche cierpliwosci i gimnastyki.
powodzenia
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 15:48 przez ttettrusek, łącznie zmieniany 1 raz.
**** Białe auto to zmora ****
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości