wymieniłem termostat, temp spada przy ogrzewaniu wnetrza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

wymieniłem termostat, temp spada przy ogrzewaniu wnetrza

Post autor: grze693 » pt gru 28, 2007 11:35

oczywiście na wahlera
zostawiłem na luzie na 10 minut i już przy pierwszej kresce dmuchało z ogrzewania ciepłe powietrze więc mówię ok .Następnie odłączyłem ogrzewanie żeby szybciej się zagrzał .
Nagrzał się do 90 stopni i włączyłem na maxa ogrzewanie i temperatura spadłą do 82 stopni .
Węże od nagrzewnicy gorące, górny od chłodnicy też ,ale dolni był zimny ?

Auto chodziło tylko na luzie przez 10 minut czy jest wszystko ok czy nie ???
dodam że odpowietrzyłem układ !

i napiszcie z czego składa się mały obieg ,duży to chyba silnik chłodnica i przy ilu powinien być otwarty ?
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 11:37 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt gru 28, 2007 11:41

początek 87 koniec 102 a to że temp. spada po włączeniu nawiewu to normalne
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 11:43 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt gru 28, 2007 11:47

a ogrzewanie u was też dmucha już cieple na pierwszej kresce ???



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt gru 28, 2007 11:49

u mnie leci ciepłe
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 14:40 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt gru 28, 2007 11:54

aha a robi się wam ciepły dolni waż po ile minutach albo kiedy ???



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt gru 28, 2007 11:55

jak zacznie otwierać się termostat czyli patrz jak wyżej
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 12:05 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » sob gru 29, 2007 00:15

przejechałem 9km rozgrzał się do 75 stopni może 78?
czy to nie za długo ogrzewanie super dmucha, parę minut po odpaleniu. Termostat nie puszcza bo na luzie zagrzeje do 90 stopni!(wymieniony na wahlera)
i teraz będę sprawdzał ten układ dogrzewania, 3 świece i czy dochodzi do nich prąd.Bezpiecznik jest dobry bo wymieniałem był spalony.
Ile czasu waszym golfom potrzeba aby zagrzały się do 90 stopni ???
Obecnie na dworze -4 .
termostat trzyma bo dolni waż jest zimny



Awatar użytkownika
RyKa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 602
Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
Lokalizacja: PGS
Kontakt:

Post autor: RyKa » sob gru 29, 2007 02:30

grze693 pisze:przejechałem 9km rozgrzał się do 75 stopni może 78?
czy to nie za długo ogrzewanie super dmucha, parę minut po odpaleniu. Termostat nie puszcza bo na luzie zagrzeje do 90 stopni!(wymieniony na wahlera)
i teraz będę sprawdzał ten układ dogrzewania, 3 świece i czy dochodzi do nich prąd.Bezpiecznik jest dobry bo wymieniałem był spalony.
Ile czasu waszym golfom potrzeba aby zagrzały się do 90 stopni ???
Obecnie na dworze -4 .
termostat trzyma bo dolni waż jest zimny
no w tych warunkach jakie obecnie są to mi potrzeba około 8-10km jazdy.
a co do termostatu to nie patrz czy dolny jest zimny czy nie bo ja po długiej trasie w zbiorniczku wyrównawczym miałem 70-82 st i pojechałem do mechanika a mechanik łapał na dolny wąż tak patrzył i mówi że gitara gra, ale na forum poczytałem i na siłę kazałem nowy Wahlera zakładać (chociaż mówił że dziwny jestem) no i po założeniu sam był w szoku bo temp w zbiorniczku 88-95 st.


P.S. miałem też jeb**ty czujnik temp. i źle mi pokazywał temp na liczniku i oszukiwał kompa i przez to palił mi 7 l,
od tej pory od zmiany termostatu i czujnika jak ręka odjął ;)
POZDRÓWKA


OCEŃ MOJEGO VARIANTA :
viewtopic.php?t=111720" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » sob gru 29, 2007 10:57

ale czujnik mam raczej dobry bo pokazuje 90 jeszcze nie robiłem długiej trasy a jak by zaniżał to jak bym miał 90 to by gotował wodę zobaczymy jeszcze



Awatar użytkownika
towski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 04, 2006 21:28
Lokalizacja: Zawidz-mazowsze
Kontakt:

Post autor: towski » sob gru 29, 2007 22:02

u mnie po rozgrzaniu jak złapie 90* na wskaźniku to tak trzyma niezależnie czy trasa krótsza czy dłuższa, dolny przewód zimny
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 22:03 przez towski, łącznie zmieniany 1 raz.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » sob gru 29, 2007 23:32

układ zalałem pet rygo wcześniej był jakiś zielonkawy czy może być i co ile nakazują wymianę petrygo
jak mam chłodnice alu czy miedz tdi 1z ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości