Piszczy przy przyspieszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 24, 2007 22:30

lichu2008 pisze:A teraz jak mroz to moge pasek od alternatora plewac woda?
to wodę do strzykawki nalej i polej nic się nie stanie,mrozow już nie ma,dziś w opolu już 0



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pn gru 24, 2007 22:34

Dobra to poprobuje jutro i zobacze co z tego wyjdzie.

[ Dodano: 25 Gru 2007 12:15 ]
Sprawdzilem sruby i sa kuliste. Moze one sa za dlugie albo za krotkie? A wogole nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale samochod sciaga troche w lewo i trzesie mu sie kierownica. Znajomy mechanik mowi ze tam jest poduszka amortyzatora do wymiany.
Czy moze od tego to kolo sie luzowac?

Co do piszczenia to polalem pasek alternatora woda i piszczy dalej. W sumie to tak myslalem bo jak siedze w samochodzie to mam ten pasek po prawej a to piszczenie slysze centralnie przed soba. Tak sie wsluchalem i to brzmi tak jakby w pokoju obok ktos cos wiercil...

Jak juz sie żale to powiem co mam jeszczxe nie tak :P Jak ogladalem samochod zaraz jak przyjechal to palila sie spirala od swiec koles mowil ze jedna jest przepalona i wymieni. Jak odbieralem samochod to faktycznie sie nie swiecila juz, ale koles powiedzial mi ze w czasie jazdy czasem zaczyna migac i wtedy wystarczy wcisnac hamulec i przestaje. I faktycznie zwlaszcza jak jade trojmiejska obwodnica to mi zaczyna migac, ale jak lekko wcisne hamulec to przestaje.
Mozna sie tego jakos pozbyc?

[ Dodano: 25 Gru 2007 18:42 ]
A moze to piszczenie jest jakos z turbina zwiazane?
Ostatnio zmieniony wt gru 25, 2007 13:20 przez lichu2008, łącznie zmieniany 1 raz.



sniezkasmieszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt gru 25, 2007 20:24
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: sniezkasmieszka » wt gru 25, 2007 20:28

hmmm, ciężka sprawa. może faktycznie ktoś coś wierci :]



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » śr gru 26, 2007 12:35

Swiecenie (miganie) kontrolki grzania siwec to objaw psujacego sie styku od wlaczania swiatel stopu lub nie dzialania tych swiatel.
Podstawa przy jakich kolwiek elektrycznych lub elektronicznych ustarkach w TDI to VAG.
Podlacz go i zobacz co pokaze.
Wiekszosc ludzi z forum ma kabelek ( ja tez :)) ,pogadaj to sie podlaczy.
Ja chyba odpadam ze wzgledu na odleglosc.

Pozdrawiam


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr gru 26, 2007 12:41

z tym piszczeniem to moze turbina ci gwizdze kolego ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr gru 26, 2007 13:52

lepiej przyjrzyj sie tej piascie koła cos tam jest niw task skoro sruby sie luzują i sciąga w lewo pewnie to od niej te piski, moze spilki za długie ,albo zacisk stanoł,łozysko

albo ktos wczesniej jezdził z niedokreconym kołem i teraz nie przylega równo do piasty
juz sam ten dzwiek jak napisałes (wiercenie ) to musi cos tam niezle piłowac a to juz nie zarty
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 13:59 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » śr gru 26, 2007 14:40

DANIEL LHR, ale jakby to bylo od kola to czy to nie powinno piszczec caly czas, a nie tylko przy mocniejszym przypieszaniu? koles ktory mi przywozil samochod jechal na takim luznym kole jakie 50 km i potem ja niewiedzac ze to luzne kolo jechalem kolejne 20 km.

Jeśli to cos z tym kolem to bylbym wstanie to sam zrobic czy raczej musze udac sie do warsztatu?



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr gru 26, 2007 15:50

podnies go na lewarku pokrec kołem zobacz cy nie ma luzu na łozysku czy łozysko cicho pracuje m, potem zdejmi koło obejrzyj szpilki nie zachaczają o cos , zdejmij zacisk , tarcze i zobacz czy nkie widac nic podejrzanego.
zobacz jeszczxe czy nakretka przegubu/ piasty na klucz ok30- 32mm jest dobrze dojkrecona
70km na poluzowanym kole to sporo
mogła sie uszkodzic powierzchnia przylegania miedzy kołem a piastą ,tarczą hamulcową , w rezultacie pod dyuzym obciązeniem moze gdzies obcierac i piszczec
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 16:00 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » śr gru 26, 2007 22:53

Qrcze no nie wiem, jutro to wszystko posprawdzam. Tak sie zastanawiam ze gdyby to piszczenie bylo od kola to chyba od poczatku by sie tak robilo a nie zaczelo po przejechaniu chyba ze 200 km.

Staralem sie dzisiaj nagrac dzwiek tego piszczenia. Trzeba sie naprawde w sluchac, na poczatku i pod koniec slychac takie naradtajace piszczenie.

piszczenie

Troche czytalem na forach innych samochodów i np na forum volvo koles tez pisze ze mu piszczy przy przyspieszaniu. Ostatecznie naprawili mu:
Już naprawione---350zł
Chyba dobrze pisaliście o tym łożysku. Tylko mechanior mówił coś (naprawdę się nie znam) o łożysku przy lub na synchronizatorze zmiany biegów... Skrzynia była wyjmowana. Roboty miał sporo...
Na forum mitsubishi znalazlem natomiast ze to moze byc pęknięty przewód powietrza przed turbiną....
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 18:49 przez lichu2008, łącznie zmieniany 5 razy.



sniezkasmieszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt gru 25, 2007 20:24
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: sniezkasmieszka » pt gru 28, 2007 00:16

lichu2008, dziwne to piszczenie....



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pt gru 28, 2007 00:47

Ludzie pomóżcie bo może to cos z czym nie musze leciec do mechanika... :otepienie:



PrzemekJer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr gru 26, 2007 14:03
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: PrzemekJer » pt gru 28, 2007 00:52

Panowie wymiana lozysk w skrzyni w Mk4 za 800zl z czesciami i robocizna to drogo ?



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt gru 28, 2007 01:38

"dźwięki ściśle tajne" :) hehe


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pt gru 28, 2007 01:45

Mnie to nie bawi, w sobote jade tym samochodem ponad 100 km na sylwestra, a poza tym z kasa cienko i wolalbym sam sprobowac cos zrobic...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości