Turbina Garrett T2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotr8605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 27, 2007 14:49
Lokalizacja: podkarpacie

Turbina Garrett T2

Post autor: piotr8605 » czw gru 27, 2007 21:56

Witam. Czy może ktoś powiedzieć w którą stronę należy kręcić cięgno przy tej turbinie aby zwiększyć ciśnienie doładowania?
Dziękuję za pomoc



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw gru 27, 2007 23:04

trzeba skrócić



piotr8605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 27, 2007 14:49
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: piotr8605 » czw gru 27, 2007 23:08

wiem że trzeba skrócić. Tylko ktoś na forum pisał że trzeba kręcić w lewą stronę cięgno.Ale moim zdaniem aby skrócić cięgno należy kręcić w prawo.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw gru 27, 2007 23:14

w prawo jeśli od strony gorącej patrzysz a w lewo od strony zimnej

[ Dodano: 27 Gru 2007 22:25 ]
zamknij jeden temat bo chaos wprowadzasz
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 23:26 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt gru 28, 2007 00:43

to wazne: NIE KRECISZ CIEGNA tylko sama nakretke z oczkiem na koncu... jesli obraca sie cale ciegno to znaczy, ze zapieklo sie z nakretka...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

piotr8605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 27, 2007 14:49
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: piotr8605 » pt gru 28, 2007 10:23

OK.Dzięki Zaprzal :bajer:.Dzis bede probowal i zobacze.Teraz ciśnienie max. wynosi okolo 0.6 bara. Pewnie kilka obrotow trzeba wykonac aby cisnienie wynosilo okolo 0.95 bara.

[ Dodano: 28 Gru 2007 21:38 ]
Probowałem skrócić to cięgno. Ta nakrętka co kontruje to odkręciła sie bez problemu. I jak ściągnąłem to zabezpieczenie od strony gorącej to właśnie idzie całość. Zostawiłem w takiej pozycji jak było. I nie wiem teraz co mam zrobić czy da rade jakoś to skrócić.

[ Dodano: 05 Sty 2008 17:11 ]
Co mozna w takim wypadku zrobic jak to cięgno sie zapiekło? Jest jakis sposob na to? Mozna by było MBC wstawić i podniesc w ten sposób to ciśnienie? Proszę o wypowiedż.



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » sob sty 05, 2008 18:39

Widze że jesteś zdesperowany :bajer: .Myślę że koledzy Zaprzal, Ventil, Krzylu powinni się wypowiedzieć i Ci pomóc.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 05, 2008 19:21

piotr8605, kup MBC i po klopocie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

piotr8605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 27, 2007 14:49
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: piotr8605 » sob sty 05, 2008 19:52

Ok, dzięki chłopaki :okej: Mozecie mi tylko jeszcze powiedzieć jakie to MBC mam kupić tzn jakiej firmy czy to nie ma różnicy?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 06, 2008 00:06

firmy allegro ;) ja mam properfekt i nie narzekam. jak masz mozliwosci to mozesz sam zrobic - srubka, sprezynka, kulka ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości