AJM słabo pali "generator werkstatt"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gerart
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw gru 27, 2007 18:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

AJM słabo pali "generator werkstatt"

Post autor: Gerart » czw gru 27, 2007 18:37

Witam,
przejde odrazu do opisu problemu. Jakiś czas temu mój Golf zaczął mieć problemy z odpalaniem. Wygladało to tak, że za pierwszym kręceniem wogóle nie reagował a za drugim odrazu odpalał (niezależnie od temperatury zewnętrznej i silnika). Chwilę później zaczął pokazywać dziwne odczyty temperatury zewnętrznej w przedziale - 50 do + 40 (parę razy w ASO i wszystko działało - w sensie brak odczytów błędów). Potem padło turbo. Po naprawie auto odpalało normalnie czyli z pierwszego kręcenia ale tylko przez ok 4 -5 miesiecy po czym znowu się zaczeło. Dodam jeszcze, że cały czas wariowały odczyty temperatury zewnętrznej (ponownie brak zapisanych informacji o błędach). Aż wkońcu padł rozrusznik, auto zaciągnął mi znajomy (odpalił go na pych). Po wymianie rozrusznika auto trzeba po parę razy kręcić zanim odpali, czasem wydaje się, że już odpalił po czym tak jakby mu paliwa brakowało, w miedzyczasie podczas odpalania obrotomierz potrafi skoczyć do końca skali a jeśli mam włączone światła to miga mi całe podświetlenie deski rozdzielczej i czasem wywale komunikat "generator werkstatt".

Dodam jeszcze, że sprawdzałem juz akumulator i rozrusznik i wyglada na to, że to nie tam lezy problem.

Wdzięczny bym był za wszelkie informacje bo już całkowicie nie wiem co robić.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw gru 27, 2007 21:06

po pierwsze gratuluje pomysłu zapalania na pych :bajer: nie chciałbym sie wyrażać ale taki debilizm może wykończyć każde auto. rozrząd sprawdź, bo sie może okazać że przeskoczył. generator werkstatt i problem z obrotami oznaczałoby że alternator niedomaga


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Gerart
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw gru 27, 2007 18:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gerart » pt gru 28, 2007 11:40

Te odpalanie na pych to nie mój pomysł tylko jednego "specjalisty". Też mnie tym tochę "zaskoczył", zwłaszcza, że dzień wcześniej prawie kilometr go pchałem do domu :). Dziś auto stoi już w warsztacie u przysłowiowego "Pana Józia" i zobaczymy, bo już mam dość ASO cztery podejścia to ciut za dużo (tak o trzy).

[ Dodano: 28 Lut 2008 20:50 ]
Ok problem chyba już rozwiązany. Czujnik obrotów czy jakoś tak poszedł (co tłumaczy skoki obrotomierza i problemy z rozruchem) do tego jakaś wiązka się przetarła (ale to podobno wada fabryczna - za którą oczywiście muszę zapłacić ze swojej kieszeni).

Temat więc można już chyba zamknąć (oby)


Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą - Mark Twain
29.07.2010 - Independence day - And He Lived Happily Ever After . . .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości