Projekt 2.0 TDI 317KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Projekt 2.0 TDI 317KM
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 09:43 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.
On bez NOSa się kręcił prawie do 6000obr i to PDek. Ile to ma momentu, bo w te lbsy to jakaś nie ludzka jednostka jest ? Compsporty w swoim mk1 mieli podobny setup (chyba bez lpg) i też ok 300KM.
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 19:05 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
poczekajcie panowie niedługo to bedzie na pożadku dziennym. Trudno bedzie dogonic takie cudo http://tdi.pl/content/view/141/49/ (tylko jeszcze problem bo mało kogo bedzie na nie stać )
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
to mnie polozylo na glebe v12 6.0 silnik poprostu niemam wiecej pytanMa zużywać średnio 11,9 l/100km
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 00:49 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
mastersPrzewodnik pisze:hehe tylko kto się tego podejmie
podejrzewam że mając auto za ~300 tys PLN nie ma problemu żeby wydac na wirusa powiedzmy ~3 tys PLNPrzewodnik pisze:pewnie za taki program trzeba by było dac tyle co nowy golf V
a wracając do tematu to jaki wpływ ma LPG a jakie NOS?
czy po psikaniu własnie kręci się do 6000 rpm? czy NOS przyspiesza spalanie gnoju?
tu filmik poglądowy
[youtube][/youtube]
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
jeżeli chodzi o sterownik nitro to znaazłem cos takiego:
Czy sterowniki pracują z silnikami Diesla/Turbo?
Tak! Rezultaty współpracy z powyższymi silnikami są lepsze niż w przypadku silników benzynowych. Silniki diesla nie posiadają systemu zapłonu iskrowego i ich moc wyjściowa nie jest ograniczana złym stanem układu zapłonowego. Charakterystyki czasowe zapłonu również nie są w przypadku diesla tak złe jak w silnikach benzynowych, co wpływa nie tylko na zwiększenie mocy wyjściowej ale również na niezawodność silnika. W silnikach benzynowych będziemy mieli wkrótce do czynienia z wyładowaniami związanymi z fabrycznym ograniczeniem mocy, ale nie dotyczy to silników diesla jako, że zasada ich pracy opiera się na wybuchu i konsekwencją zastosowania ukladu wtrysku podtlenku azotu jest zwiększenie ich mocy. Największą przewagą silników diesla nad benzynowymi jest brak zdolności przyspieszania, ale ze sterownikiem nitrous nabywa tej właściwości. Koszt sterownika dla silnika diesla stanowi przewagę nad silnikami benzynowymi. Standardowy azotowy system wtrysku dla diesla nie wymaga systemu sterowania, co redukuje koszty o około 600 PLN. Jedynym czynnikiem ograniczającym jest ilość zużywanego przez silnik paliwa oraz to ile paliwa dodatkowego może zostać dodane.
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
1Z z filmiku na załozony tylko NOS w wersji +100KMcowboy pisze:Jedno to paliwo a drugie tlen w dużo fajniejszej postaci niż w powietrzu. Wpływ identyczny jak ropa i powietrze
na filmiku nie widac żeby kopcił - rzekłbym nawet bezdymnie ...
z drugiej strony wydajność seryjnego układu wtryskowego w jedenzecie wiadomo jaka jest... wiadomo ze LPG polepsza wypalenie gnoju to samo suchy NOS ale żeby aż tak
sam LPG dostarcza podobno około 10-20% przyrostu mocy...
z LPG to można pokomimbinowac domowym sposobem, jak mnie najdzie ochota wysadzić AFN-a w powietrze to podjade na torfową
1Z i to automat szedł początkowo równo z 280KM NSX Na pewno był to 1Z? Niesamowite by sam NOS tyle dał. Kopcić raczej nie mógł, bo miał w cholerę tlenu, a nic o zmianie programu nie wspominali.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości