Gdzie klakson?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
NorbertK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:20
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gdzie klakson?

Post autor: NorbertK » czw gru 27, 2007 01:02

Mam problem.
Jak auto stoi w garazu to klakson działa ok.
Ale wystarczy ze wyjade na mróz i po chwili działa tylko jeden sygnał zamiast dwóch.
Podejrzewam ze na mrozie cos nie styka i chce przeczyscic styki ale nie potrafie zlokalizowac w komorze silnika drugiego sygnału.
Jeden jest patrząc od przodu auta po lewej stronie za kratką boczną wlotu powietrza , ten już przesmarowałem na stykach wazeliną techniczną ale to nie z nim jest problem a z drugim.
Niestety nie umiem drugiego zlokalizować. Może mi podpowiecie bo nie chce rozkręcać połowy auta, kiedyś się natknąłem przez przypadek na ten drugi ale teraz za cholere nie pamietam gdzie on był a wkurza mnie jak w razie potrzeby uzycia zamiast donośnego sygnału dwoch klaksonów słychać tylko gwizdanie tego o wyzszym tonie co brzmi w pojedynke jak gwizdek sędziego i jest mało głośne a w razie naprawde niebezpiecznej sytuacji ktos moze najnormalniej nie uslyszegć nic.
Pozdrawiam


Norbert
MK3 1,9TDI GT 96r. Full opcja.

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » czw gru 27, 2007 02:19

Najlepiej to w momencie jak działają oba niech druga osoba posłucha.
U mnie jest tylko jeden i jest przed chlodnicą, ale pewnie to juz nie orginał.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw gru 27, 2007 03:14

Prawdopodobnie jest gdzieś poz zderzakiem chyba z prawej jak patrzysz na maske


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw gru 27, 2007 11:05

Najlepiej założyć dwie trąbki, podłączyć poprzez przekaźnik,sygnał prądowy do przekaźnika podłączyć z przewodów od oryginalnego klaksonu. Natomiast z przekaźnika podłączyć jeden kabel plus i jeden minus do akumulatora i do klaksonu. Ja mam tak zrobione i jest miodzio. Jest to instalka podobna do tej co się stosuje przy światłach.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw gru 27, 2007 11:40

Oryginalnie są jeden nad drugim za wspomnianą kratką nawiewu. Jak nie ma tam to odepnij ten działający i "na słuch" wyczaisz gdzie jest drugi (Oczywiście w czasie gdy oba są sprawne).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 265 gości