kontrolka oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Warmiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 12:31
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

kontrolka oleju

Post autor: Warmiak » wt gru 25, 2007 22:12

Wiem ze temat oklepany.Jednak wydaje mi sie ze moj jakis inny.Załącza mi sie brzeczek i kontrolka cisnienia oleju.3 dni temu ni z tąd ni z owąd posypał sie alternator.Wsadzony nowy,śmiga....ale zaraz po tym zaczęłą brzeczec.Niewiem czy to ma jakis związek.Brzeczenie zaczyna sie w momencie kiedy np jade 120 km na godzine.....i odpuszczam gaz....i puszczam zeby auto sie toczyło (bez wcisnietego sprzegla i normalnie na biegu).....kiedy predkosc zjedzie do 90,80 zaczyna brzeczec.Od czego zaczać?Prosiłbym o pomoc w postaci rysunków,schematów bo nie zawsze wiem gdzie co jest w komorze silnika.Za zainteresowanie nagradzam punktem


My tu Gadu-Gadu a tam panienki stygną - mówi grabarz do grabarza

[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

kontrolka

Post autor: rjxt » śr gru 26, 2007 00:50

Nigdy nie słyszałem żeby alternator robił jakieś zwarcie na czujnikach ciśnienia oleju, również usiebie wymieniałem i wiem że nie ma on nic wspólnego.U mnie powodem włączania się brzęczyka i kontrolki oleju były zużyte panewki na wale (dają one delikatny stukot słyszalny od strony miski olejowej ich koszt 180zł).Może to również być zacinający się zaworek w podstawie filtra oleju(taka kulka i sprężynka wewnątrz, można się do niej dostać tylko po odkręceniu postawy filtra oleju), kolejną przyczyną może być niedomagająca już pompa oleju.Gdybać jeszcze można długo najważniejsze to abyś zaczął od najprostszego- wymiany czujnika wysokiego ciśnienia, bo wymiana samego oleju wbrew zapewnieniom innych forumowiczów na pewno na nic się nie zda(chyba że masz zużyty).Pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr gru 26, 2007 02:37

rjxt pisze: najważniejsze to abyś zaczął od najprostszego- wymiany czujnika wysokiego ciśnienia,
dokladnie, wymien czujnik cisnienia oleju
poczytaj tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Warmiak pisze:Prosiłbym o pomoc w postaci rysunków,schematów bo nie zawsze wiem gdzie co jest w komorze silnika
czujnik jest wpiety w podstawe filtra oleju, tutaj zobacz ktory czujnik za co odpowiada http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... enia+oleju


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Warmiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 12:31
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: Warmiak » śr gru 26, 2007 17:12

dzieki panowie,macie po pkt:)....wymienie czujniki i zobaczymy


My tu Gadu-Gadu a tam panienki stygną - mówi grabarz do grabarza

[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr gru 26, 2007 17:24

miałem to samo
pompa oleju zmieniona i czujniki też i dalej było to samo choć bardzo rzadko
a jak zmieniałem olej założyłem filtr Knecht a wcześniej był Filtron i wszystko ustało
czyli w moim przypadku był to filtr oleju
a ty zacznij od czujników
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 17:34 przez Szosownik, łącznie zmieniany 4 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 324 gości