Problemy z odpaleniem przy mrozie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Problemy z odpaleniem przy mrozie

Post autor: ttettrusek » ndz gru 23, 2007 20:03

mam 1.9TD 93r.
jak jest minusowa temp. to musze strasznie dlugo krecic zeby zapalil. jak bedzie -15 to nie ma szans zeby odpalil. sprawdzalem swiece i przekaznik. wsystko ok.ladnie sie grzeja a przekaznik cyka jak trzeba.

co jeszcze moze byc usterka??

ma albo mial ktos taki problwem.??
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 20:50 przez ttettrusek, łącznie zmieniany 1 raz.


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 23, 2007 20:06

może to być nie właściwie ustawiony kąt wtyrysku


:-k ...

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: [mk3 silnik] problemy z odpaleniem przy mrozie

Post autor: Szosownik » ndz gru 23, 2007 20:08

ttettrusek pisze:mam 1.9TD 93r.
jak jest minusowa temp. to musze strasznie dlugo krecic zeby zapalil. jak bedzie -15 to nie ma szans zeby odpalil. sprawdzalem swiece i przekaznik. wsystko ok.ladnie sie grzeja a przekaznik cyka jak trzeba.

co jeszcze moze byc usterka??

ma albo mial ktos taki problwem.??
ja miałem taki problem
mechanior przestawiał coś na pompie (zapłon bodajże)
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 20:09 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » ndz gru 23, 2007 20:15

wlasnie.
moze byc cos z tym przestawieniem pomy bo jak wymienialem uszczelniacze to pompe ustawialem na przyrzadzie i odziwo wg ustawien oryginalnych przyrzad wskazywal inaczej.
ale spala podobnie paliwka. nic sie nie zmienilo.
a to bylo rok temu i juz zapomnialem czy ustawilem wg przyrzadu czy jak oryginalnie.


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 23, 2007 20:23

ttettrusek u mnie jest podobna sutuacja - tyle że ciut gorzej zapala przy niższych temp. i na VAG-u wyszło własnie że ma zły kąt wtrysku


:-k ...

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » ndz gru 23, 2007 20:49

czy ma ktos jeszcze jakas wiedze na ten temat??


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 23, 2007 20:52

ttettrusek pisze:czy ma ktos jeszcze jakas wiedze na ten temat??
poczekaj spokojnie - to nie piekarnia :wink:


:-k ...

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn gru 24, 2007 09:00

Wymień filtr paliwka, pewnie zawalony.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Moby
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn mar 20, 2006 17:10
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Moby » śr gru 26, 2007 00:52

Nio to ja sie podpinam pod temat mam ten sam problem dopiero za 3 razem po dlugim kreceniu odpala a z rury pojawia sie wiecej dymu niz zwykle. Filtr paliwa mam wymieniony, swiece byly wymieniane w lipcu na Bosch. , jak tylko troche przypiździ przez noc to rano jest ciezko a jak nie jeżdze przez weekend to w poniedzialek jest katastrofa, może byc tak ze sie paliwo cofa przez jakaś nieszczelnosć w ukladzie? oco chodzi z tym kątem wtrysku?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr gru 26, 2007 10:34

Najpierw sprawdź świece, bo Bosche zeszły na psy ostatnimi czasy. Następnie uszczelnij układ paliwowy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Moby
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn mar 20, 2006 17:10
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Moby » śr gru 26, 2007 14:14

Nio swiece moge sprawdzic przez podpiecie pod akuś i jak sie zaczerwienią to ok, ale jak "uszczelnic uklad" osotatnio przed odpaleniem auta sprawdzilem węzyki idące do LDA i paliwo tam bylo hmm , moze pozakladac cybandy nowe wszędzie?



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » śr gru 26, 2007 14:37

pod akus oki, ale liczy się tez czas po jakim się zaczerwienia:) co z tego że wszystkie bedą sie robić czerwone kiedy nap jedna po 4 sekundach a druga po 15 :)


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr gru 26, 2007 14:55

Uszczelnienie układu:

Wymień wężyki przelewowe na wtryskach, bo mogą być popękane, uszczelnij filtr paliwa (zaworek powrotny podgrzewacza i inne połączenia gwintowane), sprawdź połączenia zaciskane cybantami, w razie nieszczelności możesz na takim odciąć końcówkę sparciałego wężyka i zacisnąć ponownie cybant. Jeśli dalej paliwo będzie się cofać do baku, to możesz na powrót założyć dodatkowy zaworek zwrotny.

Jeśli to nie wina świec i powietrza w ukł. paliwowym, to musi to być zbyt słaba kompresja lub/i niewłaściwy (zbyt opóźniony) kąt wtrysku ustawiony na pompie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » śr gru 26, 2007 17:14

A wiec u mnie juz wszystko ok. pali normalnie. :grin: :grin: :grin:

jednak to byla pompa. za pozny kat wtrysku. przestawilem na ""oko"" ok. 1mm. i normalnie pali.

teraz trza sprawdzic ile bedzie palic bo na ""oko"" jak sie przestawia to roznie bywa . ale na mocy nie stracil (zadnej roznicy nie odczuwam)


**** Białe auto to zmora ****

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości