no własnie czy toNie mysle zeby zjadal - akurat tutaj oba samochody beda porownywalne
2.0 16V - 150KM
1.8 T - 150 KM
1.9 TDI PD - 150 KM
wszystkie będą porównywalne bo mają taką samą moc... róznice są w momencie obr i przebiegu mocy, przełożeniach i zestopniowaniu skrzyni biegów... a na drodze różnie może być
w ostanich latach to jednak rozwój jest jednak turbognojków..zaczynają się pchac smierdziele nawet do sportu LeMans czy WTCCexec pisze:jak patrze na wspolczesne konstrukcje to bez dwoch zdan - turbobenzynki sa jednak do przodu.
np topowe modele BMW juz powoli zaczynają jeździć podobnie porównując 335i z 335d
silniki 2 litrowe tdi osiągają już w serii ponad 200KM (VW na razie 170, BMW 204) zostawiając jeszcze duże pole manewru w chiptuningu
za 5 lat to wiekszośc mocnych TDI będzie bi-turbo więc TDI dzielnie dają radę zapewniając niezłe osiągi przy małym spalaniu..
Jedna kwestia jest jednak dla mnie bezsporna:
- chcesz szybko i oszczednie smigac - TDI
- chcesz poszaleć i powściekać się - turbobenzyna to jest to !