problem z mkII 1,8 GTi 8v (PF)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z mkII 1,8 GTi 8v (PF)
auto odpala bez problemu, jak jest zimne to chodzi sobie ładnie z 1-2 min, potem obroty zaczynają spadać i gaśnie. Jak już jest troszkę rozgrzane to chodzi ładnie 10-15s i znowu obroty spadają, prycha i gaśnie. Przeczyściłem mu silnik krokowy i jest to samo z tym że teraz na zmianę albo ma za małe obroty, albo skacze na 2-3 tys chodzi tak z 10s i na 1s spada na 1tys i spowrotem na te swoje 2-3tys (faluje w tych zakresach). Nie wiem jak auto zachowuje się podczas jazdy bo dopiero co wstawiłem ten silnik i nie miałem przyjemności się nim przejechać jeszcze. Kręcenie zapłonem nic nie daje (tzn. daje ale na tym ustawieniu najlepiej chodzi). Co może być nie tak? Swapowałem z 1,8 RP (90KM) i aktualnie jest w nim pompa paliwowa od RP (jest znacznie mniejsza od tej z PF, ale musi póki co zostać bo PFowska cieknie). No ale to by chyba dopiero na wyższych obrotach się objawiała jej mniejsza wydajność i by non stop się mulił a on na początku ładnie chodzi. Sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny
:)
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
akurat pompa paliwa do odpalenia i spokojnej jazdy wystarczy, smigałem tak przez 2 miesiace, na wysokich brakowało paliwa ale na wolnych było ok,Michael G60 pisze:Czemu,nie znam sie, al;e na chłpski rozum RP - to jednopunkt - mniej wydajna pompa, a wielopunkt - bardziej wydajna...
Wiem, ze nie o to chodzi ale zawsze coś..
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 303 gości