Odma
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
z 1,6 w Audi też będziesz zadowolonyLolek1333 pisze:no co malych motorkow to juz wiem w golfie mam 1,4 na wielopunkcie i niby jezdzi jak sie przytrzym na wysokich obrotach ale i tak to niby jazda bo za takie osiagi nawet mi dojdzie spalanie porownywalne z vectra 1,8 wiec troszke lipa i nie chce juz takiego bledu zrobic:)
1996, lato premiera modelu (nadwozie 3d), silniki 1.6 (101 KM), 1.8 20V (125 KM), 1.8 20V (150 KM), 1.9 TDI (diesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM)
1998, wiosna diesel 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM)
1998, jesień wersja Quattro (4x4) z silnikiem 1.8 20V 150 KM, nowy silnik 1.8 20V (180 KM)
1999, wiosna wersja z nadwoziem 5d oraz sportowa odmiana S3 z silnikiem 1.8 20V (209 KM)
2000, lato modernizacja nadwozia, nowy diesel 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 130 KM)
2001, jesień wersja S3 z silnikiem 1.8 20V (225 KM)
2002 diesel 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM)
2003, wiosna druga generacja A3 na płycie podłogowej VW Golfa V
Trzeba uważać na paski rozrządu w dieslach, bo mogą nie wytrzymać wyznaczonego przez producenta przebiegu (autoryzowane serwisy zalecają ich wymianę już po kilkudziesięciu tysiącach km). Słabym punktem wysokoprężnych jednostek napędowych TDI jest również przepływomierz powietrza. W silnikach benzynowych początkowo dość często zawodziły pompy paliwa i uszczelki pod głowicą. W późniejszych rocznikach notowano znacznie mniej takich przypadków. Podobnie jak w dieslach wrażliwą konstrukcję stanowi przepływomierz powietrza. Można spodziewać się uszkodzenia sondy lambda i zintegrowanych cewek zapłonowych.
Wszystkie wersje silnikowe Audi A3 pracują jedynie z instalacją sekwencyjnego wtrysku gazu. Wszystkie silniki dobrze tolerują zasilanie autogazem, niekiedy zdarzają się jednak uszkodzenia zintegrowanych cewek zapłonowych montowanych oddzielnie wraz z modułami przy każdym z cylindrów.
[ Dodano: 25 Gru 2007 21:29 ]
nie ma 2,0mular pisze:ja teraz tylko dieselek a co do benzyn to nie kupuj z najmniejszym motorem bo bedzie duzo palił a z jazdy pupa ja bym brał1.8 lub 2.0
Ostatnio zmieniony wt gru 25, 2007 22:40 przez Szosownik, łącznie zmieniany 7 razy.
mówiłem o I generacji A3 bo takiej Lolek1333 szukamular pisze:troche kolega w błedzie po 2003r sa 2.0 jak sie nie myle 2.0FSI 200 km i 260km
a ty mówisz o II generacji
ale spoko zwracam honor bo nie wiedziałeś
Audi A3 8P (II generacja 2003- )
Jednostki benzynowe:
1.6 102KM (75kW) 148Nm
1.6 FSI 115KM (85kW) 155Nm
1.8 FSI 115KM (118 kW) 250Nm
2.0 FSI 150KM (110kW) 200Nm
2.0 TFSI 200KM (147kW) 280Nm
2.0 T 265KM (195kW)
3.2 250KM (184kW) 320Nm
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 13:05 przez Szosownik, łącznie zmieniany 7 razy.
- Robert Pala
- Ma gadane
- Posty: 152
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 20:39
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
nie no z dieslem nie ma szans ale co zrobisz jak on chce benzynęRobert Pala pisze:dopóki nie zawitasz na stacji benzynowej.....znajomy kupil ladne A4 z 1.6 i pali mu od 8litrow wzwyz.policz koszt przejechania 100km i odpowiedz nasunie sie sama.TYLKO DIESEL!!!!!!
założyć sekwencję i bedzie dobrze
nie mówię o jeździe na benzynie bo wiadomo
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 13:01 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
wiec i kolega jest wbłędzie bo były silnikimular pisze:troche kolega w błedzie po 2003r sa 2.0 jak sie nie myle 2.0FSI 200 km i 260km
2,0 FSI montowane od 05.2003r do 05.2004r AXW 150KM
2,0 montowane od 05.2004 do 10.2005 AXX 200KM
2,0 11.2006 BHZ 265KM
2,0 montowane od 01.2005 do 11.2005r BLR 150KM
Teraz sprawa modeli wg mnei 2,0 był montowany w III generacji bo od 2003/2004 generacja to oznaczana była AB2 a I generacja to AB1, II generacja od 2000 roku to AB1-GP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 387 gości