Telepie silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Telepie silnikiem

Post autor: ilio » pn gru 24, 2007 08:18

proszę o sprawdzenie bo rano przy zapalaniu silnikiem potelepie

świece wszystkie są sprawne grzeją jednakowo
przekaźnik działa
filtr paliwa jest nowy
bąbelków powietrza nie ma
czujnik temperatury jest nowy

zatelepie przy zapalaniu i jak go zgasze to zapala od strzału

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b1 ... 164cb.html



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » pn gru 24, 2007 09:28

Jeśli świece wykręcałeś i wiesz na pewno że grzeją się tak samo szybko i są sprawne, to może sprawdz korekcje dawek w bloku 013 na ciepłym silniku. Możliwe, że kompresja na którymś cylindrze kuleje.



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » pn gru 24, 2007 15:58

jasiek21 pisze:Jeśli świece wykręcałeś i wiesz na pewno że grzeją się tak samo szybko i są sprawne, to może sprawdz korekcje dawek w bloku 013 na ciepłym silniku. Możliwe, że kompresja na którymś cylindrze kuleje.
korekcja jest podazana na zdjęciu z linkiem poniżej
trzeba przesunąć zdjęcie



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pn gru 24, 2007 16:25

ja mam podobny problem w moim mk2 TD, jak rano zapalam to przez chwilkę telepie silnikiem i po 5-10sek ślicznie chodzi a jak postoi z 5godz to jest to samo...zawsze tak mam jak temp spada poniżej zera

wymieniałem:
-filtr paliwa
-regenerowałem pompę
-ustawiałem na nowo rozrząd, kąt wtrysku
-sprawdzałem świece na różne sposoby
-sprawdzałem bezpiecznik od świec żarowych.


w sumie do sprawdzenia zostało mi tylko kompresje i końcówki wtrysków...



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » pn gru 24, 2007 19:29

trzeba sprawdzic wtryski i ustawic je na takie samo Ciśnienie, jak któryś leje to tak się własnie dzieje


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » wt gru 25, 2007 15:06

Przewodnik pisze:trzeba sprawdzic wtryski i ustawic je na takie samo Ciśnienie, jak któryś leje to tak się własnie dzieje
możliwe
podejrzewam zapowietrzanie pompy



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt gru 25, 2007 17:24

pompa się sama odpowietrza więc raczej to nie to. Korekcje idealne więc to raczej nie problem wtrysków. Może sprawdz, czy podaje prąd na wszystkie świece, bo w tej czarnej fajfce są przewody w środku do świec i może coś w środku nie styka. Sprawdz czy prąd płynie z każdej fajfki do świecy. Sprawdz jeszcze kąt wtrysku w bloku 000 basic settings.
Albo spróbuj zrobić tak, żeby przyjść rano podłaczyć vaga, logować 13kanał i wtedy odpalić i wtedy możliwe, żeby wyszło czy któryś cylinder jest słabszy i musi inne podlewać. W sumie nie wiem czy to ma sens, ale spróbować warto.



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » wt gru 25, 2007 20:50

jasiek21 pisze:pompa się sama odpowietrza więc raczej to nie to. Korekcje idealne więc to raczej nie problem wtrysków. Może sprawdz, czy podaje prąd na wszystkie świece, bo w tej czarnej fajfce są przewody w środku do świec i może coś w środku nie styka. Sprawdz czy prąd płynie z każdej fajfki do świecy. Sprawdz jeszcze kąt wtrysku w bloku 000 basic settings.
Albo spróbuj zrobić tak, żeby przyjść rano podłaczyć vaga, logować 13kanał i wtedy odpalić i wtedy możliwe, żeby wyszło czy któryś cylinder jest słabszy i musi inne podlewać. W sumie nie wiem czy to ma sens, ale spróbować warto.
basic settings

na początku zdjęcia



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr gru 26, 2007 00:17

Trochę masz niskie wolne obroty, co prawda mieści sie w normie ale zauważyłem że jak jest poniżej 882 obr/min to lubi drgać silnik. U ciebie jest tylko 961, ja bym podciągnął obroty na 903 obr/min.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » śr gru 26, 2007 02:22

[quote="ajni"]Trochę masz niskie wolne obroty, co prawda mieści sie w normie ale zauważyłem że jak jest poniżej 882 obr/min to lubi drgać silnik. U ciebie jest tylko 961, ja bym podciągnął obroty na 903 obr/min.[/quot


a moge zapytać jak się je podciąga ?
vaga mam



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr gru 26, 2007 22:21

silnik> login> 12233> adaptacja> grupa 01 (musisz mieć vag coma pełną wesję) zmień na większą wartość (standard jest chyba 128) najpierw zapisz sobie na kartce ile masz, potem wpisz większą daje testuj i usłyszysz że obroty podskoczą, zapisz i zobacz ile jest. a jak braknie to zwiększyć dawkę nastawnikiem minimalnie i obroty już sam komp powinien podnieść, ja zawsze ustawiam dawkę na 3, u mnie w golfie jest teraz na 2,2 fabrycznie ale chyba zmniejsze bo coś dużo doi.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości