zbyt wysokie obroty biegu jałowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Paweł 23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn gru 24, 2007 18:57
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

zbyt wysokie obroty biegu jałowego

Post autor: Paweł 23 » pn gru 24, 2007 19:24

Witam! mam jettke 1.3 na wielopunkcie od dłuższego czasu mam zbyt wysokie obroty wahają sie od 1000 nawet do 1800.Nie zależnie od jego temperatury.Przeważnie jest kolo 1600,próbowałem zmniejszyć regulacją przy przepustnicy lecz bardziej już sie nie da.Myślałem o tym niebieskim czujniku ssania lub moze lambda niemam juz pojęcia prosze pomocy

Pooozdro!!!! ](*,)



greg

Post autor: greg » pn gru 24, 2007 21:11

Paweł 23, sprawdź tj podmień czujnik temperatury silnika



Paweł 23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn gru 24, 2007 18:57
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Post autor: Paweł 23 » pn gru 24, 2007 23:52

Też myślałem o wymianie tego czujnika chodzi Ci kolego o ten niebieski tak bo tam są dwa ktoś też mi o tym mówił ,a może jakoś łatwo da się go sprawdzić dzięki bardzo



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » wt gru 25, 2007 00:03

może łapie gdzies lewe powietrze, zazwyczaj objaw lewego powietrza to wyższe obroty u mnie dziurka była na wężu do serwa hamulca, a za drudim razem dziura w podstawce monowtrysku, wiem że masz inny silnik ale warto to posprawdzać:)


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » wt gru 25, 2007 00:16

Najpierw odłącz sobie klemy na kilka minut


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt gru 25, 2007 05:10

Paweł 23 pisze:a może jakoś łatwo da się go sprawdzić dzięki bardzo
Na nagrzanym silniku zdejmij wtyczkę od niebieskiego czujnika. Obroty powinny wzrosnąć, jeśli nie, to możliwe, że czujnik jest uwalony. Jeśli będzie do wymiany to kup raczej coś porządnego. Niefirmowe mogą mieć przeklamania, i może auto sporo palić.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 25, 2007 11:16

zacznij od sprawdzenia tego regulatora, jeśli nie dostaje napięcie albo jest uszkodzony to się nie zamyka po rozgrzaniu i puszcza za dużo dodatkowego powietrza.
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Paweł 23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn gru 24, 2007 18:57
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Post autor: Paweł 23 » śr gru 26, 2007 15:02

Dziękuje wszystkim forumowiczom za wskazówki jutro postaram sie posprawdzać wszystko i dam znać co i jak poszło



WESOłYCH śWIąT

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,


nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:10 ]
[quote="kwadrat"]Najpierw odłącz sobie klemy na kilka minut

próbowałem z tymi klemami odłączyłem je może na około 3h niedawno się przejechałem i dalej to samo pewnie coś innego

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:17 ]
Próbowałem też ze zdjęciem na rozgrzanym silniku przewodu od niebieskiego czujnika ssania ale wcale nie nabrał wyższych obrotów. Myślałem o sprawdzeniu tego czujnika omomierzem na zimnym i gorącym silniku powinna być różnica w oporze. Jak sądzicie?

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:18 ]
Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,


nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości