Piszczy przy przyspieszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Piszczy przy przyspieszaniu

Post autor: lichu2008 » pn gru 24, 2007 14:48

Moj golfik wczoraj stal caly dzien nie uzywany, a caly czas jest mroz. Jak dzisiaj nim jechalem to przy kazdym mocniejszym docisnieciu gazu slychac glosne piszczenie. Zrobilem nim dzisiaj ze 30 km i caly czas piszczy...
Co to moze byc? Wilgotny pasek?

I mam jeszcze jeden problem. Kupilem samochod tydzien temu, a juz drugi raz musialem dokrecac przednie kolo. Ono sie poprostu samo z siebie luzuje. Myslicie ze wystarczy wymienic śruby?
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 15:14 przez lichu2008, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn gru 24, 2007 15:12

jakiego rodzaju to jest pisk - w tym silniku często popiskują rolki napinacza paska PK ...

co do kół - sprawdź czy masz odpowiednie śruby - jeśli felgi to ori VW - śruby powinny mieć łeb kulisty - zobacz czy stożkowych śrub ktoś nie wsadził (często spotykane przy felgach "uniwersalnych" nie pochodzących od VW )



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pn gru 24, 2007 15:15

Ciezko powiedziec jaki to pisk jakby cos jezdzilo po czyms i piszczalo...
A co do srub to sprawdze dzisiaj o ile bede w stanie okreslic jakie to sruby ;]



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn gru 24, 2007 15:26

srubę od razu poznasz - będzie \ / albo ( ) patrząc z boku na śrubę - masz stalowe koła czy alu ??

co do piszczenie - na biegu jałowym też piszczy ??



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pn gru 24, 2007 15:28

leo..., Piszczy tylko przy przyspieszaniu, na biegu jalowym nie. Jak chcialem ojcu pokazac jak piszczy i na luzie go gazowalem to nie piszczal, tylko w czasie jazdy.

Teraz mam założone stalowe felgi.
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 15:29 przez lichu2008, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn gru 24, 2007 15:38

sprawdź pasek napędzający pompe wspomy - masz bogatą wersję - mniemam że klima też jest :hmm:



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pn gru 24, 2007 15:42

leo..., climatronic, ale to moze byc cos powaznego czy raczej cos niewielkiego?
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 15:43 przez lichu2008, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn gru 24, 2007 16:08

lichu2008 pisze:leo..., climatronic, ale to moze byc cos powaznego czy raczej cos niewielkiego?
raczej pierdoła - pasek napędu pompy wspomagania - to jest zwykły pasek typu V i on może piszczeć - pasek PK to pasek wielorowkowy (ten przy alternatorze) - rzadko piszczy - oglądnij też kółko przy pompie wspomagania ...



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 24, 2007 17:26

lichu2008, prosty sposób aby sie upenić czy to piszczy pasek od altka(polej go wodą,jak przestanie to on)jak masz klimę to pasek 6PK1145,jak nie to 6Pk 1045 ich ew wymiana jest bardzo prosta tutaj masz jak to się robi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » pn gru 24, 2007 17:37

Albo mu sie kolo pasowe buja.I mu piszczy przez to caly zespol.
A jak mu sie buja to juz niedobrze ...........


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pn gru 24, 2007 22:09

jaszczur, moze to glupie, ale moglbys umiejscowic mi te paski pod maska? od alternatora to wiem ze to ten po lewej na dole, ale tych pozostalych dwoch nie mam pojecia gdzie szukac...



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 24, 2007 22:21

lichu2008, w linku na 4 focie na dole to pasek klinowy ze wspomagania,ten co widać 1 to pasek od altka i w zależności od tego,czy jest klima czy nie jest on dłuższy lub krótszy,dłuższy 6pk1145 dlatego,iz napedza jeszcze kompresor od klimy



lichu2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 18, 2007 22:10
Lokalizacja: Gdańśk
Kontakt:

Post autor: lichu2008 » pn gru 24, 2007 22:28

A teraz jak mroz to moge pasek od alternatora plewac woda? pasek klinowy byl wymieniany przez znajomego ktory mi sprowadzil samochod.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 24, 2007 22:29

tak wyglada ułożenie pasków
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości