Problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Problem z obrotami

Post autor: mucholus » ndz gru 23, 2007 11:56

Witam Koledzy mam problem z moim mk3 mianowicie jadąc powoli na 1 biegu np przy ruszaniu albo skręcaniu, czy też stojąc na skrzyżowaniu obroty spadają mi do 600 dam gazu i sytuacja się stabilizuje przygasają też zegary. Dodam, że auto po rozgrzaniu ma 800 obrotów. Nie mam pojęcia co to a jest to bardzo niepokojące. Wymieniłem 3 tyg temu przewody więc na pewno to nie ich wina.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz gru 23, 2007 12:46

na początek użyj opcji "szukaj" bo temat obrotów poruszany był milion razy :bajer:



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » ndz gru 23, 2007 14:56

Starałem się użyc szukajki ale nie wiem czy mi przegladarka wariuje bo za nic w świecie nie chciało mi wyświetlic wyników wyszukiwania :( W czwartek zabiorę się za silniczek krokowy i napiszę czy cos pomogło. Pozdrawiam i życzę wesołych spokojnych bezawaryjnych Świąt
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 11:59 przez mucholus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz gru 23, 2007 15:16

mucholus pisze:Wymieniłem 3 tyg temu przewody więc na pewno to nie ich wina.
a kopulka z palcem tez byla razem wymieniana???
na poczatek do sprawdzenia/wyczyszczenia krokowiec
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ++obrotami
itd itp


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn gru 24, 2007 00:22

Wymieniałem przewody kopułeczkę palec i świece więc trzeba się będzie zabrać za ten krokowiec:( Pozdrawiam



Awatar użytkownika
sebekgliwice
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:26
Lokalizacja: gliwice

Post autor: sebekgliwice » pn gru 24, 2007 00:37

moze to wina tych nowych kabli ? jakie kable kupiles ? firma ? zaloz spowrotem te stare i zobacz czy tak samo chodzi .


s.b.

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn gru 24, 2007 00:40

Kupiłem jakieś kable jan-pol bo na starych autko miało bardzo kiepską iskrę i były problemy z odpalaniem. Dla porównania zamieniłem kable ze znajomym i jest to samo a u niego wszystko bez zarzutu na moich przewodach.
Czy wina może leżeć po stronie źle ustawionego zapłonu??



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn gru 24, 2007 11:33

mucholus pisze:Kupiłem jakieś kable jan-pol bo na starych autko miało bardzo kiepską iskrę i były problemy z odpalaniem. Dla porównania zamieniłem kable ze znajomym i jest to samo a u niego wszystko bez zarzutu na moich przewodach.
Czy wina może leżeć po stronie źle ustawionego zapłonu??
nie najlepsze te kable kupiłeś
ja unikam tej firmy jak pewnie część kolegów
jak przewody to tylko BERU które szły na pierwszy montaż



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn gru 24, 2007 11:57

Niestety wiem, że to nie żadna rewelacja ale w moim mieście zakup BERU czy FEBI graniczyl z cudem a mi autko odmowiło posłuszeństwa i nie chciało kręcić a iskry było brak W czwartek zabiorę się za silniczek krokowy. Pozdrawiam i życzę Wszystkim wesołych spokojnych i bezawaryjnych Świąt
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 12:01 przez mucholus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn gru 24, 2007 12:15

mucholus pisze:Niestety wiem, że to nie żadna rewelacja ale w moim mieście zakup BERU czy FEBI graniczyl z cudem a mi autko odmowiło posłuszeństwa i nie chciało kręcić a iskry było brak W czwartek zabiorę się za silniczek krokowy. Pozdrawiam i życzę Wszystkim wesołych spokojnych i bezawaryjnych Świąt

spokojnie troche na nich pojeździsz



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn gru 24, 2007 13:58

mucholus, jakbys chcial zmienic elementy WN to polecam http://allegro.pl/item286090610_przewod ... romoc.html ten uzytkownik jest w porzadku, ma tez kopulke i palec, wystarczy zapytac
mucholus pisze:Czy wina może leżeć po stronie źle ustawionego zapłonu??
najpierw zajmij sie krokowcem


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » ndz gru 30, 2007 18:08

Witam zmieniłem palec i kopułkę. Sam się jednak nie zabieram za ten silniczek bo coś przez treningi przed sylwestrem sił mi brak :) W czwartek nawiedzam mechanika i ma mi sprawdzić przepustnicę i krokowca a jak nie dojdzie co i jak to podepnę się pod VAGA. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz gru 30, 2007 18:10

mucholus pisze:Witam zmieniłem palec i kopułkę. Sam się jednak nie zabieram za ten silniczek bo coś przez treningi przed sylwestrem sił mi brak :) W czwartek nawiedzam mechanika i ma mi sprawdzić przepustnicę i krokowca a jak nie dojdzie co i jak to podepnę się pod VAGA. pozdrawiam
ja bym najpierw zaczął od Vaga może by ci pokazało co jest a nie sprawdzać na ślepaka



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » ndz gru 30, 2007 18:14

W zasadzie to nic mnie nie bedzie kosztowac sprawdzenie tego krokowca i przepustnicy bo to przysługa za przysługę a co do VAGA to koleś ma czas najprędzej w sobotę więc watro sprobowac (nie wiem czy to duzo ale za diagnostykę bierze 80 zl :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 191 gości