Jak rozpoznac czy walek rozrządu jest wyeksploatowany??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak rozpoznac czy walek rozrządu jest wyeksploatowany??
Pytanie z tematu.
Jak poznac czy wałek rozrządu sie wyesploatował??
Uprzedze tylko pytania.
Silnik przedwczoraj dostał nowe pierscienie,miesiąc temu byl remont głowicy+planowanie,nowe swiece i kable,nowy filtr paliwa a silnik jedzie jak by miał 40KM.
A i pytanie do uzytkowników 1,8 na jednopunkcie.
Czy jak sciągam przewod paliwowy zasilający od wtrysku to zawsze powinno tam pryskac paliwo??
Bo u mnie po 15 min od zgaszenia silnika nic nie leci,nawek kropla paliwa.
Pomózcie bo juz nie mam kasy na to auto.
Jak poznac czy wałek rozrządu sie wyesploatował??
Uprzedze tylko pytania.
Silnik przedwczoraj dostał nowe pierscienie,miesiąc temu byl remont głowicy+planowanie,nowe swiece i kable,nowy filtr paliwa a silnik jedzie jak by miał 40KM.
A i pytanie do uzytkowników 1,8 na jednopunkcie.
Czy jak sciągam przewod paliwowy zasilający od wtrysku to zawsze powinno tam pryskac paliwo??
Bo u mnie po 15 min od zgaszenia silnika nic nie leci,nawek kropla paliwa.
Pomózcie bo juz nie mam kasy na to auto.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
i tak ma być z wtrysku nie wyleci nic wniosek ?? ze zawór zwrotny dobrze działaMarek 81l pisze:15 min od zgaszenia silnika nic nie leci,nawek kropla paliwa.
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 19:17 ]
rozrząd dobrze ustawiony ????
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 20:16 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ma lecieć. Ale konkretne wartości dla sprawdzenia są takie: po 5 minutach od zgaszenia silnika ciśnienie powinno być minimum pół atmosfery. Jeśli go nie ma to albo przy pompie padł zawór albo regulator ciśnienia nie teges, albo leje wtryskiwacz. Trzeba się za to wziąć z manometrem bo inaczej dość trudno wnioski wyciągać.Marek 81l pisze:Bo u mnie po 15 min od zgaszenia silnika nic nie leci,nawek kropla paliwa.
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 20:51 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozrząd ustawiony dobrze na bank.dziejo pisze:i tak ma być z wtrysku nie wyleci nic wniosek ?? ze zawór zwrotny dobrze działaMarek 81l pisze:15 min od zgaszenia silnika nic nie leci,nawek kropla paliwa.
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 19:17 ]
rozrząd dobrze ustawiony ????
W ciągu 2 miesiecy zrzucalem glowice trzy razy wiec serio ten silnik przestaje miec przedemną tajemnice a jednak cos z nim wciąz niedomaga.
Do wymiany zostałyby mi jeszcze te trzy ewentualnosci Pompa paliwa,wałek rorządu ew.inny wtrysk, bo reszta osprzetu została albo wymieniona albo naprawiona.
Moze napisze objaw.
Jadąc nim np.na 2 gim biegu ok 40 na godzine i depnięciu w gaz on rozpędza sie tak jakby ospale,i ciągnie od ok 3500 , 4000 tys no i max leci 160.
Powiem tyle ze dziewczyny AAM ma duzo lepsze osiągi.
Zapłon mam wyprzedzony o 8 stopni.
I teraz jest najlepiej bo probowalismy juz wiele ustawiec i teraz wydaje sie byc najlepiej.
Stąd moje pytanie o walek rozrządu.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
No wejsc do nich nie mogę
Ale glowica byla robiona 2 razy z czego drugi raz w Firmie która sie tym zajmuje i zaplaciłem za to 250 zl,podobno są dotarte,splanowana jest o 0,3 mm i ma wymienione prowadnice zaworowe,uszczelniacze i samoregulatory bo w zasadzie to było najwazniejsze bo silnik mocno klepal.
Pierwszą naprawe zrobil mi znajomy ale niestety po niej golf palił olej i to dosc pokaznie,teraz jest ok.
Ale glowica byla robiona 2 razy z czego drugi raz w Firmie która sie tym zajmuje i zaplaciłem za to 250 zl,podobno są dotarte,splanowana jest o 0,3 mm i ma wymienione prowadnice zaworowe,uszczelniacze i samoregulatory bo w zasadzie to było najwazniejsze bo silnik mocno klepal.
Pierwszą naprawe zrobil mi znajomy ale niestety po niej golf palił olej i to dosc pokaznie,teraz jest ok.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Pierscienie wymienilem dlatego ze tydzien temu mierzylem mu kompresje i mial kolejno 9-8-9-7, wczesniej myslalem ze to od glowicy ale po remoncie było nadal,nastepny pomiar postaram sie zrobic jutro to napisze co i jak.
A jak nie to wpadne do Ciebie do Żor dam Ci sie nim przejechac i bedziemy myslec dalej.
A jak nie to wpadne do Ciebie do Żor dam Ci sie nim przejechac i bedziemy myslec dalej.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
tu jest na temat zasilania
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 20:32 ]
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 20:35 ]
trezba by by było sprawdzić w jakim stanie sa same krzywki wałka czy nie mają jakiś krawędzi (kołnierza)
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 20:32 ]
super lubię rozwiązywac zagadkiMarek 81l pisze:A jak nie to wpadne do Ciebie do Żor dam Ci sie nim przejechac i bedziemy myslec dalej.
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 20:35 ]
trezba by by było sprawdzić w jakim stanie sa same krzywki wałka czy nie mają jakiś krawędzi (kołnierza)
No więc dzis dokonalem kolejnej próby kompresji i wygląda na to ze jest teraz git a mianowicie 11-10-10- i niecale 10 ,wg danych technicznych stopien sprezania dla ABS jest własnie 10.
Probowalem tez co z ukladem zasilania i tez wypadl ok .
Po ok 2 min powstała kropelka na koncowce wtryskiwacza ale nie spadla,zleciala jak lekko puknąłem we wtrysk. A i paliwo tez jest pod cisnieniem przez pierwsze pare minut po zagaszeniu auta.
Naprawde juz nie wiem, co go boli?!
Ma ktos z okolic Rudy Sląskiej pozyczyc walek rozrządu do 1,8??
Tak na próbe,moze komus drugi lezy w garazu?
Probowalem tez co z ukladem zasilania i tez wypadl ok .
Po ok 2 min powstała kropelka na koncowce wtryskiwacza ale nie spadla,zleciala jak lekko puknąłem we wtrysk. A i paliwo tez jest pod cisnieniem przez pierwsze pare minut po zagaszeniu auta.
Naprawde juz nie wiem, co go boli?!
Ma ktos z okolic Rudy Sląskiej pozyczyc walek rozrządu do 1,8??
Tak na próbe,moze komus drugi lezy w garazu?
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Marek 81l pisze:No więc dzis dokonalem kolejnej próby kompresji i wygląda na to ze jest teraz git a mianowicie 11-10-10- i niecale 10 ,wg danych technicznych stopien sprezania dla ABS jest własnie 10.
"dla stopnia sprężania 10,0 , cisnienie w zdrowym motorze powinno być 11,5-13,0 , jesli jest poniżej 9 trzeba sie zaczynać martwić."
[ Dodano: Wto Gru 25, 2007 5:39 pm ]
Marek 81l, a mierzyles to przy wcisnietym gazie ? bo tak sie powinno mierzyc, wtedy powietrze napełnia cylindry i nie jest dławione przez przepustnice, a pozniej co za tym idzie cisnienie wzrasta jak jest wiecej powietrza.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kurcze no to niech ktos przemierzy kompreche u siebie.
Teraz to mnie zdruzgotało.
Wsadzilem nowe pierscionki i myslałem ze bedzie ok a moze to nadal brak cisnienia jest nadal przyczyną.
Kurde chłopaki pomozcie.
Teraz to mnie zdruzgotało.
Wsadzilem nowe pierscionki i myslałem ze bedzie ok a moze to nadal brak cisnienia jest nadal przyczyną.
Kurde chłopaki pomozcie.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 125 gości