Problem z moca w gti 16v PL
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z moca w gti 16v PL
Witam serdecznie!
Sluchajcie mam problem mianowicie w moim gti 16v jest problem z moca do 3 tys obrotow tzn auto nie chce za bardzo ruszac energicznie i jest troche ospale... wymienilem chyba wszystko co sie dalo z osprzetu- nowa kopulka, palec , przewody, swiece, zawor cisnienia paliwa, rozdzielacz nowy uklad dolotowy, no poprostu chyba wszystko najpierw byl problem bo auto nie chcialo jechac prawie wogole na zadnych obrotach - po wymianie zaworu cisnienia paliwa pomoglo i od 3 tys auto jedzie normalnie. Musze dodac ze wczesniej w aucie byla instalacja LPG zwykla ale odpielismy ja i silnik byl robiony pod benzyne. Wczesniej na benzynie auto sie ksztusilo i nie jechalo a na gazie bylo OK. Jezli ktos mial podobny problem to prosze o info poniewaz juz mi rece opadaja bo dolozylem kupe kasy a auto nie jedzie tak jak powinno.
pozdrawiam
Sluchajcie mam problem mianowicie w moim gti 16v jest problem z moca do 3 tys obrotow tzn auto nie chce za bardzo ruszac energicznie i jest troche ospale... wymienilem chyba wszystko co sie dalo z osprzetu- nowa kopulka, palec , przewody, swiece, zawor cisnienia paliwa, rozdzielacz nowy uklad dolotowy, no poprostu chyba wszystko najpierw byl problem bo auto nie chcialo jechac prawie wogole na zadnych obrotach - po wymianie zaworu cisnienia paliwa pomoglo i od 3 tys auto jedzie normalnie. Musze dodac ze wczesniej w aucie byla instalacja LPG zwykla ale odpielismy ja i silnik byl robiony pod benzyne. Wczesniej na benzynie auto sie ksztusilo i nie jechalo a na gazie bylo OK. Jezli ktos mial podobny problem to prosze o info poniewaz juz mi rece opadaja bo dolozylem kupe kasy a auto nie jedzie tak jak powinno.
pozdrawiam
bindziak
jak mawia mój profesor od silników, najważniejszym zadaniem układu zasiania kazdego silnika, z resztą do tego został on opracowany, jest jak największe rozdrobnienie kropelek paliwa.
Rozdrobnienie paliwa powoduje zwiększenie jego powierzchni przez co jego odparowanie jest ułatwione (szybsze) i pozostaje jeszcze odpowiednio dużo czasu podczas suwu sprężania na jego wymieszanie z niezbędnym do spalania utleniaczem.
poprzez prawidłowe rozdrobnienie (rozpylenie) paliwa pozbawiamy tłokowego silnika spalinowego największej jego bolączki ..."problem samotnej kropli" - zjawisko to spowodowane jest głównie z dwóch przyczyn:
1. za mało utleniacza w stosunku do paliwa
2. słabe rozpylenie paliwa (duże krople, mała powierzchnia odparowania) przez co paliwo nie zdąży odparować i połaczyć się z tlenem, w wyniku czego nie spali się i przeleci tylko przez silnik jako zbędny balast dodatkowo zwiększając opory przepływu i pochłaniając dodatkową energię na prace przetłaczania)
Nie wspomniałeś o wtryskiwaczach, PROPONUJĘ sprawdzić czy aby na pewno każdy prawidłowo rozpyla paliwo.
Możesz wydać majątek na poboczny osprzęt, możesz mieć ciśnienie na pompie nawet 1000MPa a i tak efektu nie będzie jeśli kapilarne otwory wtryskiwaczy nie będą drożne.
Jak mówi madrosc ludowa: "żadna stadnina mocy mieć nie będze jeśli z wtryskiwaczy ciec bedzie"
jeśli silnik chodził na gazie ...czasami jest tak w tych typach, (...nawet cześciej) że gazownicy odłączają układ benzynowy z takich czy innych powodów, może tutaj również tak było i wtryski nieużywane po prostu się pozapychały.
jeśli ich nie sprawdzałeś, nie wiem bo nie napisałeś czy są ok, przyjrzyj sie im dokładnie bo może warto.
pozdrawiam
Rozdrobnienie paliwa powoduje zwiększenie jego powierzchni przez co jego odparowanie jest ułatwione (szybsze) i pozostaje jeszcze odpowiednio dużo czasu podczas suwu sprężania na jego wymieszanie z niezbędnym do spalania utleniaczem.
poprzez prawidłowe rozdrobnienie (rozpylenie) paliwa pozbawiamy tłokowego silnika spalinowego największej jego bolączki ..."problem samotnej kropli" - zjawisko to spowodowane jest głównie z dwóch przyczyn:
1. za mało utleniacza w stosunku do paliwa
2. słabe rozpylenie paliwa (duże krople, mała powierzchnia odparowania) przez co paliwo nie zdąży odparować i połaczyć się z tlenem, w wyniku czego nie spali się i przeleci tylko przez silnik jako zbędny balast dodatkowo zwiększając opory przepływu i pochłaniając dodatkową energię na prace przetłaczania)
Nie wspomniałeś o wtryskiwaczach, PROPONUJĘ sprawdzić czy aby na pewno każdy prawidłowo rozpyla paliwo.
Możesz wydać majątek na poboczny osprzęt, możesz mieć ciśnienie na pompie nawet 1000MPa a i tak efektu nie będzie jeśli kapilarne otwory wtryskiwaczy nie będą drożne.
Jak mówi madrosc ludowa: "żadna stadnina mocy mieć nie będze jeśli z wtryskiwaczy ciec bedzie"
jeśli silnik chodził na gazie ...czasami jest tak w tych typach, (...nawet cześciej) że gazownicy odłączają układ benzynowy z takich czy innych powodów, może tutaj również tak było i wtryski nieużywane po prostu się pozapychały.
jeśli ich nie sprawdzałeś, nie wiem bo nie napisałeś czy są ok, przyjrzyj sie im dokładnie bo może warto.
pozdrawiam
zasadniczo to wtryski w tym układzie powinny działać jednakowo na małych i wysokich obrotach. ale ...w k-Jetroniku paliwo do wtryskow dostarczane jest podciśnieniowo. Podciśnienie pobierane jest z kolektora ssącego, więc może być tak ze przy wiekszych prędkosciach obrotowych wytważane podciśnienie pokonuje opory w wtryskiwaczach, nasówało by to wniosek ze wtryski mogą być zapchane ale niedokonca, jakąś tam drożność napweno mają, i przy małych obrotach hamuje a przy dużych jakoś przeplywa, Tobie się wydaje ze jest ok, a może zdziwisz się pozytywnie jak zrobisz pożądek z wtryskami i to co masz teraz przy wysokich obrotach okaże się ze to było nic. KR-ki jak tu u nas chłopaki mają to asfalt w rolkę zwijają.
Sprawdź wtryski które wcale nie działaja na podciśnienie, ten wężyk obok wtrysku 1 cylindra i wymień klapke, jak jest z gumą to ma inną wage niż ori weić bedize oszukiwaćzasadniczo to wtryski w tym układzie powinny działać jednakowo na małych i wysokich obrotach. ale ...w k-Jetroniku paliwo do wtryskow dostarczane jest podciśnieniowo. Podciśnienie pobierane jest z kolektora ssącego, więc może być tak ze przy wiekszych prędkosciach obrotowych wytważane podciśnienie pokonuje opory w wtryskiwaczach, nasówało by to wniosek ze wtryski mogą być zapchane ale niedokonca, jakąś tam drożność napweno mają, i przy małych obrotach hamuje a przy dużych jakoś przeplywa, Tobie się wydaje ze jest ok, a może zdziwisz się pozytywnie jak zrobisz pożądek z wtryskami i to co masz teraz przy wysokich obrotach okaże się ze to było nic. KR-ki jak tu u nas chłopaki mają to asfalt w rolkę zwijają.
Witam. W przepływomierzu jest jeszcze regulacja od gory sróbka na 3 lub 4 imbuz. To jest od sterowania paliwem. Sprawdz jeszcze to. U mnie był podobny problem bo tez był lpg i własnie wymagało dokladnej regulacji i a teraz wszystko ok ........
Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak na szybko podobny objaw jest jak jest zalozona klapka do gazu z guma i dziurami.. moze ci to zalozyli zbooje:) zobacz jak masz klapke z guma to poszukaj ori i zaloz pozniej niestety regulacja...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
no wlasnie taka klapka byla zalozona :/ zalozylem oryginalna ktora mialem ale generalnie jest ona troche pokrzywiona i dalej jest efekt dziury... nie wiem moze miec wplyw to ze jest troche pokrzaywiona na mieszakne. dodam ze po zmianie ustawilismy auto. niestety dziuira w przedziale 1- 2,5 tys obr/min
bindziak
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
proste:) proste ma byc
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości