Da rade wywalic katalizator w mk3 gti???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Da rade wywalic katalizator w mk3 gti???

Post autor: TACYK » ndz lip 24, 2005 20:31

Jak wyzej bylem u mechanika i powiedzial ze w mk3 2.0 8 v jest sionda lambda w kacide i ze nieradzi tego sie czepiac.Nie wiem co mam zrobic prosze o opinie :grin: a i jak bedzie zachowywalo sie autko bez kata???


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » ndz lip 24, 2005 22:20

jak wyzej w moim passacie 2,0 16V mechanik wybił ceramiczne wnętrze zostaw tylko obudowe jest dobrze



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 24, 2005 22:24

Można. Sonda jest w rurze wylotowej przedniej a nie w katalizatorze. Potem silnik może nie spełniac norm spalin. Zamiast kata musi być rura o identycznej średnicy jak ta dochodząca do niego. Można ją wspawać do pustej skorupy po wybitym kacie, wtedy z zewn wszystko jest ok. dla diagnosty. Przed przeglądem trzeba się dowiedzieć gdzie mają marne analizatory spalin, bo tam gdzie mają dobre mogą się czepić. Auto powinno dotać parę koni, ale po co to robić nie wiem. Sens widzę wtedy gdy stary kat masz zatkany, a na nowy cię nie stać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Da rade wywalic katalizator w mk3 gti???

Post autor: piotr1979 » pn lip 25, 2005 09:54

TACYK pisze:Jak wyzej bylem u mechanika i powiedzial ze w mk3 2.0 8 v jest sionda lambda w kacide i ze nieradzi tego sie czepiac.Nie wiem co mam zrobic prosze o opinie :grin: a i jak bedzie zachowywalo sie autko bez kata???
robilem to 2 tyg. temu i wiem wszystko co chcialbys wiedziec.ten twoj mechanik to jakis baran jak mowi ze sie nie da zrobic.sonda jest przed katem. obudowa kata jest stozkowa,ale sam katalizator zaczyna sie dopiero jak sciany kata sa do siebie prostopadle takze sonda jest przed katem w tym stozku.ja w moim GTI mam gaz i sonda pracuje zajebiscie.u mnie kat byl w srodku zrobiony z blachy a nie z jakiegos tworzywa wegla czy tam czegos takze musialem go rozciac na pol bo on sie nie byl kruchy!!!(dodam ze byl zapchany)co do mocy to nie odczujesz nic no chyba ze na hamowni.samochod stanie sie troszke glosniejszy.wspawaj rure o srednicy rury wydechowej.ale poradze ci cos z osobistych doswiadczen:jezeli twoj kat jest dobry (nie zapchany) to go zostaw.ja mam orginalnego GTI 95r(z org.wydechem ,zadnego pseudotuningu nie mam) i chodzil mi bardzo cichutko a teraz a teraz cos dzwoni jak sie daje po gazie.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » pn lip 25, 2005 20:23

Dzieki za podpowiedzi i zdecyduje sie na wyciecie katalizatora.Pozdro


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

Awatar użytkownika
BartekN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 21:18
Lokalizacja: Starachowice/Lublin

Post autor: BartekN » pn sie 21, 2006 11:23

W Vento 2.0 padl mi katalizator.Bylem w zakladzie i sa dwie opcje naprawy.Albo wywalam kata i wstawiam rurke a sonde wkrecam w rure(sonde mam w katalizatorze) albo kupuje metalowy katalizator(200 zeta)i zakladam.Co radzicie?Co bedzie lepsze?


Pozdrawiam
Bartek

Blue Vento GL 2.0 115 KM

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn sie 21, 2006 13:46

Kup metalowy katalizator. Będzie to lepsze dla środowiska naturalnego :choinke:


=-Pinhead-=

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » pn sie 21, 2006 13:56

BartekN pisze:W Vento 2.0 padl mi katalizator.Bylem w zakladzie i sa dwie opcje naprawy.Albo wywalam kata i wstawiam rurke a sonde wkrecam w rure(sonde mam w katalizatorze) albo kupuje metalowy katalizator(200 zeta)i zakladam.Co radzicie?Co bedzie lepsze?
napewno nie kupuj tego za 200zeta bo to kupa jakies.jak juz masz wstawiac to orginalnego.ja znalazlem za 150 zl i byl czysciutki.mozesz wstawic rurke i sonde wkrecic blizej silnika ale nie gwarantuje ze to bedzie dobrze dzialac.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn sie 21, 2006 15:03

Sprawdzałeś te uniwersalne że tak piszesz ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pn sie 21, 2006 17:30

ja w swoim 2,8 vr6 mk3 miałem kata z wbudowaną sondą , postawnowiłem zmienic go na strumienice w którą wmontowałem sonde na takiej samej zasadzie jak była w katalizatorze . Bez obaw wywal bebechy z katalizatora albo przebuduj sobie kawałek rurki lub strumienice na takiej zasadzie jak ja . Wystarczy spawarka , wiertarka , szlifierka , gwintowniki i chęci . Pozdro


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » pn sie 21, 2006 18:17

jak cos jest uniwersalne to mozna to o kant d...rozbic


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 347 gości