Problem z odpowietrzeniem układu chlodzenia ..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
greg masz racje chyba tez mysle ze termostaty nie poszcza tworzy sie podcisnienie i wywala płyn. a podnoszenie obortow jes spowodowane "adaptacja" bo akumylator byl odłaczony przez cala noc i Ecu bierze teraz nowe nastat. wywale calkiem termostat po swietach i zaleje go plynem i zobcze czy mo bedzie wywalac. dam znac na forum co mi wyszlo.
[ Dodano: 22 Gru 2007 19:51 ]
p.s odpowietrzam na zakrecony i odkreconym tez probowalem ale pompa wody robi takie cisnienei ze mi wywala za kardzym razem po litr plynu
[ Dodano: 22 Gru 2007 19:51 ]
p.s odpowietrzam na zakrecony i odkreconym tez probowalem ale pompa wody robi takie cisnienei ze mi wywala za kardzym razem po litr plynu
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Zle obserwacje dolny jest zimny jednak!!. jest mozliwe ze termostat caly czas jest zamkniety??temp. nie skacze ma 90! temp . oleju 88 . ogrzewanie dziala z kratek nawiewu leci gorace (czyli nagrzewnica oki) a płyn dalej wywala .podnosi sie stan plynu i go wywala!. po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu,plyn zasysa do ukladu i sytuacja sie powtarza.
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Jak jest ciepła rura dolna i ma 3 l to starczy żeby termostat otworzyć .toffic pisze:A jak niby ma się otworzyć jak w układzie jest 3l płynu??
Tylko że może on ma zwiechę.
[ Dodano: Sob Gru 22, 2007 20:30 ]
No to jak przy tych temperaturach masz różnicę (dużą dosyć-a u ciebie jest wogóle duży obieg jest zamknięty ) miedzy temperaturami dolnego i górnego węża chłodnicy-to termostat wisislimak20 pisze:temp. nie skacze ma 90! temp . oleju 88
to zgiecie zauwarzylem dzisiaj.uszczelke sam zmienialem .wiec raczej nie uszkodzilem tej rurki.na tym zgieciu jezdzi auto wiec juz od jakis 6 miechow od kupna.nic sie nie dzialo niepokojacego tylko zainteresowalo mnie jak wlewalem plyn ze weeszedl mi niecaly litr.a pozniej zaczely sie dzial "curki" z wywalaniem plynu ze zbiorniczka .juz sam nie wiem sa dwie mozliwosci albo PIERWSZE to wina tego zagiecia na rurce,lub DRUGA termostat nie puszcza tworzy sie cisnienie i wywala plyn
[ Dodano: 22 Gru 2007 20:41 ]
jutro moze sprawdze te dwie opcje i dam znac w czy pomoglo .z gory dzieks za pomoc napisze jak sobie poradze co bylo przyczyna calego zamieszania
[ Dodano: 22 Gru 2007 20:41 ]
jutro moze sprawdze te dwie opcje i dam znac w czy pomoglo .z gory dzieks za pomoc napisze jak sobie poradze co bylo przyczyna calego zamieszania
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
Zgadza się, nic nie pisze o sprawdzeniu tego przewodu a jego drożność jest tu bardzo ważna. Musi być przedmuch w obie strony tego wężyka - do zbiorniczka i do silnika, inaczej układ nigdy sie nie odpowietrzy. Nowy termostat to nie znaczy sprawny termostat. Jak założyłeś Verneta, to nawet się nie dziwię że nie działa, taki francuski badziew na 5 nowych jeden jest do kitu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości