Problem z odpowietrzeniem układu chlodzenia ..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpowietrzeniem układu chlodzenia ..
Witam mam problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia auto to MK III 96" 2.0 8v silnik AGG. Moze ktos mi powie co moze byc przyczyna wywala mi plyn chladzacy przez zbiorniczek wyrownawczy. wymienialem caly plyn wlalem 1,5 L nowego wlaczyylem auto climatronic na full i nie chce mi sie odpowietrzyc wywala mi caly czas ze zbiorniczka .Kto mi pomoze jak go odpowietrzyc!?
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
w układ weszlo moze 2 do 3 litrow wody.termostat zamontowany prawidlowo po wymianie uszczelki w zeszlym tygodniu auto przejechalo 500km. i wszystko gralo do wczoraj .pekł wąz z nagrzewnicy do reduktora.wymienilem dzisaij waż ale nie moge odpowietrzyc ukłdu. A mam pytanie czy w tym silniku (2e lub AGG) macie załamaną rorke metalowa ktora jest na odcinku zaraz pod zbiornikkiem z plynem na odleglosci 20cm jest ta rurka metalowa .moze to ona jest sprawdza calego zamieszania z ze plyn wywala.nie wiem czy jest oryg. zagieta czy moze ktos ja zagial wczescniej chyba w ukladzie nie powinna chlodzenia niepowinno byc zadnych zagiec na elementach medalowych??
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
skoro górny wąż jest gorący a dolny letni to tak właśnie powinno być i znaczy to, że woda w nich jest i jest włączony duży obieg chłodzenia a chłodnica działa prawidłowo.
To że uszczelka pod głowicą została wymieniona nie świadczy, że musi być ok!
Czy przed zmianą uszczelki były takie same objawy? Jeśli tak to trzeba sprawdzić samą głowicę czy nie ma pęknięć, rys itp. wtedy wymiana uszczelki nic nie da.
Z tego co piszesz to termostat też jest sprawny.
To że uszczelka pod głowicą została wymieniona nie świadczy, że musi być ok!
Czy przed zmianą uszczelki były takie same objawy? Jeśli tak to trzeba sprawdzić samą głowicę czy nie ma pęknięć, rys itp. wtedy wymiana uszczelki nic nie da.
Z tego co piszesz to termostat też jest sprawny.
powinien płynać - zrób fotke tego co załamane /zagieteslimak20 pisze:i nie płynie płyn do niego przez ten maly weżyk przeleowy czy tak ma byc???
[ Dodano: Sob Gru 22, 2007 6:40 pm ]
same? to znaczy że płyn dostaje sie do cylindra? a nie czuć go w spalinach?slimak20 pisze:przed wywaleniem płynu zwiekszaja sie obroty silnika i wtedy wywala płyn
To zagiecie jest na rurce metalowej oto fotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/099 ... 07f96.html nie wiem czy tak powinno byc ogyginalnie. dodam ze auto przejechalo tak 6 miesiecy i nic sie niedzialo
[ Dodano: 22 Gru 2007 18:51 ]
myśle ze zwiekszaj sie obroty i płyn wywala bo jest caly układ zapowietrzony.
[ Dodano: 22 Gru 2007 18:51 ]
myśle ze zwiekszaj sie obroty i płyn wywala bo jest caly układ zapowietrzony.
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości