HELP silnik 1.3-HK gaźnik Pierburg 2E3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
HELP silnik 1.3-HK gaźnik Pierburg 2E3
Pomocy!!!
Mam problem z silnikiem.( HK 1.3 gaźnik Pierburg 2E3)
Gaśnie, po zdjęciu nogi z gazu np: na światłach
ale przy zmianie biegu nie gasnie
Rozebrałem gaźnik , przedmuchałem wszystkie otwory,wypadło troszke gliniano podobnego brudu. Wydawało sie że bedzie ok ale dalej gaśnie.
Jaka jest tego przyczyna ????
Jak ktos by wiedział bardzo proszę o odpowiedź
Dzięki
Mam problem z silnikiem.( HK 1.3 gaźnik Pierburg 2E3)
Gaśnie, po zdjęciu nogi z gazu np: na światłach
ale przy zmianie biegu nie gasnie
Rozebrałem gaźnik , przedmuchałem wszystkie otwory,wypadło troszke gliniano podobnego brudu. Wydawało sie że bedzie ok ale dalej gaśnie.
Jaka jest tego przyczyna ????
Jak ktos by wiedział bardzo proszę o odpowiedź
Dzięki
Przede wszystkim sprawdz gume na której siedzi gaznik.Jak peknie to sie własnie tak robi albo obroty falujom.Ale moze masz za niskie obroty ustawione.Przy zmianie biegu silnik nawet do wolnych obr.nie dochodzi,wiec sie tym nie sugeruj.A jazda jest płynna czy przy dodaniu gazu lub puszczaniu szarpie??
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Jesli tak to o ile to nie byłaby ta gumowa podstawa gaznika to obstawalbym przy przypchanej dyszy od wolnych obrotow.Mogl tez pasc elektromagnes z tej dyszy.Mam podobny gaznik i jest on bardzo prosty w obsludze.Od kupienia autka jeszcze sie ani raz nie popsul tylko dosc czesto musze jezdzic na regulacje,tez wlasnie wolne traci,albo ma za wysokie,albo dziura w gazie,ale po regulacji zazwyczaj jest pol roku spokoju.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Oki
Jeszce raz wielkie dzieki.
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Sie 02, 2005 23:25 ]
Witam
A więc:
Rozebrałem gaźnik przedmuchałem wszystkie jego zakamarki, wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem olej.
Nie wiem która z tych czynności pomogła ALE NIE GASNIE odpukać.
Mam uszczelke pod gaźnik.Wymienie ja ale jak nie gasnie to nie bede nic ruszał.
Traz jest dość gorąco i mogła sie pod wpływem ciepła rozszerzyc i uszczelnic.
jeśli objawy powróca to na pierwszy ogień idzie ona.
Pozdrawiam
Jeszce raz wielkie dzieki.
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Sie 02, 2005 23:25 ]
Witam
A więc:
Rozebrałem gaźnik przedmuchałem wszystkie jego zakamarki, wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem olej.
Nie wiem która z tych czynności pomogła ALE NIE GASNIE odpukać.
Mam uszczelke pod gaźnik.Wymienie ja ale jak nie gasnie to nie bede nic ruszał.
Traz jest dość gorąco i mogła sie pod wpływem ciepła rozszerzyc i uszczelnic.
jeśli objawy powróca to na pierwszy ogień idzie ona.
Pozdrawiam
Ksiazka serwisa do samego gaznika to raczej nie ale w ksiązce obslugi VW golf II i Jetta II jest on bardzo szczegolowo opisany i rozrysowany.Komentarz zawiera rowniez regulacje i najczestsze niedomagania.wiesz chodzi mi o ta NAprawa i eksploatacja ...god__ pisze:a czy istnieje do tego gaznik a ksiązka serwisowa jak ktoś ma to bardzo prosze:)
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Re: HELP silnik 1.3-HK gaźnik Pierburg 2E3
Mam ten sam silnik i taki sam gaźnik i taki sam problem, tylko dodatkowo na trasie po przejechaniu jakiś 30 km silnik zaczyna szarpać i traci moc, wtedy zjeżdzam na pobocze gasze go pale po 5 min i jade normalnie dalej.....dla mnie to zagadka ale jak znasz przyczyy to proszę o pomoc , dzięki
- vasyl22
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
- Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
- Kontakt:
witam ja mam mh i podobny problem co ty ja sie w takie rzeczy nie bawiłem bo gazniki jaki jest to jest ale ma swoje zagadkowe miejsca ja sie tego nie tykam raz już zepsułem to tak po krótce ale pozniej pojechałem do goscia od gaznikow i wiedział co robi poustawiał mieszanke co ustawił taka jak powinna byc ustawił zapłon i reszte rzeczy potrzebnych do własciwej pracy silnika wziął 70 zł i narazie nie narzekam spróbuj i ty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 572 gości