Golf 3 SDI z `92 roku 95KM

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
promyk5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 01:02
Lokalizacja: Poznań

Golf 3 SDI z `92 roku 95KM

Post autor: promyk5 » ndz lip 24, 2005 01:33

auto jak w temacie - kupiłem je bo tanie w ekspoatacji, jednak po przesiadce ze sportowego Lanosa (i prosze podarowac sobie posty stylu Lonos=shit, bo Lanos=God Car) jakos tak mułowato chodzi :-)
Wiem ze nie zrobie z nigo extra rakiety i nie mam ani zamiary ani wiedzy ani kasy.
Jednak mysle że za 1tys. moge w niem cos zmienic by choc troche lepiej ruszał. Zaznaczam, ze wymienione są wszystkie filtry, olej Castrol - swierzutki, tankuje tylko na SHELU.

1 000 zł. - co moge za to zrobić - zlecić warsztatowi?



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » ndz lip 24, 2005 12:45

tak po 1. to w 92 roku nie bylo motoru SDI, a 2. to 95 km to nawet TDI nie ma :)
Za 1000 zlotych to mozesz.....sprzedac obecny silnik dolozyc i kupic TDI bo z tym to nic nie da sie zrobic.



Awatar użytkownika
promyk5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 01:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: promyk5 » ndz lip 24, 2005 15:09

faktycznie - przep[raszam - jest to Disel - zwykły diesel

coz - tak mi sprzedajacy powiedział ze moge na niego mowic SDI :-|

1 tys. i moge znalezc silnik od TDI? A ile to bedzie kosztowac z przeróbkami?? No i ile zajmuje to czasu- tydzien, czy mniej, a moze wiecej??


:)

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » ndz lip 24, 2005 15:20

za 1000 nie kupisz ale sprzedajac swoj cos otrzymasz za niego dolozysz i moze cos znajdziesz :) Zalezy kto Ci go bedzie wstawial w TDi jest trche elektroniki wiec moze potrwac troche dluzej, Prosciej byloby wstawic TD ale to znowu za miesiac moze Ci nie wystarczyc :)



Awatar użytkownika
promyk5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 01:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: promyk5 » ndz lip 24, 2005 15:26

to chyba sobie podaruje - ja musze autem jeździć - tydzien bym jeszcze wytrzymał, ale nie dłużej :-|


:)

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz lip 24, 2005 15:39

Mozesz mu dawke zwiekszyc bedzie troszke kopcił ale napewno i lepiej jechał ;)



Awatar użytkownika
promyk5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 01:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: promyk5 » ndz lip 24, 2005 15:43

zwiekszyc dawke - wybacza - ale o co chodzi??

jestem zielony :crazy:


:)

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz lip 24, 2005 17:40

Zwiększyć dawke paliwa na pompie i wywalić katalizator(o ile masz). W sumie chyba nic więcej za małe pieniądze sie nie zrobi.



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » ndz lip 24, 2005 22:52

ja bym go nie ruszal, efektow zadowalajacych czyli takich ktore ciesza dluzej niz przez 2 dni z tego silnika nie wyciagniesz, a mozesz mu tylko zaszkodzic. Jezdzij (tocz:D) sie tak dalej i zrobisz wiele km.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz lip 24, 2005 23:50

Jak mu dawke zwiekszy delikatnie to napewno nie zaszkodzi ;)



Awatar użytkownika
promyk5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 01:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: promyk5 » pn lip 25, 2005 00:09

nic napewno zwiekszac czy zmniejszac nie bede bo sie nie znam, a juz wole sie toczyc niz stac z popsutym silnikiem ;)


:)

atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » pn lip 25, 2005 10:40

Ciekawe efekty uzyskasz dajac wyregulowac na pompie kat wyprzedzenia wtrysku z uwaga na lekkie przyspieszenie wtrysku. Silnik bedzie nieco glosniejszy ale powinien lepiej reagowac na gaz. Daj tez sprawdzic koncowki wtryskow jak rozpylaja paliwo czy nie leja.
W sumie przesiadajac sie z benzyniaka na diesla ja musialem uczyc sie jakby od nowa jezdzic poniewaz dieslem nie ma sensu krecic silnika na obrotach bo tu jezdzisz na momencie obrotowym ktorego max jest kolo 1900-2600 obr potem lepsze efekty przynosi zmiana biegu niz krecenie silnika.
Majac diesla i to wolnossacego zapomij o bucie. Dojedziesz do celu tylko troszkie pozniej niz benzynka:) ale masz ta zalete ze napewno dojedziesz bo diesel jak chodzi to juz chodzi. W twoim silniczku nie ma elektroniki nie martwisz sie ze peknie jakis kabelek albo zaleje elektronike. Mozesz nim trzaskac km od diabla dla wolnossacych przebieg 400 tys km to betka i przy tym spalanie 4.5 -5 l /100km to w CPN jest cos.
Propo podkrecania dawki paliwa -jak mu delikatnie podkrecisz nic zlego dla silnika sie nie stanie to sa twarde silniki. Bedzie nieco mocnieszy bedzie kopcil ale i bedzie wiecej palil.
Pytanie -czy kupiles tego diesla z mysla zeby jezdzic dlugo i ekonomicznie czy dynamicznie? Bo jak to drugie to lepiej zmien silnik.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
promyk5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 01:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: promyk5 » pn lip 25, 2005 14:55

racja - kupilem aby jezdzic :grin:

moje pytanie o przerobki wynika z kilkuletniego starzu jazdy ostra i szybka beznyna :bajer:

faktycznie - ucze sie nim dopiero jezdzic, nawet czasem bieg ni zacharczy :-)
ale auto jest extra - zero dymu


:)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lip 27, 2005 01:58

niewiem jak jest w 1.9 ale w 1.6 chyba jest wiksze pole do popisu zeby cos zmienic
chodzi o wolnossace oczywiscie
np wtryski dac takie ktore maja wieksze cisnienie i zwikszyc dawke paliwa
juz bedzie lepiej smigal
wszytskim przeszkadza masa w tym aucie
uklad wydechowy np od TD napewno jest wiekszy
ja mam taki ale w 1.6 i musze przynac ze elastycznasc jest troche lepsza niz na oryginalnym no i troche lepiej przyspiesza
to jest ciezkie auto mk3 wiec niema co oczekiwac oszołamiajacych osiagow nawet TD niejest szybki bo we wszytskim przeszkadza masa w tym aucie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości