cieknie plyn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
cieknie plyn
ludzie pomocy cieknie mi plyn z silnika chlodzacy.wycieka mi zaraz za alteranorem na pokrywie misy olejowej. co to moze byc?
[ Dodano: 07 Sie 2007 22:19 ]
bardzo propsze o pomoc
[ Dodano: 07 Sie 2007 22:19 ]
bardzo propsze o pomoc
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Heh w tym momencie nie przypominam sobie zeby za alternatorem był przewód wodny. A nie chodzi tobie czasem o przewód pod alternatorem. Jesli tak to zmień dolny przewód chłodnicy. Cena tego przewodu to ok 15/20 zł. Jesli za to albo uszczelka rozpołowienia silnika - niedobrze by było, lub jesli jest tam wąż to własnie on. Sprawdz dokladnie gdzie cieknie.
Heh w tym momencie nie przypominam sobie zeby za alternatorem był przewód wodny. A nie chodzi tobie czasem o przewód pod alternatorem. Jesli tak to zmień dolny przewód chłodnicy. Cena tego przewodu to ok 15/20 zł. Jesli za to albo uszczelka rozpołowienia silnika - niedobrze by było, lub jesli jest tam wąż to własnie on. Sprawdz dokladnie gdzie cieknie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
- Lokalizacja: Grudziądz
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
koszt pompy ok 120 zl
Zdejmujesz pasek od alternatora
sciagasz obudowe od rozrzadu, scigasz pasek i kola zebate,spuszczasz plyn, sciagasz druga czesc obudowy, wyjmujesz pompe i wkladasz nowa. Pompa trzyma sie na 3 srubach. Oslona plastikowa od rozrzadu chyba na 6 srubach.
Potem skladasz wszystko i ustawiasz rozrzad i napinasz pasek za pomoca pompy. Nie pomyl sie przy ustawianiu rozrzadu bo mozesz uszkodzic silnik.
Najlepiej zrobic jeen obrot walu za pomoca jakiegos klucza, jak sie nic nie zablokuje to mozna odpalac
Zdejmujesz pasek od alternatora
sciagasz obudowe od rozrzadu, scigasz pasek i kola zebate,spuszczasz plyn, sciagasz druga czesc obudowy, wyjmujesz pompe i wkladasz nowa. Pompa trzyma sie na 3 srubach. Oslona plastikowa od rozrzadu chyba na 6 srubach.
Potem skladasz wszystko i ustawiasz rozrzad i napinasz pasek za pomoca pompy. Nie pomyl sie przy ustawianiu rozrzadu bo mozesz uszkodzic silnik.
Najlepiej zrobic jeen obrot walu za pomoca jakiegos klucza, jak sie nic nie zablokuje to mozna odpalac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 381 gości